• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Paddotrip Report, Heel Raar

Molkie

Newbie
Nadat we terugkwamen uit Amsterdam gingen we naar het natuurparkje, We zouden dit keer met ze 6 Paddoén, Nuchter? Nee Geen Een behalve ze neefje van 11 :P

We zaten in het park, ik met 5 andere maatjes gingen Paddo's Eten, Na 4 andere keren paddoen dachten we wel dat het niks was en dus aten we ieder een heel bakje equadorianse Paddo's, We zaten een parkje, om het Meer totdat er een rot ventje aan kwam, we moesten de paddo's verschuilen zodat hij ze niet zag, anders werden we dus door 'm veraden zielige mensen maarja,

Opeens begon mijn maatje heel raar te doen, hij begon met ze handen te happen in de lucht, terwijl die jonge erbij zat ik zag zjin Paddo Glimlach en Zijn Scheinheilige Liefe oogjes al opkomen, Daarna zijn we snel weggegaan, nadat we eemaal bij hem binnen zaten, Lag ik op de bank samen met een maatje, Ik zag de muren op me afkomen, een ander maatje van me Begon deuren open en dicht te zien gaan, Ik tripte zo hard dat ik zijn neefje zag trippen, Het ging heel vaag, later was nog een maatje van ons weg ook, die liep achterop het veld en wij ons super ongerust maken, Toen hij eenmaal weer binnen was zat hij met een Bril in zijn bek.... :confused:.. Zijn Stief-Vader kwam toen binnen, DIE ZOUDEN UITGAAN??? Hij zij degene van wie het huis was, een maatje van mij dus, Dat hij zijn moeders brill in zijn mond had, Op dat moment begon ik dus echt hard te gaan, Ik zat in de achtertuin, Nadat we eemaal een beetje gek waren, Begon ik een Super Silver Haze Joint te draaien,

We hadden deze opgerookt, en toen kwam het op in een keer gingen alle lichten aan en uit, en mijn maatje kreeg toen elf oren, ik dacht van een ander maatje dat hij de duivel was, Op een gegeven Moment wou ik mezelf van kant maken, Ik ging veelste hard, Kzag muren Heen en weer gaan, Rupsen Kruipen, Het Gordijn Golven, De Sloot zag ik niet meer, en ik bleef maar aan het zelfde denken,

Daarna ging de huiseigenaar (maatje van me) zijn tanden poetsen toen ik in de spiegel keek zag ik mezelf 3x, Iedereen praate tegenelkaar en ik werd helemaal gek, Ik lag eventjes daarna in de bank, Ik tripte hem zo hard op de TV, Tot dat ik opeens zijn neefje zag trippen, ik dacht dat het niet goed met me ging,

ik ging dus een stukje lopen om de paddo's uit te kotsen want ik werd helemaal leip, nadat we een stukje gelopen hadden deed ik mijn hand in mijn keel, HET KWAM ER NIET UIT!!!, Ik heb toen mijn hele hand tot en met aan me pols in mijn keel gedaan. Ik keek toen in de spiegel en zag me ogen Vuurrood zijn en blood zag ik overal. Ik ben toen de zuikerwater gaan zoeken maar ze zaten in een verbouwing en ik werd helemaal gek in m'n hoofd, kging dus maar weer achter de tv spacen. Na eentijdje werd het wat minder, Toen voelde ik meer weer wat beter worden. Veel jointjes gerookt om weer harder te trippen, 's Nachts kwam een buurjongen van ons, waarmee we vroeger veel smokde 24/7 totdat ze pa hem pakte en hij de hele zomer vakantie niet naar buiten mocht, hij was 's nachts sneaky weggesneaked en wij hadden een supergrote equadorianse paddo voor hem bewaard. nadat hij deze at, begon hij opeens te dansen
binnen 15 Minuten was hij helemaal weg, hij was de hele tijd aan het dansen en het zag er ziek Vet uit!....

Elke dag blowen, en geen spoor. opeens krijg ik eergister een vaage Paddotrip blik, ik zag alles golfe , ik voelde me toen best raar ik dacht dat een paddotrip zou terug komen,

Btw wij zijn allemaal rond de 15/16 jaar.

shadow

Newbie
Reactie

Hehe, Hier was ik ook bij, Echt een zieke trip.

