Paddo's een dag na XTC

overalennergens

Experimenterende gebruiker
Dag allemaal, ik zit met een vraag mbt twee dagen andere drugs gebruiken. Aanstaande vrijdag heb ik een feestje en ik zit erover te denken om daar 1 of 2 pilletjes te nemen, ware het niet dat we ook al hadden afgesproken om zaterdagavond aan de paddo's te gaan.

Wat ik me daarom afvraag: is het effect van de paddo's minder als je de avond ervoor je serotonine toch een flinke klap hebt gegeven met de MDMA? Ik denk zelf dat het meevalt, aangezien de werkzame stoffen in paddo's op serotonine lijken en op de receptoren gaan zitten terwijl MDMA de aanmaakt juist stimuleert en je voorraad uiteindelijk uitput. Wat denken jullie hierover?

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Bij paddo's komt er volgens mij ook serotonine vrij. Dus vooraf xtc kan best effect hebben op je paddotrip. Maar ik weet het eigenlijk niet precies. Ben wel benieuwd hoe dat zit. Maar los van de werkzaamheid is een dag vooraf aan een paddotrip een xtc-trip niet echt een ideale voorbereiding. Ik zou in elk geval niet een super trip verwachten. Je hebt dan ook helemaal geen tijd om die xtc-ervaring te verwerken.

overalennergens

kapitein-x zei:
Bij paddo's komt er volgens mij ook serotonine vrij. Dus vooraf xtc kan best effect hebben op je paddotrip. Maar ik weet het eigenlijk niet precies. Ben wel benieuwd hoe dat zit. Maar los van de werkzaamheid is een dag vooraf aan een paddotrip een xtc-trip niet echt een ideale voorbereiding. Ik zou in elk geval niet een super trip verwachten. Je hebt dan ook helemaal geen tijd om die xtc-ervaring te verwerken.

Daar zat ik ook al aan te denken. Nou moet ik wel zeggen dat al aardig wat ervaring met X heb en weet ik ook hoe ik een dag later ben als ik X heb genomen. Ietwat apathisch, maar de depressieve gevoelens zijn er doorgaans niet. Met coke ben ik een dag later veel meer van de kaart en dat is ook DE reden dat ik dus nooit coke zou gebruiken een dag voor een paddotrip.

Tigg

Belezen gebruiker
Ik heb geen ervaring met XTC, maar zover ik weet put XTC je serotinevoorraad uit. Ik weet niet hoelang je na XTC gebruik down bent. Maar als je het idee hebt dat je na een avondje xtc de volgende dag minder vrolijk bent zou ik trippen afraden.

Kapitein-x denkt dat er serotine vrijkomt bij paddo's. Volgens mij is dit niet het geval. De psilocine en psilocybine lijken chemisch erg veel op serotine. Om deze reden worden ze opgenomen in de hersenen en ga je er dus van trippen. Volgens mij geven je hersenen niet meer dan normaal serotine af tijdens het trippen, maar komt de vrolijkheid dus omdat de stoffen aan elkaar verwant zijn.

Als ik jou was zou ik een van de twee niet nemen. Mocht je het toch doen laat dan even weten hoe je trip was in vergelijking tot andere trips.

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
De vraag en het antwoord hoe het nou precies zit met die werking van paddo's zwerft wel ergens rond hier op 't DF. In dat betreffende topic heb ik zelfs nog een link gegeven waar in het wordt uitgelegd. Maar ik ben dus vergeten hoe en wat. Wellicht dat ik dat topic nog is naar boven kan vissen. Maar met die zoekfunctie hier kom ik nooit zo ver.

Aalpoepert

Badass junkie
Ik ben de dag na xtc altijd suf en word snel emotioneel. Ik zou je dus niet aanraden de dag erna paddo's te gebruiken.

Gebruik inderdaad één van de twee niet. Andersom zou ik het sneller doen (omdat ik niet denk dat paddo's je serotoninevoorraad leegzuigen.)

Zoekendezoeker

Belezen gebruiker
Ik heb ongeveer 2 maanden geleden een soortgelijke combinatie gedaan, alleen dan andersom en in-direct na elkaar.
Eerst de hele avond/nacht op de truffels en toen die voor ons gevoel uitgewerkt waren alle drie nog zo'n drie kwart pil.

