• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Paddo's.. Bad trip report grrr >.>

Angramar Temenos

Badass junkie
Sorry als dit een noob post is :/. Ik weet nog niet hoe alles draait op dit forum en zo, maar ik wou dit even delen. Ik hoor heel vaak mooie trip reports, maar ik wou even delen over m'n "Bad trip"..

[Edit]: Whoa, deze topic is meer dan 2000 keer bekeken, meer dan elke andere topic op het hele forum, im minder dan 3 uur, wtf.. Reageer dan ook! :wink:

Dit was al een tijdje geleden, maar ik wou het even delen (Ik kwam op dit forum door een gast die ik ken).

Een tijdje geleden kwamen ik en een paar vrienden op het brilliante idee om paddos de gaan gebruiken. Dus op naar de smartshop, de gast die daar zit keihard lullen over hoe hard je wel niet tript met dit en dat en blah blah blah.. We waren met z'n vieren, een gast bleef nuchter.

Dus we trekken erop uit, 11 uur 's avonds naar het park. Iedereen flinke portie, eerst een joinje en dan wachten maar op die "lekkere trip". Nou, m'n trip was alles behalve lekker. Een tijdje erna (was de tijd kwijt) voel ik me licht in m'n hoofd, en moet ik mezelf opeens overal krabben. Ik merk dat er beesten op me zitten.. Maar dat niet aleen, ZE KOMEN UIT ME. Ik voel opeens enorme mieren die uit m'n lul komen... In m'n gedachte, enorme rode vuurmieren, met dubbele zwarte angels, zo groot als hondentanden. :kots:

Intussen freak ik als een gek met mieren die overal over me zitten, en uit m'n anus, penis, neusgaten, oren en mond komen, en gif door m'n lichaam jagen.. Ik flip uit, de nuchtere kerel probeert me vast te houden, maar voor zover ik wist probeert die me te kelen, ik gaf hem een stomp in z'n maag.

Intussen zit een andere gast hysterisch te schreeuwen dat ik door z'n hoofd ga (Ik probeer intussen die beesten van me af te slaan, en het helpt niet bepaald dat ik arachnofobie heb). De derde gast is in slaap gevallen. Ik ren keihard uit het park (als een totale gek), en dan merk ik dat er helemaal geen mieren zijn maar dat ik net ben aangereden (in m'n hoofd, door een stilstaande auto), en dat er overal glasscherven in me zitten... Nuchtere gast komt uiteindelijk, praat tegen me, ik loop weer meer, en dan flip ik dat de mieren die ik heb achtergelaten nu vast de slapende gast aan het verroberen zijn... Op gegeven moment krijg ik een enorme impuls om hem in de sloot te gooien, om de mieren te verdrinken. Niet gedaan, maar het had best gekund... >.>

Het gefreak gaat nog een half uurtje door, tot ik weer wat bij zinnen kom. Ik ga naar huis, direct slapen, maar nog bijna 3 weken nachtmerries over enorme gifmieren in m'n penis.

Ik ga nooit meer trippen, echt..

Shroomfan

Belezen gebruiker
Re: Eerste keer paddos (En iets anders dan wiet), nooit meer >.>

Spijtig voor je dat het zo fout liep. Welke paddo's had je genomen en hoeveel?

L

Lid 6909

Gast

jij hebt echt wat fout gedaan hahahahaha. klinkt wel funny trouwens. psychopaten werk

Angramar Temenos

Badass junkie

Tja, ik had gewoon paddo's gehaald bij smartshop, wat die gast me aanraadde voor een "beginner". Ik had die dag ook bijna niks gegeten..

L

Lid 6909

Gast

volgens mij ging jij echt kneiter hard =D Dat moet best wel grappig zijn naderhand bekeken toch, vind je het raar, dat je na het innemen van een drug zo raar gaat doen. En dat als je het een volgende keer neemt, dat je dan weer een hele rare maar geweldige avond tegemoed gaat :grin:

Angramar Temenos

Badass junkie

Eh, ik vond het (uiterraad) totaal niet fijn, zelfs achteraf was het ergens wel grappig maar ik bleef er nachtmerries over hebben. Ik ga geen paddo's meer slikken, ik wil nooit meer mieren in m'n lul >.>.

Mirrorball

Bewuste gebruiker

Je had je gewoon niet goed voorbereid man...
Je moet imo niet gaan trippen tenzij je echt heel veel over de drug weet, weet wat je te wachten staat, hoeveel je moet slikken, welke soort je moet nemen etc..

Dat had jij dus niet gedaan en dan kan je er inderdaad op wachten dat je fout gaat...

L

Lid 6909

Gast

Ja klopt, ik had de eerste keer paddo's op mijn 14e en vrat 2 porties gedroogden op, nou dan voel je je ook niet fijn hoor!

