Gatverdamme.Karsten zei:Ik heb wel eens gehoord van mensen dat het mogelijk is om paddo's te roken. Is dat ook echt mogelijk?
Eeeeuummmm. Nee.Karsten zei:okee, ik had namelijk gehoord dat als je ze deed roken (chinezen volgens een vriend van me) dat er dan allemaal nieuwe verbindingen worden gemaakt en dan krijg je allemaal rare dingen zoals flashbacks...
KoxBox zei:Amanita's kan je roken.
Onzin.Karsten zei:okee, ik had namelijk gehoord dat als je ze deed roken (chinezen volgens een vriend van me) dat er dan allemaal nieuwe verbindingen worden gemaakt en dan krijg je allemaal rare dingen zoals flashbacks...
Sublimo zei:Om psilocybine te isoleren is onbegonnen werk zonder een zeer degelijke chemie opleiding.
trojan.exe zei:Sublimo zei:Om psilocybine te isoleren is onbegonnen werk zonder een zeer degelijke chemie opleiding.
ach wat een onzin.
met een goede stap voor stap tek zal ook een handige leek het voor elkaar weten te krijgen.
Omdat het niet mag? Omdat het moeite kost?Sublimo zei:Waarom is er dan zo weinig over bekend ?
Exceptional Insight zei:Omdat het niet mag? Omdat het moeite kost?Sublimo zei:Waarom is er dan zo weinig over bekend ?
Psilocybine extracties zijn ook wel te vinden hoor. Geen probleem.Sublimo zei:DMT extraheren mag ook niet. En dat kost ook moeite. Daar staat het internet wel vol mee...
Dat gaat niet de reden zijn.
Exceptional Insight zei:Psilocybine extracties zijn ook wel te vinden hoor. Geen probleem.Sublimo zei:DMT extraheren mag ook niet. En dat kost ook moeite. Daar staat het internet wel vol mee...
Dat gaat niet de reden zijn.
Google's a good place to start.Sublimo zei:Dan heb ik gewoon op de verkeerde plek gezocht.
Exceptional Insight zei:Google's a good place to start.Sublimo zei:Dan heb ik gewoon op de verkeerde plek gezocht.
JJJ zei:Maar het schijnt dat psilocybine/psilocine in zuivere vorm nogal onstabiel is, je krijgt dus kristallen die je niet goed kunt bewaren. In oplossing of in plantmateriaal blijft het veel langer goed.