overgeven

challenge

Experimenterende gebruiker
hoi allemaal.

mijn ervaring met pillen:
ik heb het al een tijdje niet meer gebruikt omdat de pillen niet goed vielen.
tijdens in "inslag" werd ik duizelig en stond ik midden in een tent over mn nek te gaan.
das erg rot als het een keertje gebeurt.
maar het gebeurde me elke keer weer.
ik probeer ook maar met een halve pil te proberen maar die doet niet veel bij mij, bij een hele pil gaat het dan toch fout.
het duurt ook vaak erg lang voordat ie inslaat en voel het ook niet aan (slaat ineens in)lang werken doen ze ook niet (ongveer 3 uur) maar dat kan door de kwaliteit komen natuurlijk.
mijn vrienden nemen de zelfde pillen en hebben werkelijk nergens last van.
formaat lichaam en gewicht maakt denk niet zoveel uit want ik weeg ong 100kg.
ook met speed gaat het fout.
bij thuiskomst hyperventilatie en hartkloppingen.
eerste keer dat ik dat kreeg heb ik de ambulance gebeld.
de laatste keer was na trance energie en wis ik wat ik moest doen toen ik het weer kreeg.
lekker is anders natuurlijk.
wat kan ik doen om wel lekker uit mn bol te gaan???

ik hoor dat een combi van GHB en MDMA geweldig moet zijn.

ook heb ik zelf het idee dat ik teveel speed heb geruikt.

gr, jeroen

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
ik denk dat amfeta's gewoon niets is voor je, als je bij zowel xtc en speed die nare bijwerkingen krijgt. Ik zou je MDMA ook ten strengste afraden, want dat is juist hetgeen wat in XTC zit :).

Misschien eens beginnen met softdrugs? Als dat ook niets word kun je wel stellen dat je lichaam er gewoon niet klaar voor is / allergisch (?) is.

Hoe oud ben je btw?

challenge

hoi

ik ben 31

de eerste keer dat ik XTC gebruikte was alweer een tijdje geleden en had toen totaal geen last.
(1e keer was ook mijn beste ervaring)
lekker knallen in in marcanti ging perfect.
maar later ging het toch anders op me inwerken.
niet altijd hoor, soms valt het goed.
het zoeken naar de juiste pillen is ook moeilijk omdat het steeds minder te vinden is (en ik zit eigenlijk totaal niet in het circuit dus)
ik nam wat mijn maten ook namen en was toen ook soms ook helemaal de weg kwijt.
soms ook wel erg tever zeg maar.
(waren blauwe mits..nogwat)
die hebben ze niet meer en heb nu al een maand of 6 geen pillen meer gebruikt.
over dat speed denk ik dat ik teveel heb gebruikt.
vooraf snuiven en 2 bommetjes voor mee.
trance energie was geweldig maar eenmaal thuis begon de ellende zeg maar
benauwdheid en hyperventilatie.
(ik geef ook toe dat ik iets last heb van astma)
vandaar ook de vraag wat het effect van GHB zal hebben in cobie met wat pep middel? want de een avond stappen zonder drugs is toch eigenlijk niet meer zo leuk.
en zo vaak ga ik niet meer weg 6x in het jaar ofzo.
volgende feest is sensation black en dan wil ik wel weer wat gaan proberen.
eerst maar thuis experimenteren denk.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik raad het je in ieder geval af, de reden waarom ik vroeg hoe oud je was was in verband met de volgroeide fase van je lichaam, dat zit volgens mij wel snor als je 31 bent :P.

Anyway, de naam, kleur en opdruk van een pil zeggen niets over de kwaliteit over de pil. Dit komt omdat er zoveel xtc-labs zijn, zodra er een populaire pil is word deze nagemaakt met andere verhoudingen van ingredienten bijvoorbeeld.

Over het speed idee denk ik inderdaad dat je teveel hebt gehad, 2 bommetjes + nog wat lijntjes kan voor een beginner nogal wat té hard aankomen. Toch ben ik van mening dat je misschien niet helemaal lichamelijk sterk genoeg bent voor drugs, heb je buiten je astma nog last van andere ziektes? Zitten er mensen in de familie met bijvoorbeeld hart-klachten dat soort dingen.