Voor mij was er niet echt veel meerwaarde, voelde me er eerlijk gezegd minder relaxed door, kreeg het koud en kon niet echt meer vrolijk zijn.. De twee mede trippers hadden echter nog de grootste lol erop, dus volgens mij ligt het ook gewoon aan het betreffend persoon zelf ofzo?

Tripreport hiervan is nog in de maak.

overalennergens

Of het echt anders zou werken is dus niet echt bekend maar ik uit de reacties tot nu toe op. Hoewel ik ook een paar mensen heb gezien die het afraden ben ik zelf nog steeds in dubio. Ook omdat ik dan wellicht de eerste kan zijn die dit doet en deze ervaring weer met jullie kan delen :grin:.

Ik heb tot vrijdagavond om de beslissen of ik die ene pil neem of niet, die paddo's gaan er sowieso in. I'll keep u posted!

edwin__

Belezen gebruiker
Ik raad het je ten sterkste af, verzet die paddo trip lekker naar volgende week. Is het weer beter en zul je er in ieder geval meer van genieten..

Kijk,, paddo's putten hun kracht uit jou. Jij maakt je eigen trip. als jij nog half onrein van de chemicalien rondloopt, zal dit dus echt niet optimaal zijn. Vergelijkbaar als je strak van de koffie zal staan.

Wat ook al gezegd werd van die serotonine, klopt. XTC (mits goede pillen) putten dit erg uit. Paddo's veroorzaken velen stemmingen, een stemming zonder serotonine zal niet volledig zijn. Ik wil je niet bang maken, maar volgen mij is de kans op een gelukmakend avontuur aanzienlijk kleiner als je lichaam uitgeput en opgebrand is.

Als je het goed wilt doen, verzet die paddo's lekker een week. volgende week zondag ofzo als dit beter uitkomt met jullie werk ofzo, of VW zaterdag avond. voor het avondeten.

overalennergens

edwin__ zei:
Ik raad het je ten sterkste af, verzet die paddo trip lekker naar volgende week. Is het weer beter en zul je er in ieder geval meer van genieten..

Als je het goed wilt doen, verzet die paddo's lekker een week. volgende week zondag ofzo als dit beter uitkomt met jullie werk ofzo, of VW zaterdag avond. voor het avondeten.

Of ik kan die pil lekker laten :wink:

Dreuge

Badass junkie
Drink gewoon wat bieries en rook een paar joints op vrijdag zodat je zaterdag lekkah kan trippah

overalennergens

Ik heb geen snoepje genomen gisteravond, dus ik kan vanavond als het goed is de trip in al zijn veelzijdigheid gaan meemaken :)

overalennergens

edwin__ zei:
En hoe was het ? Plezier gehad? :)

Ik ben iets te lui om een heel tripreport op te schrijven :grin:, maar ik kan wel zeggen dat het geniaal is om een groene laserpen erbij te pakken. Hoeveel lol ik daarmee niet heb gehad, niet normaal :)

Mirella

Newbie
Paddo's een dag na xtc kan best hoor.

heb het ook gedaan en daar is niks mis mee. het waren goeie pillen en goeie pado's en heb de hele tijd gewoon lekker gedraaid dus ik zeg, gewoon doen!
mocht het bij jou anders zijn merk je het vanzelf, toch..

Tigg

Belezen gebruiker
Mirella zei:
mocht het bij jou anders zijn merk je het vanzelf, toch..

Dat is zo, maar op het moment dat je merkt dat het toch niet zo'n goed idee is kan je ook niet meer terug...

Mirella

Newbie
dat is waar. maja het meeste zit toch tussen de oren je moet er gewoon niet te veel bij stilstaan volgens mij. toen ik het had gedaan had ik er niet eens over nagedacht. is misschien ook niet al te best maar toch, heb er echt geen slechte ervaringen aan over gehouden. en mocht je het nou echt niet naar je zin hebben of te hard gaan zorg dan dat je iets van dextro energie ( als je het zo schrijft) hebt of iet anders waar veel suiker in zit. dit gaat het effect tegen.

Bovenaan