Paddo's roken

Karsten

Experimenterende gebruiker
Ik heb wel eens gehoord van mensen dat het mogelijk is om paddo's te roken. Is dat ook echt mogelijk?

Karsten

okee, ik had namelijk gehoord dat als je ze deed roken (chinezen volgens een vriend van me) dat er dan allemaal nieuwe verbindingen worden gemaakt en dan krijg je allemaal rare dingen zoals flashbacks...

KoxBox

Badass junkie
Karsten zei:
okee, ik had namelijk gehoord dat als je ze deed roken (chinezen volgens een vriend van me) dat er dan allemaal nieuwe verbindingen worden gemaakt en dan krijg je allemaal rare dingen zoals flashbacks...
Eeeeuummmm. Nee.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Karsten zei:
Onzin.

naptha

Je moet maar eens carlos castadena lezen en dan een aparte werkelijkheid.Daarin word beschreven dat een mexicaanse sjamaan de kleine rook rookt.Om de aanvangsnelheid te breiken om de geestenenergie te ''zien''.
Het schijnt een mix te zijn van gedroogde paddestoelen en een MAOI zoals passiebloem.

trojan.exe

Belezen gebruiker
Tripreporter
de werkzame stof van paddo's extracten kan wel.
deze kristallen kunnen gerookt worden en er word gezegd dat de uitwerking vergelijkbaar is met DMT maar dan zelfs nog wat potenter.
zelf heb ik hier echter geen ervaring mee

OnderDeEik

Wijs gebruiker
Als ik me niet vergis heeft forumlid Spor geexperimenteerd met het extraheren van de werkzame stof(fen)... Al bleef hij vervolgens zitten met een drabje.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Om psilocybine te isoleren is onbegonnen werk zonder een zeer degelijke chemie opleiding.

trojan.exe

Belezen gebruiker
Tripreporter
Sublimo zei:
Om psilocybine te isoleren is onbegonnen werk zonder een zeer degelijke chemie opleiding.

ach wat een onzin.
met een goede stap voor stap tek zal ook een handige leek het voor elkaar weten te krijgen.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
trojan.exe zei:
Sublimo zei:

ach wat een onzin.
met een goede stap voor stap tek zal ook een handige leek het voor elkaar weten te krijgen.

Waarom is er dan zo weinig over bekend ?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Exceptional Insight zei:
Sublimo zei:
DMT extraheren mag ook niet. En dat kost ook moeite. Daar staat het internet wel vol mee...

Dat gaat niet de reden zijn.
Psilocybine extracties zijn ook wel te vinden hoor. Geen probleem.

Dan heb ik gewoon op de verkeerde plek gezocht.

Sunseed

Belezen gebruiker
Ik hoop nog altijd op iemand die het eens zal doen hier, ben wel benieuwd naar dat 'beter dan dmt' gevoel :P

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Dat ging over de zuivere stof roken geloof ik. Dat lijkt me wel anders dan paddo's roken, aangezien de stof dan lang niet zo geconcentreerd is?
Het lijkt me eerlijk gezegd een beetje zonde van de paddo's, om ze te roken.

JJJ

Bewuste gebruiker
Psilocybine-extractie is inderdaad niet zo moeilijk, niet moeilijker dan DMT-extractie volgens mij. Maar het schijnt dat psilocybine/psilocine in zuivere vorm nogal onstabiel is, je krijgt dus kristallen die je niet goed kunt bewaren. In oplossing of in plantmateriaal blijft het veel langer goed.

Paddo's roken schijnt wel degelijk te kunnen en effect te hebben, volgens mij heeft de TS dus gelijk. Het is alleen een nogal inefficiënte manier van innemen.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
JJJ zei:
Maar het schijnt dat psilocybine/psilocine in zuivere vorm nogal onstabiel is, je krijgt dus kristallen die je niet goed kunt bewaren. In oplossing of in plantmateriaal blijft het veel langer goed.

Dat heb ik ook al vaker gehoord.

Bovenaan