xMadeliefx
Newbie
Hallo. Ik heb gisteravond een feestje gehad en wat coke gesnoven. Niet veel misschien een paar kleine lijntjes. Mijn vrienden hadden het erg gezellig dus wouden tot lang blijven. Uiteindelijk waren we om 6 uur thuis en ik viel om 7:45 in slaap. Ik werd om 10:45 weer wakker en ben met mijn vriend en een vriend van hem naar de stad geweest met de auto. Ik voelde me super moe en niet helemaal top. Ik nam 2 trekjes van een joint onderweg. En ik werd super suf en dat was niet persee prettig maar ook niet onprettig. Later voelde ik me toch vreemd en best naar. Ik gaf dat aan en ze zeiden ach komt goed enzo. Opeens kreeg ik een paniekaanval? Nog nooit gehad. Mijn hart ging tekeer ik begon in paniek te rAken. Ik was ontzettend bang dat ik dood zou gaan (zo voelde het namelijk echt) het trok wel langzaam weg. Even later kwam het opnieuw terug. Het was verschrikkelijk, niet te omschrijven hoe naar. Ik dacht dat ik naar het ziekenhuis moest ik dacht na over mijn dood. Hoe kan dit? Ik wil heel graag weten hoe. Omdat ik slecht geslapen heb? Door de coke? Pls verteld iemand mij het ik ben zo ontzettend geschrokken en zo verdrietig door wat er gebeurd is en hoop dat ik het een plekje kan geven. En voor mij never nooit meer coke! Bedankt alvast hoop dat iemand me kan helpen!