Ook belangrijk is dat je je drugs in het vervolg even laat testen, testcentra zijn er overal en het geeft meer zekerheid.

Ik raad je aan om thuis inderdaad wat te expirimenteren, zodat je in een vertrouwde omgeving bent, en met expirimenteren bedoel ik niet de beest uithangen. Begin je dosis altijd laag (zo laag mogelijk dat jij denkt dat je aankan) en begin vanaf daar, merk je dat het fout gaat, stop ermee. Gewoon rustig aan doen, en een beetje je velden verkennen.

Drugs hebben grote invloed op je lichaam, en je moet ook een herstelperiode inlassen(een periode dat je bijvoorbeeld niet gebruikt). Mocht het vaker fout gaan stop er dan mee, het is het niet waard.

GHB kun je best combineren met MDMA of speed, maar absoluut NIET met alcohol.

Hoop dat dit helpt :)

challenge

ja alle info is welkom natuurlijk.
meestal regel ik wat drugs vlak voor eenfeest via via.
niet slim natuurlijk maar ik heb ook niet veel nodig en dan is er nog wel makkelijk aan te komen.
dat testen van drugs is eigenlijk nooit bij me opgekomen moet ik zeggen.
ging er atijd kwakkeloos vanuit dat het wel betrouwbaar is omdat mijn vrienden dit ook gebruiken.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
challenge zei:
ja alle info is welkom natuurlijk.
meestal regel ik wat drugs vlak voor eenfeest via via.
niet slim natuurlijk maar ik heb ook niet veel nodig en dan is er nog wel makkelijk aan te komen.
dat testen van drugs is eigenlijk nooit bij me opgekomen moet ik zeggen.
ging er atijd kwakkeloos vanuit dat het wel betrouwbaar is omdat mijn vrienden dit ook gebruiken.

Je kan nooit zeker weten wat de maker van je drugs erin heeft gedaan zonder het eerst te testen :)

Hoop dat het je de volgende keer wel goed afgaat trouwens.

ballie15

Belezen gebruiker
Ik moest ook altijd kotsen.
Dankzij het testen van mijn pillen weet ik nu welke hoeveelheden hun werk goed doen bij mij, zonder dat ik over mijn nek ga.
Ik denk dat thuis uitproberen wel n goed idee is ja.
Als je dan weet hoeveel MDMA erin zit, kan je doseren.

Ik neem nu kwartjes.
Ik moest na mijn gekots gewoon eerst weer een goeie ervaring hebben.
Sinds het goed is gegaan ga ik ook niet meer over mijn nek omdat ik me er geen zorgen meer over maak.
Inmiddels ben ik denk ik wel toe aan halfjes.
Maar ja, mijn eerste keer had ik pillen die tegen de 200 aan zaten, bleek achteraf.

Jij hebt echter nog allerlei andere verschijnselen die je liever niet hebt.
Als dat zo blijft lijkt het me beter om je af te vragen of wat anders of helemaal niks niet beter voor je is.
Dat wil je natuurlijk helemaal niet horen, snap ik ook wel, maar ja...

In ieder geval: testen, daar begint het mee.

ik heb ook al een aantal keren moeten overgeven na het nemen van een pil maar dat kwam omdat ik red bull dronk toen de pil nog niet helemaal uitgewerkt was en blijkbaar hetgeen wat er in red bull zit,vloekt met mdma denk ik.Mischien zijn er hier mensen die dat probleem ook al meegemaakt hebben?

challenge

ik heb het alleen bij de eerste pil dus niet bij de pillen die er later nog in gaan
dus voortaan maar beginnen met een halve of nog minder.
het is dus niet zo dat hoe zwaarder en groter je bent hoe meer je kan hebben.
want ik weeg 100 kg en kan dus weinig hebben.
opzich vind ik dat dan weer niet zo erg, zo blijft de drempel laag en hoef ik niet over de grens heen van gevaarlijk gebruik.

Bovenaan