Oververhitting met XTC

Torry123

Newbie
Hey iedereen,
Ik heb wat vragen over de bijeffecten van XTC.
Ik heb nu 3 x XTC gebruikt, 1x gele sterretjes en 2x witte dominos. Beide keren alles laten testen, normale dosering (halfje per 4 uur) wat bij deze pillen ongeveer 100 mg is. Zelf weeg ik 80 kg. Daarnaast nooit gecombineerd met iets als alcohol o.i.d. en altijd voldoende water gedronken (1 tot 2 glazen per uur ).
Nu is het zo dat de afgelopen twee keren dat ik het gebruikt heb, beide keren met witte dominos. Niet optimaal voelde. Ik voelde me misselijk, ene keer koud andere keer warm, raar gevoel in mn maag, stijve spieren en redelijk depri. Helemaal niet de bedoeling natuurlijk als je dat spul gebruikt.

Nu is mijn vraag, waar kan dit aan liggen en hoe kan ik zoiets voorkomen? Het kan zo zijn dat het oververhitting is, water over me heen gooien heeft matig geholpen namelijk. Kan het aan de soort pillen liggen, met de gele sterretjes (mijn 1e keer) had ik namelijk nergens last van. Ik zou het namelijk nog wel een keer willen proberen, maar dan gewoon met een chill effect de hele dag.

Iemand ervaring met deze symptomen of weet iemand waar het aan kan liggen?

Wiewere

Newbie
Hoe voel je je precies als je deze symptomen hebt? Voel je wat van de XTC of heb je er alleen maar last van?

Het ligt zeker niet aan oververhitting zo te horen, je drinkt voldoende. Ik heb misschien één keer meegemaakt wat jij beschrijft. Toen had ik last van misselijkheid en was ik een beetje depri maar niet in grote maten en het trok snel weg.

Oh en hoelang heb je pauze genomen tussen de keren dat je XTC hebt gebruikt? Dit kan ook van invloed zijn.

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Als ik je verhaal zo lees heb je eigenlijk alles goed gedaan lijkt me.

Het enige rare dat ik lees is dat je het over een halve pil per 4 uur hebt. Terwijl normaal een xtc trip na 4 uur meestal al wel uitgewerkt is. 4uur na je eerste inname moet je eigenlijk niet nog een halve pil nemen, dat werkt niet, dan krijg je het hooguit nog heel warm en wordt je wazig.

Mijn vraag aan jou is daarom ook, hoe beleef je het inslaan van de halve pil en hoe lang hou je daarna nog een fijn gevoel? Of is het vanaf het inslaan van de pil al niet fijn?

Torry123

Newbie
Na het innemen van de pil voel ik het rustig opkomen. Voor hoe vaak ik het ervaren heb, is het niet meteen erg. Het begint rustig zoals de pil inwerkt en als ik merk dat ik me een beetje matig voel koel ik mezelf maar dit nare gevoel blijft terugkomen.

Over de duur van het effect, na 4 uur is mn top inderdaad weg maar is het effect er nog licht. Als de nieuwe pil dan inwerkt is het effect weer volledig terug, jammer dat deze de afgelopen keren niet optimaal waren..

Wiewere

Newbie
Torry123 zei:
Na het innemen van de pil voel ik het rustig opkomen. Voor hoe vaak ik het ervaren heb, is het niet meteen erg. Het begint rustig zoals de pil inwerkt en als ik merk dat ik me een beetje matig voel koel ik mezelf maar dit nare gevoel blijft terugkomen.

Over de duur van het effect, na 4 uur is mn top inderdaad weg maar is het effect er nog licht. Als de nieuwe pil dan inwerkt is het effect weer volledig terug, jammer dat deze de afgelopen keren niet optimaal waren..

Hoofdpijn komt voor tijdens het gebruik, maar ook in de dagen daarna. Misselijkheid, een pijnlijke maag/darmstreek, braken, koude rillingen, duizeligheid, benauwdheid, een slap gevoel en flauwvallen zijn ook veel voorkomende verschijnselen.
Source: http://www.drugsabc.nl/xtc.html

Het overkomt dus niet alleen jou. Wat het precies veroorzaakt en hoe het opgelost kan worden weet ik helaas niet. Ik weet niet precies hoe veel je neemt maar de dosis verlagen kan misschien helpen.

Veel succes!

Bovenaan