paranoia door coke

vloeitje

Newbie
telkens als ik wat coke opheb ga ik me slecht voelen. de eerste lijntjes zijn wel lekker, ik voel me ok, maar daarna als ik heel wat coke opheb ga ik me onzeker, misselijk en paranoia voelen. het is niet alleen doordat de coke uitgewerkt is maar ook na enkele lijntjes, en niet omdat het slechte is want heb het altijd aan de hand, bij welke coke en hoeveelheid dan ook. iemand nog last van?

Mr.Macky

Newbie
Misschien een goed idee om niet meer te gebruiken?
Ik heb soms last van een paranoide gevoel als het begint uit te werken.

heroesss

Bewuste gebruiker
Meestal gebeurd dat inderdaad als je teveel hebt gebruikt. Het kan ook zijn dat jij persoonlijk slecht op de drug reageerd (heb je toevallig psychische problemen, familieleden met psychische problemen?) Als je dat krijgt kan je beter ff stoppen voordat je in een psychose raakt.

W.F.L.

Badass junkie
Bwa, op zich is het niet vreemd dat je er para van wordt, gezien het effect van het spulletje op je dopaminehuishouding en dus ook je angstencentrum :)

Milano

Newbie
gamerboy007 zei:
dat gebeurt er is dus als je teveel gebruikt.

Mee eens!

Nieuw met registreren hier maar heb altijd wel een beetje meegelezen (vooral de trip repports altijd geinig :grin: )

Een vriend van me rookt het en hij is er zo paranoia door geworden, ook wanneer hij nuchter is.
Ik denk dat het met snuiven wel meevalt. De vraag de topic starter of hij het rookt?

W.F.L.

Badass junkie
Milano zei:
Een vriend van me rookt het en hij is er zo paranoia door geworden, ook wanneer hij nuchter is.
Ik denk dat het met snuiven wel meevalt. De vraag de topic starter of hij het rookt?

Dat zal nog rapper gebeuren ja. Maar de TS heeft het over lijntjes, niet over brokjes dus ik denk dat we ervan uit kunnen gaan dat het hier om snuifcoke gaat en niet om base. :)

Bxl

Experimenterende gebruiker
Ik heb de laatste tijd het ook erg vaak. Ik krijg dan trillingen , wil gewoon de muur oplopen. Ik moet gewoon iemand hebben om te praten en nog eens te praten als de coke uitwerkt.

TrippyShit

Badass junkie
Ja ik had dat vooral als het ging uitwerken, zo'n raar paranoia gevoel in je hoofd.
Of als je wat teveel in een te korte tijd had genomen idd. Maar dat neem ik eigenlijk altijd omdat ik dat paranoia gevoel niet wil hebben voordat ik op de terug weg of thuis ben. Niet mijn ding, coke. Of misschien juist wel..

aXXis

Experimenterende gebruiker
TrippyShit zei:
Ja ik had dat vooral als het ging uitwerken, zo'n raar paranoia gevoel in je hoofd.
Of als je wat teveel in een te korte tijd had genomen idd. Maar dat neem ik eigenlijk altijd omdat ik dat paranoia gevoel niet wil hebben voordat ik op de terug weg of thuis ben. Niet mijn ding, coke. Of misschien juist wel..

Ik heb nog nooit een paranoia gevoel gehad door coke :rolleyes: Pak ik het blijkbaar toch nog goed aan haha.

