Oxazepam

Yaizer

Bewuste gebruiker
Hee gasten,

Ik weet dat je geen prijzen mag noemen maar aan iemand gevraagd of dit wel kan en het is dus mogelijk;

Ik ben misschien van plan om een doosje oxazepam 50 mg te kopen (20 stuks). Ze zijn een beetje zwaar maar moet ze dan maar delen.

Hij vraagt er dus een bepaalde prijs voor wat de vergelijken is met de gemiddelde straatprijs van coke. Best duur maar ze zijn wel 50 mg per dosis, 20 stuks...

Is dit een oké prijs of beter niet?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik snap het nut van dit topic niet helemaal, het gaat er toch gewoon om of jij het die prijs waard vind? Wat heb je er aan om te weten dat het een goede prijs is of niet als je geen andere opties hebt om het te kopen?

Het enige wat ik er verder over wil zeggen is dat benzo's op de zwarte markt ontzettend duur zijn en dat dit nog wel meevalt gezien de sterkte van de pillen.

MeejheM

Badass junkie
De markt lijkt mij redelijk grijs, er zijn genoeg(misschien wel teveel) mensen die veelvoorkomende Benzos zoals Daizepam en Oxazepam voorgeschreven krijgen. De verkoop daarvan heb ik in elk geval binnen mijn sociale kringen zien ontstaan.

Ik zou nooit aan benzo's beginnen als ik geen garantie van een arts had dat ik aan recepten kon komen wanneer hij/zij of ik het tijd vonden om af te gaan bouwen.

Recreatief gebruik van Oxazepam lijkt mij niet slim, maar als je het wilt doen, houdt er dan rekening mee dat je verslaafd kan raken en af moet bouwen voordat je ermee stopt.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Wat ga je doen als er gereageerd wordt met dat dit een te hoge prijs is voor het spul?

Yaizer

Bewuste gebruiker
Als er gereageerd werd met: "ah je wordt echt afgezet!" was ik verder gaan zoeken.

Toch heeft mijn trip van afgelopen zaterdagavond mij weer opnieuw laten realiseren dat ik zulke ongein, eigenlijk troep, niet nodig heb in mijn leven. Ik haal zo veel meer geluk, vreugde en rust uit psychedelica. Elke keer weer.

Liefst gebruik ik alleen maar psychedelica en eens in de 3 maanden á 6 maanden wat anders zoals mdma. Wie weet....

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Yaizer zei:
Toch heeft mijn trip van afgelopen zaterdagavond mij weer opnieuw laten realiseren dat ik zulke ongein, eigenlijk troep, niet nodig heb in mijn leven. Ik haal zo veel meer geluk, vreugde en rust uit psychedelica. Elke keer weer.
Ik hoop eerlijk gezegd toch voor je dat je je geluk helemaal niet uit drugs hoeft te halen, dus ook niet uit psychedelica. Dat het mooie ervaringen zijn staat voorop natuurlijk en het lijkt me uiteraard ook een mooi streven dat als je dan drugs gebruikt het vooral psychedelica zijn ipv verslavende middelen.

Yaizer

Bewuste gebruiker
Psychedelibee zei:
Yaizer zei:
Ik hoop eerlijk gezegd toch voor je dat je je geluk helemaal niet uit drugs hoeft te halen, dus ook niet uit psychedelica. Dat het mooie ervaringen zijn staat voorop natuurlijk en het lijkt me uiteraard ook een mooi streven dat als je dan drugs gebruikt het vooral psychedelica zijn ipv verslavende middelen.

"Ik haal zo veel meer ".."". Ik bedoel hier mee dat ik uit psychedelica, tot vergelijking met oxazepam, zoveel meer geluk, vreugde etc. haal. Ik bedoel er mee dat ik helemaal niet aan troep als oxazepam moet zitten. Eens in de zoveel tijd is leuk maar een doosje met 20 stuks á 50 mg per stuk is gewoon niet slim voor mij zelf.

Bovenaan