Allemaal gingen we tievus hard!

Beste trip ooit!, volgende week weer :P

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Wel beetje warrig report, maar t klonk wel leuk :mrgreen:

en k zou trouwens wel wat langer als een week wachten voor je weer gaat trippen :wink: dan werkt het beter. 2 tot 4 weken tussen je trips laten is het beste.

teebo

Bewuste gebruiker
raar, raar, wel leuk
ik heb na een halve portie colombiaanse nog een week na getript, golven en moiré in patroontjes, zeer vermakelijk. toen ik naar het ronde ventilator gat van mn computer keek (allemaal gaatjes) begon die te draaien, zelf als ik even wegkeek of mn blik scherp zette bleef het draaien, altijd maar rapper :tongueout: zeer vet

xPlaystationx

Experimenterende gebruiker
Ik heb ook ervaring met Paddo's, maar zo erg heb ik het gelukkig nog niet gehad. Wel zag ik een jas bewegen, en elke x als ik er lang naar keek, leek het alsof hij zich zelf opblaasde. (hij werd dus groter).
En als ik naar een figuur keek (schilderij), zag ik het bewegen het werd een soort 3d.
Maar ik heb nog nooit dingen gezien die er niet zijn!

Mzzl

Eyezblack

Belezen gebruiker
Dit soort trips gaan wat mij betreft een stapje te ver, kheb ook ooit eens zo'n trip gehad dat ik overal bloed zag, mensen hoorde schreeuwen en dat ik helemaal gek werd in mijn hoofd. Ik zie dit niet als een 'vette trip' en ik raad jullie aan wat te minderen, op zulke dingen moet je niet gaan kicken daar kun je later nog wat ernstigs aan overhouden.

Maar jullie moeten het natuurlijk wel zelf weten, ik wens jullie nog veel tripplezier(hopelijk in mate) :wink:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Mischien is het ook teveel om met 6 mensen te trippen, ik vind het soms al moeilijk om met één iemand te praten, laat staan met 6 mensen.

De eerste keer dat ik paddo's deed was ik zo gelukkig en wou het geluks gevoel delen met vriendne die in m'n klas zaten. Ben met mn klote hoofd naar school gefietst om daar te vertellen hoe vet paddo's was, was toen gelukkig al over m'n piek heen maar ik weet nog dat gesprekken totale chaos waren, dat was ook de enigste keer dat ik echt paniekerig werd van paddo's, teveel mensen/prikkels om je heen.

Ik zou ook uitkijken met doseren, zelf weeg ik wel wat en neem dan ook altijd 1 portie.. maar voor sommige is dat gewoon teveel.

shadow

Newbie
met z'n 6en trippen was inderdaad te veel, soms werd je gewoon helemaal gek, want iedereen praat door elkaar enzo.

Zowieso was deze trip al weer een maandje geleden ofzo. Maar volgende x gaan we in een parkje met zn 3en ofzo trippen, en dan in een tentje slapen!

Word super vet!

Ceko

Belezen gebruiker
Heel maf dit... als ik Overal blood zie zou Ik toch een beetje oppassen volgende Keer

liquid state

Belezen gebruiker
Ben het eens met mijn bovenganger. Dat soort dingen zijn niet echt grappig. betekent dat je er gewoon niet helemaal klaar voor bent denk ik.
Daarbij is het een nogal warrig report.

Maar ik moet wel zeggen dat met zn 6en niet zo heel druk was ik heb het een keer met 8 mensen gedaan. was buiten in het park. We zaten met zn allen in een grote cirkel muziek te maken met gitaren en djembe's

Ik heb ook eens getripped met een groep met 10 man, eerlijk gezegt vond ik het waal fijn en voelde me nog steeds op mijn gemak. Maar die trip daarboven lijkt me allesbehalve fijn. Dat hoort niet bij mijn term 'fijn trippen'.

Ik hoop dat je de volgende keer een betere trip krijgt :wink:

Bovenaan