Hi Vloeitje,

Paranoia is een normale veelvoorkomende reaktie op C. Net zoals je geen trek hebt in eten (je interesse voor eten neemt af) heb je ook geen trek/zin in communicatie (interesse voor sociale prikkels van buitenaf neemt ook af). En dus voel je elke sociale interactie van buitenaf als iets dat je niet wilt op dat moment.
Je zou kunnen zeggen dat je hersenen volledig druk zijn om te genieten van de aanwezige prikkel dat ze niets van buitenaf binnen willen laten.
Als dit genieten echter afneemt, of als je op hetzelfde niveau wilt blijven genieten, zit je niet te wachten op welke sociale prikkel dan ook. Want de prikkel deed zoveel met je hersenen dat deze alle andere prikkels als minder/ongewenst beschouwt. En omdat het zo intensief is voor je bovenkamer (alle zenuwblaasjes zijn geopend, zou je kunnen zeggen) en je je zo lekker voelt denk je dat alles en iedereen dat ziet of door heeft. Dus moet de TV of radio zachter. Of de gordijnen dicht. Of als je telefoon afgaat neem je die niet op, puur omdat de sensatie in je hoofd niet verstoord mag worden door wat dan ook...
Ik hoop dat dit je wat gerust stelt; niet raar of horend bij overmatig gebruik ofzo. Wél vervelend want er zijn ook mensen die juist heel open en praterig worden, en zich minder para voelen als gevolg van C gebruik.

Succes...

eviann

Newbie
Een voorbijganger zei:
Hi Vloeitje,

Paranoia is een normale veelvoorkomende reaktie op C. Net zoals je geen trek hebt in eten (je interesse voor eten neemt af) heb je ook geen trek/zin in communicatie (interesse voor sociale prikkels van buitenaf neemt ook af). En dus voel je elke sociale interactie van buitenaf als iets dat je niet wilt op dat moment.
Je zou kunnen zeggen dat je hersenen volledig druk zijn om te genieten van de aanwezige prikkel dat ze niets van buitenaf binnen willen laten.
Als dit genieten echter afneemt, of als je op hetzelfde niveau wilt blijven genieten, zit je niet te wachten op welke sociale prikkel dan ook. Want de prikkel deed zoveel met je hersenen dat deze alle andere prikkels als minder/ongewenst beschouwt. En omdat het zo intensief is voor je bovenkamer (alle zenuwblaasjes zijn geopend, zou je kunnen zeggen) en je je zo lekker voelt denk je dat alles en iedereen dat ziet of door heeft. Dus moet de TV of radio zachter. Of de gordijnen dicht. Of als je telefoon afgaat neem je die niet op, puur omdat de sensatie in je hoofd niet verstoord mag worden door wat dan ook...
Ik hoop dat dit je wat gerust stelt; niet raar of horend bij overmatig gebruik ofzo. Wél vervelend want er zijn ook mensen die juist heel open en praterig worden, en zich minder para voelen als gevolg van C gebruik.

Succes...

Komt me zooo bekend voor!

Op 1 avond had ik ongever 4 a 5 gram op.. Pure extase damnnn.. :hearteyes:
Ik was op mijn kamer boven, 5 min later ofso.. dacht ik dat ik iemand de trap op hoorde komen. Ik zat helemaal verstijfd op de bank.. En maar luisteren, muziek uit, proberen rustig te ademen enzo.. Maar er kwam niemand en ik was zoooo overtuigd dat ik iemand de trap op hoorde komen.. Op een gegeven moment, sprak ik mezelf moed in, zo van 'Evi, dit is een bijwerking, doe normaal er komt niemand.'
Toen keek ik op de klok, bleek dus dat ik een dik uur verstijfd op dezelfde plek heb gezeten, met mij ogen wijd open en oren gespitst, naar de deur toe! hahaha
Lovely!

S0s_90

Bewuste gebruiker
4 a 5 gram op een avond :rolleyes: ?
Vind je het raar als ik dit niet geloof? ik heb zelf weleens tussen de 2.5 a 3 gram op op een avond/nacht. maar ik kan toch niet echt zeggen dat ik me eigen na 2 gram super lekker voel.
Dan is het om de 10 min/ 15 min lijntjes leggen totdat me coke op is om vervolgens last te krijgen van een vreselijke crash, ik vraag me dan ook af hoe jou crash is gweest na 4 a 5 gram...
Ondankbare drugs is het eigenlijk :(

heroesss

Bewuste gebruiker
eviann zei:
Komt me zooo bekend voor!

