Oxa over datum

Soberlurker

Experimenterende gebruiker
Hoi!

ik heb hier nog een aantal oxazepams liggen. De houdbaarheidsdatum was alleen medio 2018 😂

Kan ik dit nog gebruiken???

groetjes

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Als ze nog in de verpakking zitten gesloten doordruk, dan zijn ze waarschijnlijk nog wel oké.
Meestal zijn ze langer houdbaar als aangegeven maar ze kunnen hun potentie verliezen.

Lysergine

Bewuste gebruiker
Ik heb hier nog enkele strips oxazepam die een houdbaarheidsdatum van 12/2002 hebben en dus al bijna 18 jaar over datum zijn. De tabletjes zitten nog in gesloten verpakking. Zouden deze nog actief zijn of is de kans daarop nihil gezien de leeftijd?

benzzzy

Badass junkie
Ik heb hier nog enkele strips oxazepam die een houdbaarheidsdatum van 12/2002 hebben en dus al bijna 18 jaar over datum zijn. De tabletjes zitten nog in gesloten verpakking. Zouden deze nog actief zijn of is de kans daarop nihil gezien de leeftijd?
Als je het echt wilt weten zou je de hoofd prijs kunnen betalen om medicijnen te laten testen by ecstacydata.

De Zandman

DF-koning
Medicijnen moeten goed opgeborgen zijn.
Dwz uit het directe zonlicht, beter nog een donkere, koele plaats.
Dan blijven ze jaaaaaren goed maar, de kracht gaat er wel af.
Goed bewaren scheelt enorm i.i.g. !

Soberlurker

Experimenterende gebruiker
Ja bewaar ze op die manier gelukkig! In ons medicijnenmand in de trapskast. Donker, koel en droog 👍🏻

De Zandman

DF-koning
Dan zijn ze na 10 jaar ook nog goed.
Er worden op internet barbituraten aangeboden, die zeldzaam zijn, en toch gewild. ze zijn dan te krijgen van 30 jaar oud....
Van die stoffen zijn er7 poeders, vloeistoffen en pillen te koop.
Tenminste als je met bitcoins kunt betalen...
Hoe ouder, hoe goedkoper.
Ik hoef ze niet iig...

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Dan zijn ze na 10 jaar ook nog goed.
Er worden op internet barbituraten aangeboden, die zeldzaam zijn, en toch gewild. ze zijn dan te krijgen van 30 jaar oud....
Van die stoffen zijn er7 poeders, vloeistoffen en pillen te koop.
Tenminste als je met bitcoins kunt betalen...
Hoe ouder, hoe goedkoper.
Ik hoef ze niet iig...

Barbs worden nog steeds gemaakt , denk aan als je je hond laat inslapen gebruikt de dierenarts pentobarbital samen met tiletamine en diazepam. Dus die zijn echt geen 30 jaar oud :wink:

Heb ze zelf meegenomen toen namelijk ze was de potjes vergeten haha :tongueout:

De Zandman

DF-koning
In mijn reactie gaat het over het zware barbituraten Nembutal.
Dat wordt of nee, werd gebruikt voor euthanasie, en tegenwoordig willen mensen dit hebben om er zelf uit te kunnen stappen.
Het is zeldzaam, en erg duur.
Enber is een "apotheek" alwaar je dit middel in diverse jaartallen kunt aanschaffen.
Tenminste, als het door de douane komt.
Anders ben je 400 euro armer. Voor niets.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Dat wordt of nee, werd gebruikt voor euthanasie, en tegenwoordig willen mensen dit hebben om er zelf uit te kunnen stappen.
Enber is een "apotheek" alwaar je dit middel in diverse jaartallen kunt aanschaffen.

Pentobarbital = Nembutal :tongueout: En het word nog steeds gebruikt als euthanasie middel , en als middel om de doodstraf uit te voeren etc.

Laatst bewerkt:

Donald41

Belezen gebruiker
Overlaatst een strip tramadol genomen (verspreid over een paar dagen) bij rugpijn. Zag achteraf dat die vervallen was in 2015. Werkte echter nog perfect. Rugpijn is nu over.

De Zandman

DF-koning
Beter is het om dit niet meer in te nemen.
Onder invloed van licht alleen al kan de werking veranderen...

JapieVerslaagd

Bewuste gebruiker
Ik weet niet wat de achterliggende gedachte is van big pharma. Ik sluit mij aan bij sandman. Want het is gokken. Is dat getest wat er gebeurd als je pillen over datum zijn. Ik heb geen idee. Laten testen kan ook.

Persoonlijk heb ik.schijt. neem t gewoon maar dat raad ik niet aan.

En als je deze.middelen even nodig hebt. De huisarts is niet zo lullig met uitschrijven van een nieuw recept als je onderbouwd waarom.

Sterker nog zo ben ik er mee aanraking gekomen. En maak ik er verder een puinhoop van.

Ik heb tegen mijn huisarts gezegd dat hij moet stoppen met voorschrijven omdat ik verslaafd ben. Dat werd gewaardeerd

SpeedyGonzalezz

Bewuste gebruiker
Ik weet niet wat de achterliggende gedachte is van big pharma. Ik sluit mij aan bij sandman. Want het is gokken. Is dat getest wat er gebeurd als je pillen over datum zijn. Ik heb geen idee. Laten testen kan ook.

Persoonlijk heb ik.schijt. neem t gewoon maar dat raad ik niet aan.

En als je deze.middelen even nodig hebt. De huisarts is niet zo lullig met uitschrijven van een nieuw recept als je onderbouwd waarom.

Sterker nog zo ben ik er mee aanraking gekomen. En maak ik er verder een puinhoop van.

Ik heb tegen mijn huisarts gezegd dat hij moet stoppen met voorschrijven omdat ik verslaafd ben. Dat werd gewaardeerd
Tjaa kijk heb die pil al ingenomen uur geleden, was 10 mg en merk er niet heel veel van, beetje sufheid maar voor de rest niks. Ben ook meestal van het schijt hebben enzo met drugs

JapieVerslaagd

Bewuste gebruiker
Dit is van vorig jaar. Zijn voltooid leven regels aangepast. topic super lastig. Ik.ben blij dat het mijn broertjes.2 pogingen niet dit middel had.na een aantal dagen kwam hij weer bij omdat de medicatie was uitgewerkt. Heel.veel xanax dacht ik en jenever.

En dan moet je eigenlijk zeggen, jammer bijna gelukt. Mijn pa.vroeg wat heb je gedaan. Antwoord. Jeuk aan mijn teen.

Nu jaren later, stuk of 15. Kun je het niet meer voorstellen dat hij er zo aan toe was.

Dus achteraf is hij blij dat hij dat soort medicatie niet kon krijgen.

Maar baas over eigen leven. Ben voorstander.

Matched niet he.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Is het schadelijk als je een luchtdichte oxazepam van 2013 inneemt of neemt alleen de werking af?

alvast bedankt!

Tjaa kijk heb die pil al ingenomen uur geleden, was 10 mg en merk er niet heel veel van, beetje sufheid maar voor de rest niks. Ben ook meestal van het schijt hebben enzo met drugs

Oke, je vraagt of het veilig is, krijgt geen sluitend antwoord en neemt de pil.
Waarom vraag je het dan eerst?

• Like
Waarderingen: Ape
Bovenaan