• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Paddo trip [ecuadoriaanse]

Frankie

Newbie
Via via ben ik op dit forum terechtgekomen. Na het lezen van een paar paddo reports leek het me wel leuk om mijn eigen verhaal hier achter te laten. Heb 2x paddo's gehad, eerste keer philospher stones en de 2de keer dus ecuadoriaanse. Mijn eerste trip was niet echt bijzonder de 2de wel. Hierover gaat dit stukje dan ook.

Aan het begin van deze zomervakantie was een vriend van mij alleen thuis. Een paar andere vrienden waren naar de stad om daar wiet te halen. Bij hun terugkeer was er alleen iets meer mee terug gekomen. Ze hadden 2 porties paddo's gehaald. Ze waren met 3 man dus er bleef een deel over. Dus die heb ik na veel wikken en wegen toch maar opgegeten. Ik moest namelijk de volgende ochtend richting New York op vakantie. De smaak viel me reuze mee, had natuurlijk ook al eens philospher stones gehad.

Na een half uurtje begonnen 2 van mijn vrienden het al te merken. Ik en M. hadden nog nergens 'last' van. H. en L. waren al behoorlijk van de kaart. L. liep constant de vliegjes om hem heen weg te slaan. Na +/- 45 min knalde de trip er bij mij ook flink in. Fascinatie voor veel dingen was niet normaal groot. Ik kon bij alles een eeuwigheid stilstaan en de dingen alleen maar bekijken. L. zijn lichamelijke gesteldheid liet hem wat in de steek, hij moest overgeven. Wat hij wel snel weer te boven was. Hierna liep hij alleen nog rondjes en stelde de vragen: Hebben we paddo's gehad? Moet je poepen? Kotsen?. Wat ik prachtig vond, kwam steeds niet meer bij van het lachen.

Na een uur ging het met mij nog steeds prima. Ik was steeds bezig met opdrachten, haast dwangneurotisch maar ik vond het niet vervelend. Ik liep rondjes door het huis en vond het prachtig. Bij 1 van mijn rondjes ben ik in de garage blijven hangen en op een trapje gaan zitten. Mijn opdracht voor mezelf op dat moment was een kotsbakje zoeken voor L. (hij was allang klaar met overgeven). Voor mij stond een teiltje met wat modder erin. Dit kroop alle kanten op in het bakje, prachtig. Na 20 minuten het bakje te hebben bestudeert toch maar afgespoeld om naar L. te brengen. In de 20 meter van garage naar woonkamer ben ik echter de bak alweer kwijt. Mijn aandacht kon maar op 1 ding gefocused worden.

Teruggekomen in het huis besloten M. en ik te gaan pokeren. J. de enige nuchtere in het huis ging voor ons dealen. Ik was allang weer ergens anders mee bezig. Op de tafel lag een plastic omhulsel van een bluntvloeitje. Dit stopte ik in mijn mond, smaakte naar watermeloen, en haalde het er weer uit. Dit deed ik ongeveer 10 min. Het speeksel dat aan mijn vingers bleef zitten kon ik in 1 keer afvegen niks voelde nat aan.

De kamer was inmiddels in zones verdeeld. De woonkamer was groen en pulseerde, het stuk waar de eettafel stond was paars en de keuken waar ik op dat moment zat was geel. Midden in het potje poker vond ik dat het tijd was om eens boven te kijken. Boven aan de trap zat H. toen ik langs hem liep negeerden we elkaar compleet. L. lag te slapen maar ook weer niet. Hij was naar eigen zeggen in de woonkamer maar lag pal voor mijn neus in zijn slaapzak. Ik ben ergens op een bed gaan liggen maar dat beviel me niet. De badkuip was veel leuker. 30 min heb ik erin gelegen gefascineerd naar de douchekop gekeken. Bowser en mario renden rondjes op de douchekop. De vlagen van 'raarheid' knalden maar door mijn hoofd en volgden elkaar in hoog tempo op. Elke keer als ik dacht dat ik niet raarder kon flitste het weer even en was ik nog verder van de wereld.

Mijn opdrachten zorgden ervoor dat ik uit de badkuip kwam en kaas ging eten. Dat was nodig. Ik heb de koelkast open getrokken en een kaas gezocht. Naar mijn idee had ik een heel speciaal kaasje in handen dus die moest ik maar eens proeven. Kaasschaven was echter een groot probleem dus heb ik maar een klein stukje gehad. Vervolgens opzoek gegaan naar iets makkelijkers. Ik vond vanillekoekjes die smolten in mijn mond en de hele wereld smaakte naar vanille. Al etende ben ik naar boven gelopen en ben ik op het balkon gaan staan. Op het balkon heb ik besloten dat ik maar eens even naar beneden moest pissen, had ik dat ook eens gedaan. Ik wist dat er beneden gras lag maar toch kon ik alleen maar tegels zien. Toen de drang om naar beneden te springen om het eens even te bekijken te groot werd ben ik weer naar binnen gegaan.

Aangekomen op een andere bed ben ik de zonnebank lampen erboven gaan tellen. Dit moest gebeuren als 1 soepele beweging met mijn vinger maar dat was lastig want er zat een aluminiumstrip in de weg. Toen ik dat voltooid had ben ik weer naar beneden gedaan. In de gang hing een spiegel waar ik toen een half uur voor heb gestaan. Ik zag mezelf veranderen in oud mannetje,chinees,skelet,aap en vele andere dingen. Tijdens mij hele trip trok ik me van niets en niemand iets aan. Ik was ook niet aanspreekbaar. Hierna ben ik op de bank gaan zitten scarface kijken. Telkens kwam bij mij de gedachte op dat ik precies het filmverloop wist. Maar elke keer liep het weer anders dan ik dacht. Hierna begon alles langzaam weer normaal te worden. Af en toe ging ik weer even naar de spiegel om te checken hoe raar ik nog was.

