Parenclub in combinatie met.....?

caatje72

Newbie
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum en val gelijk maar met de deur in huis.
Wij willen weer naar een parenclub en zou dan graag iets gebruiken om (nog) geiler en eventueel relaxt te worden.
Iets wat je eventueel in een smartshop kunt kopen.
Binnenkort willen we ook eens xtc of mdma proberen, maar dan wel onder leiding van een ervaren stel of persoon.
Maar dat is dus niet wat wij nu zoeken, want ik ben bang dat zo'n trip te lang gaat duren.
Wat wij nu zoeken is een stimulie (of hoe noem je zoiets) welke tot maximaal een uurtje of drie werkt.
Zijn zulke middelen in de handel, of ben ik nou op zoek naar iets wat niet bestaat?
Jullie merken al wel, ik heb (nog) weinig ervaring op dit gebied.
Vandaar dat ik het hier ook vraag in de hoop een serieus en betrouwbaar antwoord te krijgen.
Heb al wel veel gelezen hier op het forum, maar nog niet kunnen vinden wat ik zoek.

Alvast bedankt voor de antwoorden.

reverb

Bewuste gebruiker
Hoi caatje72, ik weet niet of dit de juiste sub-groep is.

Psychedelische middelen, en zeker truffels, kunnen je nogal in verwarring brengen en sociale omgang bemoeilijken, zeker in een vreemde omgeving. Dus dat wordt het niet.

Je vraag:
Zijn zulke middelen in de handel, of ben ik nou op zoek naar iets wat niet bestaat?
Je zoekt naar een aphrodisiac (lustopwekkend middel of afrodisiacum) die max drie uur werkt en verkrijgbaar is in de smartshop, begrijp ik.
Kan dat? Met de voorwaarden die je stelt, denk ik niet.

Maar als je de duur en het verkrijgbaar zijn in de smartshop, los laat, is er wel wat mogelijk.

Moxy (5-meo-mipt) komt in de buurt, maar dit duurt wel 4-6 uur of langer en is (licht) psychedelisch. Ik vind moxy heerlijk lichamelijk en redelijk helder/stuurbaar. Wel lastig te doseren. 2c-b is bij mij ook sterk lichamelijk, maar is bij de meesten sterk psychedelisch. En 2c-b kan zeker 6 uur duren.

Maar ja, iedereen reageert weer anders. Ik stel dat je het eerst moet proberen in een lage dosis en in een vertrouwde omgeving, dan kun je beslissen of het middel ook in een andere sociale setting je doel kan versterken.

Men zegt dat GHB lustopwekkend is, maar dat kan ik niet bevestigen, ik vond GHB saai en zeer vermoeiend.

Alcohol, komt nog het beste in de buurt, het maakt je rustiger en verlegd de grenzen, helaas maakt het je in mindere mate gevoelloos.

Iemand anders nog?

Fool

Badass junkie
Als het niet uit de smartshop zou hoeven komen zou 5-meo-mipt(moxy) inderdaad best een goede zijn, denk ik. xD (en iets langer mag duren)

GHB klinkt in dat geval ook wel als iets wat jullie eigenlijk zoeken, voor zover als ik altijd hoor.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Mij persoonlijk lijkt GHB ook ideaal hiervoor. Het is echter niet in de smartshop te koop en je moet wel even weten hoe je er mee om moet gaan...

Verder qua smartshopproducten kan ik me weinig voorstellen wat geschikt is. Alles wat daar geschikt is valt onder de research chemicals denk ik...

Missyy23

Bewuste gebruiker
Ik weet niet, maar ik werd en word altjd behoorlijk geil van blowen, mijn voorkeur is wel hasj, werd te zombie-like van wiet, maar het werkt wel als een mofo :wink: haha, GHB heb ik maar 1 gebruikt, maar deed me weinig, want zat ook aan de sos, dus weet niet wat het precies doet verder, vond de ander er niet aantrekkelijker door iig, hij zweette als een gek van dat spul, was best minder, haha, maar goed, ieder zn ding.
Ik zou als ik jullie was en jullie willen niet een dealer hoeven zoeken gewoon naar de dichtstbijzijnde coffeeshop gaan :grin:

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
Van amfetamine worden veel mensen ook zo geil als een beest. Gegarandeerd uren knallen. :wink:
Dit werkt dan wel iets langer als 3 uur. En is niet verkrijgbaar in de smartshop.

zesje

Newbie
Je bedoelt natuurlijke legale lustopwekkende middeltjes:
http://azarius.nl/smartshop/herbs/aphrodisiac-herbs/

