Paddo kweek

Psaveler

Experimenterende gebruiker
Hi allen, toch even mijn eigen topic eraan wijden.
Na 2x zonder succes een paddo kweekset te gebruiken verspreid over de afgelopen 2 jaar, besloten het om het nog maar eens een kans te geven.
Eertse flush vorige week dinsdag geoogst (140g uit een 1200cc) en de volgende dag nieuwe flush ingezet, deze vanochtend al geoogst (120g).
Gister was er nog geen scheurtje te zien, de hele dag gecheckt tot voor het slapengaan. Helaas toen ik zojuist beneden kwam, toch bij een aantal de hoed opengeklapt.
Ik had bewust het risico genomen, aangezien ik al een succesvolle eerste flush had. Nu zien of er alsnog een derde uit kan komen.

Eerste flush
1000012002.jpg

Tweede flush1000012000.jpg1000012001.jpg

Psaveler

En een follow up vraagje, internet is niet heel uitsluitend. Als de hoed is opengeklapt en de sporen zijn gevallen, kan dit impact hebben op verdere flesjes, prima.
Maar doet dit ook iets met de potentie van de paddo als je er verder op tijd bij bent?
Gister om 21u00 was er nog niets gescheurd en vanochtend om 07u30 was het vlies eraf zoals te zien op bovenstaande foto. Ik lees wel iets over vruchten die dan snel afsterven doordat hun doel is bereikt, maar deze is verder nog gezond en echt nét gescheurd.

Innerscoop

Bewuste gebruiker
En een follow up vraagje, internet is niet heel uitsluitend. Als de hoed is opengeklapt en de sporen zijn gevallen, kan dit impact hebben op verdere flesjes, prima.
Maar doet dit ook iets met de potentie van de paddo als je er verder op tijd bij bent?
Gister om 21u00 was er nog niets gescheurd en vanochtend om 07u30 was het vlies eraf zoals te zien op bovenstaande foto. Ik lees wel iets over vruchten die dan snel afsterven doordat hun doel is bereikt, maar deze is verder nog gezond en echt nét gescheurd.
Als ik mij goed herinner is de potentie optimaal net voordat het vliesje scheurt. Ietsjes vroeger of later zal niet veel verschil maken.

Psaveler

Awesome! Thanks voor de reacties! Gister de derde flush geoogst a 41g.
Gezien mijn andere jammerlijk falende kweken ben ik super blij met deze opbrengst😁
Vanavond maar eens gaan smikkelen💜

Psaveler

Toch even de vraag. Als even naar de trip levens kijken van dutch headshop.
Ik neig naar hoge dosis (McKennai), want wil echt een goede diepgaande trip.
Ik heb de nodige ervaring met LSD (300ug op 66kg) en mijn sweet spot LSD ligt een beetje op 250ug (geteste drugs, dus hooguit spreiding in de zegels).
Truffels eerste keer als eerste psychedelica goede trip gehad op 10g Atlantische, maar daarna nooit meer goed kunnen trippen op truffels, ook niet op 15-20g.
En ik snap dat paddo's heel anders zijn dan LSD, maar qua het kunnen ondergaan van een heftige trip en mindfucks ben ik wel wat gewend.
Is hoge dosis zoals hier beschreven ook echt te verwachten? Dan houd ik namelijk braaf de calculator aan, want neig een beetje naar in between level 4 en 5.
1000012298.jpg

Laatst bewerkt:

Innerscoop

Bewuste gebruiker
10g Atlantische, maar daarna nooit meer goed kunnen trippen op truffels, ook niet op 15-20g.
Bedoel je dan weinig effect of geen fijne trip?
Er worden geen doseringen genoemd in je screenshot, nu is dosering ook wel iets persoonlijks: de een gaat bij 3 gram (droog) level 4, de ander bij 15.
Als 250 ųg lsd niet al te heftig is, kan je wel een hogere dosis paddo uitproberen.

XMR

Wijs gebruiker
Toch even de vraag. Als even naar de trip levens kijken van dutch headshop.
Ik neig naar hoge dosis (McKennai), want wil echt een goede diepgaande trip.
Ik heb de nodige ervaring met LSD (300ug op 66kg) en mijn sweet spot LSD ligt een beetje op 250ug (geteste drugs, dus hooguit spreiding in de zegels).
Truffels eerste keer als eerste psychedelica goede trip gehad op 10g Atlantische, maar daarna nooit meer goed kunnen trippen op truffels, ook niet op 15-20g.
En ik snap dat paddo's heel anders zijn dan LSD, maar qua het kunnen ondergaan van een heftige trip en mindfucks ben ik wel wat gewend.
Is hoge dosis zoals hier beschreven ook echt te verwachten? Dan houd ik namelijk braaf de calculator aan, want neig een beetje naar in between level 4 en 5.
Bekijk bijlage 60438

Naar mijn ervaring is deze calculator redelijk accuraat. Persoonlijke gevoelligheid verschilt echter nogal wat, dus het is lastig om een dosis te baseren aan de hand van een calculator.

Psaveler

Bedoel je dan weinig effect of geen fijne trip?
Er worden geen doseringen genoemd in je screenshot, nu is dosering ook wel iets persoonlijks: de een gaat bij 3 gram (droog) level 4, de ander bij 15.
Als 250 ųg lsd niet al te heftig is, kan je wel een hogere dosis paddo uitproberen.
Oh sorry, ja weinig tot geen effect. Ja daarom beschreef ik ook het level, omdat de dosering minder zegt. Maar dacht richt me op wat daar beschreven staat qua intensiteit zeg maar

Psaveler

Naar mijn ervaring is deze calculator redelijk accuraat. Persoonlijke gevoelligheid verschilt echter nogal wat, dus het is lastig om een dosis te baseren aan de hand van een calculator.
Ah ja wel goed om te weten ook. Dan ga ik het gewoon proberen, niet te ruig en niet te zuinig. Zoals ik al zei kan ik op zich wel wat aan. Kon tijdens een stevige 2cb trip ook vrij eenvoudig zware visuals van it en chucky pareren, dat zijn echt m'n 2 nachtmerries😅😂

• Like
Waarderingen: XMR

Psaveler

Het is 39g vers geworden op 66kg lichaamsgewicht.
Doel van de trip is enerzijds bereikt gezien de bereikte zelfinzichten, maar verder was de trip vrij underwhelming gezien de dosis.
Maar iig een goede baseline voor de volgende keer vastgesteld.

Bovenaan