Paddo's drogen

Kabinet Grijs I heeft het paddo-plezier verpest, wat nu?

• Ik zorg voor een voorraad

Stemmen: 0 0,0%
  • Ik ga paddo's zoeken in het bos

• Ik koop ze van een dealer

• Ik gebruik geen paddo's (meer)

• Ik ga paddo's kweken

Stemmen: 1 100,0%

• Totaal aantal stemmers
    1

elchivato

Experimenterende gebruiker
Dankzij onze regering kunnen we nu dus ook alweer geen paddo's eten. En natuurlijk de media de zogenaamde "paddo-ongevallen" de zomerpoema van 2007 gemaakt.

Anyway... nu moeten we natuurlijk wel weten hoe we ze moeten drogen om ze tot 3 jaar te behouden, oftewel: post hier jouw beste methode om paddo's te drogen en natuurlijk het optimale effect te behouden.

Alle tips etc. zijn welkom!

azgaza

Badass junkie
Ik denk dat ik ze uit sporen zou proberen te kweken, genoeg informatie over hoe het moet dus mocht ik er echt zin in hebben dan ga ik ze gewoon lekker kweken.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Kweken, alleen vind ik het zwaar verneukt dat ik nu niet meer kan kiezen welke soort, de meeste kweeksetjes verkopen ook mexicaanse geloof ik. Het is altijd zo fijn om gewoon te kunnen kiezen wat je neemt en het een paar dagen laten innemen. Tja slechte tijden dit...

Pikachu

Wijs gebruiker
Kutkabinet =(

Vond de eerder aangekondigde maatregelen al klote maar dit slaat alles :confused:

Kopen van een dealer/drogen denk ik dan maar -.-

sjaartrol

Bewuste gebruiker
elchivato zei:
Dankzij onze regering kunnen we nu dus ook alweer geen paddo's eten. En natuurlijk de media de zogenaamde "paddo-ongevallen" de zomerpoema van 2007 gemaakt.

daar wist ik nog niets van... Zijn paddos volledig illegaal nu in Nederland? nee toch???? net nu ik zoveel zin heb in paddestoelen

btw: ik ga ze kweken :)

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik kweek gelukkig al zelf dus daar hoef ik me niet druk om te maken. However, ik heb wel wat extra maatregelen getroffen om een steady flow aan schroomies te blijven houden (mijn kweek capaciteit heb ik even ver tien voudigd). GOEDE ACTIE REGERING, IK KWEEK NU NOG MEER :) Drogen kun je het beste doen door een diepe kom te pakken (sla kom ofzo). Dan in die diepe kom vochtvretende korels van de bouwmarkt te leggen en er vervolgens een theedoek overheen spannen waar je je paddestoeltjes op legt. Op deze manier zijn ze binnen 1 dag droog :wink:

tripkikker

Experimenterende gebruiker
wat een eikels ik wou net weer is gaan paddoen :angry: :openmouth: maar weten jullie of je nog kweeksetjes kan kopen bij smartshops ...?

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
tripkikker zei:
wat een eikels ik wou net weer is gaan paddoen :angry: :openmouth: maar weten jullie of je nog kweeksetjes kan kopen bij smartshops ...?

Als er nu een keuze komt dat het verboden word zal het nog wel jaartje duren voordat het echt weg is. Dus je hebt nog even tijd om te trippen :wink:

Spirit Quest zei:
Ik kweek gelukkig al zelf dus daar hoef ik me niet druk om te maken. However, ik heb wel wat extra maatregelen getroffen om een steady flow aan schroomies te blijven houden (mijn kweek capaciteit heb ik even ver tien voudigd). GOEDE ACTIE REGERING, IK KWEEK NU NOG MEER :) Drogen kun je het beste doen door een diepe kom te pakken (sla kom ofzo). Dan in die diepe kom vochtvretende korels van de bouwmarkt te leggen en er vervolgens een theedoek overheen spannen waar je je paddestoeltjes op legt. Op deze manier zijn ze binnen 1 dag droog :wink:

Kweek je met sporen? of begonnen met pakket?
Ik ben atm meer info aan 't zoeken over kweken dus alles is welkom :wink:

boterkoek17

Bewuste gebruiker
als je t zelf kweekt duurt t wel langer, maar geniet je er misschien wel des te meer van.

er zullen alleen wel een hoop smartshops naar de klote gaan.

Bovenaan