Op 1 avond had ik ongever 4 a 5 gram op.. Pure extase damnnn.. :hearteyes:
Ik was op mijn kamer boven, 5 min later ofso.. dacht ik dat ik iemand de trap op hoorde komen. Ik zat helemaal verstijfd op de bank.. En maar luisteren, muziek uit, proberen rustig te ademen enzo.. Maar er kwam niemand en ik was zoooo overtuigd dat ik iemand de trap op hoorde komen.. Op een gegeven moment, sprak ik mezelf moed in, zo van 'Evi, dit is een bijwerking, doe normaal er komt niemand.'
Toen keek ik op de klok, bleek dus dat ik een dik uur verstijfd op dezelfde plek heb gezeten, met mij ogen wijd open en oren gespitst, naar de deur toe! hahaha
Lovely!

haha best oud topic maar hier moest ik zo om lachen. Laatst zat ik ook samen met een gast te gebruiken maar die had echt ontzettend veel gesnoven, en eerst zat die in zn eigen wereld en ineens trok die z'n hoofd op, zijn ogen helemaal wijd open haha hij hoorde ineens heel raar geluid zat helemaal van wtf is dat enzo hahahahahaha bleek het gewoon de tv te zijn nou ik ging helemaal stuk dat hoofd ah best eng eigenlijk maar kapot grappig

W.F.L.

Badass junkie
Ik snap nou niet echt hoe je zoveel kunt gebruiken. Dat is gewoon niet grappig meer.

Na 1,5 tot MAX 2 gram ben ik het echt helemaal zat, hoeveel er ook is.

weyoun22

Bewuste gebruiker
W.F.L. zei:
Ik snap nou niet echt hoe je zoveel kunt gebruiken. Dat is gewoon niet grappig meer.

Na 1,5 tot MAX 2 gram ben ik het echt helemaal zat, hoeveel er ook is.

misschien is de coke van hem 2x zoveel versneden.

vloeitje

Newbie
kijk of ik wijs door naar gbh gebruik - slapeloosheid. als ik gheb gebruik na een lijntje, voel ik me zelfs beter dan als ik alleen maar een g-tje heb genomen, te goed. als iemand me snapt... :)

eviann

Newbie
S0s_90 zei:
4 a 5 gram op een avond :rolleyes: ?
Vind je het raar als ik dit niet geloof? ik heb zelf weleens tussen de 2.5 a 3 gram op op een avond/nacht. maar ik kan toch niet echt zeggen dat ik me eigen na 2 gram super lekker voel.
Dan is het om de 10 min/ 15 min lijntjes leggen totdat me coke op is om vervolgens last te krijgen van een vreselijke crash, ik vraag me dan ook af hoe jou crash is gweest na 4 a 5 gram...
Ondankbare drugs is het eigenlijk :(

Ik bedoelde 4 a 5 gr per avond/nacht hè.. Dus pas rond een uur of zeven in de ochtend kon ik de slaap vatten.. Ik vond het heerlijk.. hoe meer hoe beter. Voelde me supergoed tijdens het gebruiken. Ik werkte op kantoor tot meestel een uur of vijf, dan was ik rond 18/19uur thuis. Ik at dan iets kleins (of niets, dan zei ik dat ik al op werk had gegeten) om vervolgens te gaan trainen. Heerlijk twee uur fitnessen op een paar lijntjes.. woooow ik kon de wereld aan! Geweldig! Veel afgevallen natuurlijk, misschien beetje te als ik de mensen om mij heen moet geloven, maar dat terzijde.. Dan was ik meestel rond een uur of 22h weer thuis en ging ik chil op mijn kamer studeren op een paar lijntjes.. Ik zat dan de hele nacht zo diep in de stof en ik had het enorm naar mijn zin! De crash was natuurlijk vreselijk! Wanneer ik niet kon uitslapen ging ik gwn door..
Kortom, de crash was absoluut geen pretje! Was overigens ook continu verkouden en voelde me vaak misselijk (vooral bij de geur van koffie :confused: )

I'm just saying.. :wave:

Bovenaan