Angramar Temenos

Badass junkie

Volgens de gast in de smartshop zou het goed gaan met die paddo's voor de eerste keer, en was het een kleine portie (Toen ik later op het internet vroeg, bleek het een hele zware portie te zijn). Ik had ook niks gegeten die dag.

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter

Angramar Temenos zei:
Volgens de gast in de smartshop zou het goed gaan met die paddo's voor de eerste keer, en was het een kleine portie (Toen ik later op het internet vroeg, bleek het een hele zware portie te zijn). Ik had ook niks gegeten die dag.

'Het geeft maar weer aan dat je vaak niet aankunt op 't advies van die smartshophouders. Veel van die die winkelmedewerkers hebben zelf nog nooit paddo's gehad.

Voor een eerste keer zouden ze een halve portie mexicaanse(of p-stones) moeten adviseren. Dan bestaat er de kans dat je niet veel merkt, maar dan weet je dat je de volgende keer iets meer kunt proberen. Of misschien zijn ze bang dat mensen boos terugkomen en zeggen: "he, ik heb niks gemerkt, wat is dit voor rommel."
Maar in elk geval is het een staaltje onverantwoord ondernemerschap.

Had je jezelf trouwens wel een klein beetje voorbereid voor de trip, door b.v. even te googlen? Dat kan natuurlijk ook geen kwaad :P

Angramar Temenos

Badass junkie

Nou, ik heb rondgekeken op bepaalde sites, maar ik kreeg vooral stoerdoenderijantwoorden (Van "DUDE YOU'RE GONNA TRIP BALLS AND SPHERES) dat soort crap.

PsychedelicTeacher

Experimenterende gebruiker

Jammer dat je trip zo is gelopen, maar iets meer research had volgens mij ook geen kwad gekunt.

Als je op fora's gaat vragen en je zulke antwoorden krijgt, weet je dat er geen (deskundige) adviezen gegeven worden. Er zijn tal van sites al uitjebol, jellinek(?) erowid e.d. die je echt alle informatie geven.

Voortaan voorbereid zijn op wat er komen gaat...en nooit aannemen van shopmedewerkers of het beginnerdosis is: kennis is macht, en als jij precies had geweten wat een bepaald portie van een bepaald soort teweeg had kunnen brengen, zou je de conclusie hebben kunnen trekken een mildere soort te nemen of een halve dosis?

Gelukkig is uiteindelijk alles goed gekomen en ben je nu safe and sound.... was die nuchtere nog boos op je da je hem ging stompen? :beer:

groetjes

Angramar Temenos

Badass junkie

Ik gaf hem een klap die idioot slecht geplaatst was (Niet alsof ik aggresief werd, meer paniek). Hij kon er later wel om lachen >.>. Over de visuals verder (vergeten te zeggen), de gras in het donker ging verder groeien, alsof die niet op licht maar op de duisternis uit menselijk bestaan groeide, en begon langzaam te bewegen, dreigend dat die ons zou verstikken als we maar even zwakte zouden tonen, de hemel leek langzaam omlaag te komen, en maakte de wereld enorm klein. Allemaal dat soort shit, ik weet het verder niet precies meer. Ik ben zowiezo niet echt een dopehead, dus ik was niet erg voorbereid of zo, eerste (en laatste) keer iets anders dan wiet, en blowen doe ik zowiezo 1-2 keer per maand (de laatste 3 maanden helemaal niet, ik heb er nooit echt behoefte aan, meer sociaal doen met vrienden), dus ik heb niet echt ervaring met drugs.

Rammelslakje

Belezen gebruiker

Zo zie je maar dat je met tripmiddelen voorzichtig moet zijn en geen impulsieve acties moet ondernemen van kom we gaan nu paddoën als je het nog nooit gedaan hebt... Wel raar joh, al die beestjes die je ziet :/

bersenka

Je hebt nog steeds niet verteld welke soort paddo's het was, ben wel benieuwd

Angramar Temenos

Badass junkie

bersenka zei:
Je hebt nog steeds niet verteld welke soort paddo's het was, ben wel benieuwd

Ja, dat weet ik dus niet meer. En ik zag ze vaag, maar het was meer dat ik ze voelde en WIST dat ze er waren. Ja moeilijk uit te leggen.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter

Wiet voor/tijdens een paddotrip kan ook wel paranoia opleveren. Althans bij mij dan, na een trip kan ik wel goed genieten van wat wiet maar tijdens en daarvoor blijf ik er toch vanaf. Paranoia van wiet kan soms erg versterkt worden door de paddo.

mikkelk

Belezen gebruiker

Bezint eer ge begint zal ik maar zeggen.
De paddestoel is een drug die door vele onderschat wordt.
Dit bewijst het maar weer eens.

