Ja, lsd in combinatie met blowen wordt veel gedaan. Ik denk ook vooral omdat veel drugsgebruikers sowieso al veel wiet gebruiken. Voor hen is het standaard op een avond. Ik gebruikte het (wiet) zelf eerst ook om mijn lsd trips intenser te maken. Dat ging eerst goed, totdat het een keer fout ging. Ik heb hier naderhand maandenlang angst aan overgehouden en raad het nu standaard af aan mensen om deze twee drugs te combineren. De eerste keren dat het gewoon goed ging bij mij hadden net zo goed fout kunnen gaan. Ik ben zo'n klein half jaar later helemaal van de angst afgekomen en kan nu probleemloos wiet gebruiken wanneer ik dat wil (niet tijdens een trip), maar dat kwam niet slechts door tijd/passief afwachten, maar door actief met mijn angst om te gaan.
Sowieso zou ik je aanraden Coocla om de eerstkomende tijd niet te gaan blowen. Minstens een paar weken niet, maar als je slim bent de eerstkomende maanden niet. Ik heb meerdere keren meegemaakt dat wiet me weer terugbracht naar het gevoel. Niet zo erg als de trip zelf, maar erg... Pas op voor eventuele peer pressure van je maten. Ga niet mee blowen de komende tijd omdat zij druk op je uitoefenen. Ook niet als je je na een kort tijdje weer wat beter voelt.
Ook moet je van de tripmiddelen afblijven, maar dat spreekt voor zich toch? Als je het beslist nog eens wilt doen, wacht dan eerst maar eens tot je minstens 20 jaar bent. Maar eigenlijk zou ik je adviseren om te wachten tot je 24 bent of zo.
Verder moet je gewoon gezond gaan leven. Gezond eten, veel bewegen, omgaan met mensen, dat soort dingen.
Tijd zal veel helpen, maar als je een beetje een pro-actieve instelling hebt kun je zelf ook nog een hoop doen. Ga actief bezig met je angst. Realiseer je dat je nu in een staat zit van angst voor angst. Dat is waar paniekaanvallen uit voortkomen: angst hebben voor angst. Dus op de momenten dat je angst voelt opkomen, confronteer die angst dan. Ga je zelf niet alleen maar afleiden, want zo overkom je je angst voor angst niet. Komt het gevoel op, voel het dan en confronteer het op die manier. Ga daarna pas verder met waar je mee bezig was.
Het klinkt misschien raar, maar je kunt hier sterker uit komen dan voor de paniekaanval. Of je kunt er op een verkeerde manier mee omgaan en angst blijven houden.