Dit was ongeveer een samenvatting van hoe ik het beleefd heb. Er zijn nog talloze dingen die ik ook gedaan heb maar niet meer goed weet. Het is ook al weer een tijdje geleden. Volgens mijn vrienden, nuchtere en niet nuchtere, was ik compleet van de wereld. zo heb ik dat zelf niet echt ervaren omdat ik me nergens meer bewust van was. Ik vond het in 1 woord, geweldig. Moet het binnenkort snel nog maar een keer doen met dat verbod op komst.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Zo is dat groot inkopen drogen vacuum zuigen en erop teren .....

de kiloos liggen straks te rotten op straat.

Stonie

neti

Badass junkie
ga te hard om je tekst te lezen, maar t was geweldig las ik als eind

tja, daar gaat het toch om... eigenlijk kun je van een dik boek de eerste pagina's en de laatste pagina lezen... voglens mij deed ik dat op de hogeschool ook al, de eerste pagina en de laatste en tussendoor wat scannen... zo heb ik mn hele studie ongeveer gedaan de laatste paar dagen en nachten voor het tentamen...

ja sorry jongen dit gaat neti over je topic... zal proberen er mrogen ff op te reageren... stuur anders ff een pb als reminder :mrgreen:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Enesteene zei:
ga te hard om je tekst te lezen, maar t was geweldig las ik als eind

tja, daar gaat het toch om... eigenlijk kun je van een dik boek de eerste pagina's en de laatste pagina lezen... voglens mij deed ik dat op de hogeschool ook al, de eerste pagina en de laatste en tussendoor wat scannen... zo heb ik mn hele studie ongeveer gedaan de laatste paar dagen en nachten voor het tentamen...

ja sorry jongen dit gaat neti over je topic... zal proberen er mrogen ff op te reageren... stuur anders ff een pb als reminder :mrgreen:

haha geniaal!!! ik zit hier gewoon hardop te lachen :grin:

neti

Badass junkie
ja lekker he, is t neit geweldig
had op dit moemtn wel een vage
meet willen hebben

spread the word
meet the miet :rolleyes: :mrgreen:

3970

Wijs gebruiker
Kijk, dat zijn dan weer de fijnere trips met paddo's! Leuk report, had nog wel wat uitgebreider gemogen van me, maar ik begrijp dat je een stukje van de film kwijt bent :wink:

Frankie

Newbie
Af en toe schiet me ook wel weer es iets te binnen. Maar bij mij speelde ook een rol dat ik met veel van wat ik deed toch al snel 20 tot 30 min bezig was dus zoveel verschillende dingen heb ik ook weer niet gedaan :P.

neti

Badass junkie
plezierige trip man, neti verkeer... erg avontuurlijk ook op je eigenmanier. wat zou t mooi zijn als je alles wa tin jehoofd speelt zou kunnen opnemen en nuchter ngo eens zou kunnen bekijken :mrgreen:

sorry, meer zinnings kan ik ngo niet uitbrengen.... ben nog steeds erg weird :P

CyberMonkey

Experimenterende gebruiker
Zeer leuk, klinkt alsof je toch nog wat controle over jezelf had (balkon enz) wat me wel geruststelt. Hoeveel gram hadden jullie elk zo binnen? Ik heb binnenkort uitzicht op paddo's en vraag me af hoeveel pakweg 30 gram als effect geeft.

Frankie

Newbie
Die controle had ik alleen op dat soort momenten ik kon ergens nog wel mee stoppen. Maar had geen controle meer om met dingen te beginnen kort gezegd. Halve portie had ik op, geen idee eigenlijk hoeveel dat is. Was zo'n standaard zwart bakje.

neti

Badass junkie
CyberMonkey zei:
Zeer leuk, klinkt alsof je toch nog wat controle over jezelf had (balkon enz) wat me wel geruststelt. Hoeveel gram hadden jullie elk zo binnen? Ik heb binnenkort uitzicht op paddo's en vraag me af hoeveel pakweg 30 gram als effect geeft.

1e keer niet meer dan een half bakje, ca. 15 gr.

MetaalKonijn

Badass junkie
Frankie zei:
H. en L. waren al behoorlijk van de kaart. L. liep constant de vliegjes om hem heen weg te slaan.

Hahahah briljant. De bovenstaande personen behoren tot mijn comrads in den drög bezigheden, en 't is maar weer erg typisch. :mrgreen:

Klinkt als een vrolijke, mooie, en fijne trip beste A.

teebo

Bewuste gebruiker
overlaatst liep ik ook te shampieen op een hoge brug, ik wist dat het water ijskoud was maar had zoveel zin om erin te springen :grin: .
gewoon rustig verderwandelen

Ceko

Belezen gebruiker
Mooi report, maar toch vaag dat iedereen zo'n zin heeft om van bruggen en balkons te springen... raar maar ik kan het me toch best voorstellen eng genoeg! Maar goed ik krijg er weer helemaal zin in op deze manier, ben benieuwd of mijn grow kit een beetje wil werken :)

Bovenaan