Ik zou als ik jou was even tot rust komen van je vorige trip en het volgende maand nog een keertje proberen, want je weet niet wat je mist als je een leuke trip hebt!

shokora

Wijs gebruiker

Klinkt alsof je het zwaar onderschat hebt voordat je er aan begon :P

Wiet voor een trip blijf ik ook altijd van af. Wiet geeft toch altijd wat meer intensiteit aan je trip en ik wil graag wel weten dat het 'kan'. Daarom kun je imho veel beter wachten tot de paddo's een beetje ingeslagen zijn en dan pas gaan blowen. Vaak voel je dan niet eens zoveel meer effect maar de smaak van de joint is gewoon echt geniaal.

fs180

Belezen gebruiker

wiet/hasj geeft icm met paddo's in mijn geval een grotere kans op mindfucks, het zeer wel kleine, maar blijft er je aandacht trekken, ik denk omdat je slecht had voorbereid, teveel hebt genomen en daarbij ook ging blowen het teveel is geworden

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod

woah wat een bizarre trip :openmouth: hoeveel had je genomen?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod

Geef nog niet op. Toen ik pas begon met trippen heb ik ook een paar vervelende ervaringen gehad waar ik flink van geschrokken ben. De keer daarna is altijd even eng, maar zodra die angst verdwijnt en je een fijne trip krijgt ben je de koning van de wereld. De aanhouder wint (:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker

:hearteyes: zin in donderdag :hearteyes: voor het eerst op paddestoelen trippen :hearteyes: :stoned: gaat helemaal te gek worden :rock:

Jesse_

Newbie

Zo zie je maar, ze komen hard aan!
Wat je moet doen als er van die raren dingen gebeuren, is denke dat het nep is en er gewoon om laggen.

Angramar Temenos

Badass junkie
Paddos, nooit meer grrr >.>

Angramar Temenos zei:
Sorry als dit een noob post is :/. Ik weet nog niet hoe alles draait op dit forum en zo, maar ik wou dit even delen. Ik hoor heel vaak mooie trip reports, maar ik wou even delen over m'n "Bad trip"..

[Edit]: Whoa, deze topic is meer dan 2000 keer bekeken, meer dan elke andere topic op het hele forum, im minder dan 3 uur, wtf.. Reageer dan ook! :wink:

Dit was al een tijdje geleden, maar ik wou het even delen (Ik kwam op dit forum door een gast die ik ken).

Een tijdje geleden kwamen ik en een paar vrienden op het brilliante idee om paddos de gaan gebruiken. Dus op naar de smartshop, de gast die daar zit keihard lullen over hoe hard je wel niet tript met dit en dat en blah blah blah.. We waren met z'n vieren, een gast bleef nuchter.

Dus we trekken erop uit, 11 uur 's avonds naar het park. Iedereen flinke portie, eerst een joinje en dan wachten maar op die "lekkere trip". Nou, m'n trip was alles behalve lekker. Een tijdje erna (was de tijd kwijt) voel ik me licht in m'n hoofd, en moet ik mezelf opeens overal krabben. Ik merk dat er beesten op me zitten.. Maar dat niet aleen, ZE KOMEN UIT ME. Ik voel opeens enorme mieren die uit m'n lul komen... In m'n gedachte, enorme rode vuurmieren, met dubbele zwarte angels, zo groot als hondentanden. :kots:

Intussen freak ik als een gek met mieren die overal over me zitten, en uit m'n anus, penis, neusgaten, oren en mond komen, en gif door m'n lichaam jagen.. Ik flip uit, de nuchtere kerel probeert me vast te houden, maar voor zover ik wist probeert die me te kelen, ik gaf hem een stomp in z'n maag.

Intussen zit een andere gast hysterisch te schreeuwen dat ik door z'n hoofd ga (Ik probeer intussen die beesten van me af te slaan, en het helpt niet bepaald dat ik arachnofobie heb). De derde gast is in slaap gevallen. Ik ren keihard uit het park (als een totale gek), en dan merk ik dat er helemaal geen mieren zijn maar dat ik net ben aangereden (in m'n hoofd, door een stilstaande auto), en dat er overal glasscherven in me zitten... Nuchtere gast komt uiteindelijk, praat tegen me, ik loop weer meer, en dan flip ik dat de mieren die ik heb achtergelaten nu vast de slapende gast aan het verroberen zijn...

Het gefreak gaat nog een half uurtje door, tot ik weer wat bij zinnen kom. Ik ga naar huis, direct slapen, maar nog bijna 3 weken nachtmerries over enorme gifmieren in m'n penis.

Ik ga nooit meer trippen, echt..