Ik heb er zelf geen ervaring mee, wel met geil worden van xtc/mdma en ghb.
Ik zou gewoon eens wat kopen, het thuis uitproberen en als het 't gewenste effect heeft kan je het ook in combinatie met parenclubbezoek gebruiken.
Graag verslag!

caatje72

Newbie
Bedankt voor alle reacties.
Zoals ik het nu zie was ik dus inderdaad op zoek naar iets wat niet bestaat in een smartshop.
Maar heb intussen xtc besteld en hoop het snel te krijgen zodat we het kunnen proberen.
Ben best wel benieuwd, het wordt voor ons de eerste keer, dus we zullen rustig aan beginnen.
Zodra we het geprobeerd hebben zal ik proberen een verslagje te schrijven.

Nogmaals bedankt voor de reacties, waardeer dit ten zeerste.

darkbull

Bewuste gebruiker
ik denk dat je eerder xtc op een thuisparty proberen kunt dan in een parenclub.

de meeste parenclubs hebben een antidrugsbeleid maar ze houden zich er niet zo aan, want dan kunnen ze de deuren wel sluiten.

je weet niet hoe je reageert op een pilletje, ook al begin je rustig.

ikzelf ben blij dat ik het nooit in een parenclub heb geslikt, want ik denk dat ik iedereen over me heen had gehad, zo geil als je daarvan worden kunt, je kunt (ik zeg niet dat het gebeurt) je zou alle grenzen uit het oog kunnen verliezen.
dan beter op een thuisparty waar mensen je in de gaten kunnen houden en waar mensen zijn die je vertrouwt.

caatje72

Newbie
darkbull zei:
ik denk dat je eerder xtc op een thuisparty proberen kunt dan in een parenclub.

de meeste parenclubs hebben een antidrugsbeleid maar ze houden zich er niet zo aan, want dan kunnen ze de deuren wel sluiten.

je weet niet hoe je reageert op een pilletje, ook al begin je rustig.

ikzelf ben blij dat ik het nooit in een parenclub heb geslikt, want ik denk dat ik iedereen over me heen had gehad, zo geil als je daarvan worden kunt, je kunt (ik zeg niet dat het gebeurt) je zou alle grenzen uit het oog kunnen verliezen.
dan beter op een thuisparty waar mensen je in de gaten kunnen houden en waar mensen zijn die je vertrouwt.
Klopt helemaal wat je zegt.
Wij gaan het dan ook eerst proberen thuis, en niet in een club.
Ik heb nu dan ook duidelijke grenzen, en net zoals je al zegt, die grenzen wil ik ook zo houden voorlopig.
Aangezien het onze eerste keer gaat worden, leek het ons ook al niet verstandig om dat in een club te doen.
Had al vaker gelezen dat je je grenzen wel eens uit het oog kon verliezen.

Maar ik hoop dat de xtc dezelfde uitwerking op ons heeft als bij jou.
Je heel gelukkig voelen en dan nog eens zo geil worden al een pakje boter.
Niet dat we iets te klagen hebben hoor, in tegendeel.
Maar ja, ze zeggen niet voor niets, je moet alles een keer geprobeerd hebben :wink:

Als het goed is dan krijgen we zondag onze pilletjes, en dan nog een dag/avond prikken om te experimenteren.
Nog even een vraagje aan de kenners.
Hoe was jullie ervaring de dag/dagen erna.
Heb wel eens gehoord dat je de dag/dagen erna een flinke kater kan hebben.
Ook wel eens gehoord dat de klap pas een dag of drie later kwam, en dan een beetje down voelen.
Kopt dat, of is de uitwerking bij iedereen anders?

Fool

Badass junkie
Je kunt inderdaad een fikse kater krijgen, maar dat hangt ook grotendeels samen met je gezondheid, dosering en hoe goed je jezelf in de gaten houd. Zorg dat je uitgerust je pilletje neemt, tijdens gebruik iets eet en je doseringen niet overdrijft en dan valt het vaak wel mee.
Ook valt het aan te raden om voldoende tijd tussen elke keer te laten(aangeraden wordt minstens 3 maanden) om zo lang mogelijk het effect te behouden, je hersenen heel te houden en je katers niet te vergroten.

darkbull

Bewuste gebruiker
volgens mij is dat voor iedereen anders maar de meeste mensen ervaren een dag of 3 daarna wel een dippie.

ikzelf ben der echt helemaal kapot van, de dag erna en wil alleen maar slapen.
ook een goede reden om het niet te vaak te doen.

maar let op he, het is zoo lekker dat je er echt meer van gaan snoepen, volgens mij trapt iedereen wel in die valkuil.

Bovenaan