paddo's

Roper207

Experimenterende gebruiker
ik weet dat je nitmag vragen waar je dat kan krijgen en ik hoop dat deze form van vragen wel mag

paddo's kan je ze kopen bij smartshops of moet je er wat "conecties" voor hebben?

Psycheheerlijk

Belezen gebruiker
Zie ook het "Natuurlijke Emphatogenen" subforum wat vol staat met dit soort vragen. Ook de zoekfunctie is een goeie.

Alleen sclerotia(triptruffels/philospher stones) zijn nog legaal verkrijgbaar in de smartshop.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Verplaatst :) Je kan alleen nog truffels krijgen in de smartshop, verder is het niet toegestaan om om andere verkooppenten van paddos te vragen naast smartshop truffels.

Roper207

uhm ik kan mij herineren dat voige keer mexicaanse paddo's hadden gehad ofzo hoe goed zijn truffels en philspher stones vergeleken daarmee?

Die zijn prima.
Ik vind ze soms zelf beter.
Het hangt eigenlijk allemaal af van de omgeving waarin je je bevindt.
Soms hoor je dat truffels niet zo visueel zijn, maar toch heb ik al één van m'n meest visuele trips gemaakt op truffels.

Je kunt dus moeilijk voorspellen wat voor trip je zult hebben, maar ik garandeer je dat het de moeite waard zal zijn.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
psychonaut7 zei:
Die zijn prima.
Ik vind ze soms zelf beter.
Het hangt eigenlijk allemaal af van de omgeving waarin je je bevindt.
Soms hoor je dat truffels niet zo visueel zijn, maar toch heb ik al één van m'n meest visuele trips gemaakt op truffels.

Je kunt dus moeilijk voorspellen wat voor trip je zult hebben, maar ik garandeer je dat het de moeite waard zal zijn.

Klopt, ik heb ook ervaren dat truffels soms vrijwel niet visueel zijn en soms juist heel heftig. Je moet maar net geluk hebben dat je goeie truffels hebt. Ik denk als je toevallig truffels hebt die weinig visuals geven dat je daar gewoon een dubbele portie van moet hebben.

Roper207

bedankt voor alle tips ik denk dat ik dit weekend of het volgende is lkker paddo's ga eten:P

Bovenaan