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
Re: Paddos nooit meer grrr >.>

het beste wat je kunt doen als je dreigt bad te gaan is gewoon rustig relaxed gaan liggen ofzo.. sluit je ogen, adem rustig in en uit en denk gewoon: wat er ook gebeurd ik moet alles op me af laten komen en doe dat ook, laat alles lekker op je af komen en geniet van je trip( ook als je bad gaat,) ik heb een x een verslag gelezen van een zeer ervare tripper die bad ging en allemaal insecten en grote ingezoomde spinnen over zn gezichtsveld zag :P inplaats van angstig zn trip verpesten ging hij er eens gefascineerd naar kijken!! zo moet je kunnen reageren vind ik!

mikkelk

Belezen gebruiker

psychopsychedelic zei:
het beste wat je kunt doen als je dreigt bad te gaan is gewoon rustig relaxed gaan liggen ofzo.. sluit je ogen, adem rustig in en uit en denk gewoon: wat er ook gebeurd ik moet alles op me af laten komen en doe dat ook, laat alles lekker op je af komen en geniet van je trip( ook als je bad gaat,) ik heb een x een verslag gelezen van een zeer ervare tripper die bad ging en allemaal insecten en grote ingezoomde spinnen over zn gezichtsveld zag :P inplaats van angstig zn trip verpesten ging hij er eens gefascineerd naar kijken!! zo moet je kunnen reageren vind ik!

Helemaal mee eens!

L

Lid 6909

Gast

Ik snap echt niet dat mensen zulke idiote dingen kunnen denken, en het ook nog geloven? Zelfs al ben je in de war.

Ewie

Belezen gebruiker

Ik ook niet, herinner jezelf af en toe eraan dat je gewoon aan het trippen bent..

Wiet erbij roken kan je inderdaad veel beter doen als de trip al bezig is, ik vind het wel leuk dan, wil je de trip iets sterker; dikke joint(s) en je krijgt een klein schepje erbovenop :wink:

ik raad het je ook af om het 's avonds te doen. Ik houd daar zelf ook niet zo van. en verder de juiste mensen uitkiezen en vertrouwd zijn met ze + de omgeving.

Angramar Temenos

Badass junkie

Ik deed het 's avonds omdat ik het 's nachts met minder licht vertrouwder vind (Ik heb iets aan m'n ogen, licht voelt nogal onprettig, en ik zie dan beter als het wat donkerder is). Ik heb trouwens een heel bakje gegeten, ik had denk ik met een helft moeten beginnen.

L

Lid 6909

Gast

Ik heb bijna altijd savond's paddos gegeten

B

Newbie

tjah, als de voorbereiding slecht was, en dit het resultaat, én je dit nooit meer wilt, blijf er dan maar van af. Ze zijn niet voor jou gemaakt. Evenmin voor de depressieve en naieve amsterdam-toerist. =Gevaarlijk.

Mijn eerste keer ging zwaar bad, dat was gewoon omdat het een overdosis was, en wel spacecake! (thc, zoveel dat ik me moest concentreren om te blijven ademen. ik weet het, je kan er niet aan dood gaan)

Angramar Temenos

Badass junkie

Ja, ik ben niet zo'n lijpo die uit het raam springt, zoiets kwam nooit in me op, ik wist nog altijd wel "Het zijn de paddo's maar", dus ik zou niks raars doen, maar het blijft uiterst onprettig. :tearsofjoy:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter

Jammer dat het zo fout ging.
Zoals anderen ook al hebben gezegd kan ik je aanraden het nog eens te proberen met een half bakje mexicaantjes of philosopher's stones. Begin anders in de namiddag, tegen 4 of 5 uur, dat de zon niet meer zo heel scherp is, of in een bos ofzo.

Overdag heeft bij mij toch vaak een veel positievere sfeer dan 's nachts, je ziet dan ook meer kleuren en alles lijkt gewoon vrolijker in plaats van een donkere bewegende massa :P

Angramar Temenos

Badass junkie

Nou kijk wat het is, er is iets met m'n ogen (lang verhaal), waardoor ik dingen beter zie met weinig licht (anders werkt het verblindend) daarom deed ik het 's nachts. Maar ik ga als ik het nog een keer doe thuis doen of zo, met fijne muziek :).

mellow

paddo's is iets mooi hoor
ik zou het nog eens proberen, zonder een joint te roken en gewoon bij je thuis of een vriend zijn thuis en probeer dan eerst een halve portie
het is echt leuk
overlaatst was ik met een vriendin aan het trippen alles leuk ( zij had ook een halve portie )
en op een gegevemoment komt er echt ( het was echt ) een oorworm uit haar oor
ja zij natuurlijk hellemaal doorflippe, een nuchter iemand houd haar kalm ik blijf boven want ik wou geen badtrip door haar. en ze zei ' er kwamen allemaal beesten ineens uit mij en die kropen overal overal beestjes!' en toen na een 20min was ze ook terug tegoei
probeer het gwn nog eens andere locatie , nuchter zijn, en halve portie gaat je goed gaan ! het zijn je gedachte en je gevoelens niet de paddo's !

Bovenaan