pammetje82
Bewuste gebruiker
Nou ik heb toch maar besloten om ff een nieuw topic te openen om hierin het verdere loodzware afbouwen vast te leggen voor mensen die misschien in dezelfde situatie zitten of evt een steuntje in de rug kunnen geven. Of natuurlijk gewoon om mensen ernstig af te raden ooit aan heroine te beginnen omdat ze zo weten welke enorme nachtmerrie ze te wachten staat.
Nou het is weer zover! Ik ben weer zo gek om verder te gaan afbouwen haha
. Ff een weekje lekker kunnen bij-eten, sporten en me gewoon normaal kunnen voelen was heerlijk. En het geeft me meteen weer de kracht om verder af te bouwen. Heb 4 dagen niet kunnen posten vanwege dat mn internet wegwas. Ik ben zaterdag 2 maart 2013 begonnen en niet met 5 mg naar beneden aangezien ik dat vorige keer niet trok. Heb nu gekozen om van 12,5 naar 10 mg te gaan en ik moet zeggen dat zelfs dat verrassend afschuwelijk voelt
Mn spanning en nerveusheid zijn enorm, mn emoties zijn oncontroleerbaar en ik heb de vreselijkste depressie ooit lijkt wel tot zelfmoordneigingen aan toe weer, en daar komt nog koorts bij van 39,2 graden, het de hele dag IJS en dan ook echt IJSkoud en tegelijkertijd warm hebben met 24-uurs kippenvel, pupillen zo groot alsof je 10 xtc pillen ophebt en enorme zweetbuien erbij. Ook kan ik niet fatsoenlijk slapen (wat indommelen een paar uur per nacht, al 4 nachten achter elkaar) en ook bijna niet eten. Ben ik dan zo verdomde gevoelig voor die afbouw of wat is dit? Ik begin de moed al weer te verliezen ook al zit ik (AL
) op dag 4 van 10 mg. Ik weet dat de afkick het ergste is tussen de 7 en 11 dagen en dan langzaam weer verdwijnt. Dus dat word nog veel verder afzien ben ik bang. Stiekum hoop ik dat ik me met 2 dagen al beter voel, maar ik ga liever van het ergste uit, dan kan het alleen maar meevallen
PLEASE HELP! Hoe kan ik dit gevoel laten stoppen zonder weer methadon nemen. Heb de neiging te gaan scoren maar dit wil ik echt niet! Ik heb al een hele strip met diazepam 10 mg op en ook nogeens 12 mg etizolam voor de nacht omdat ik gewoon moet slapen anders word ik gek!
Nou het is weer zover! Ik ben weer zo gek om verder te gaan afbouwen haha