overgaan naar ghb.

flash kieke

Wijs gebruiker
Na dit weekend heb ik eens goed nagedacht over mijn gebruik.
Heb beslist dat ik ga stoppen met xtc en pep.

Ben het beu om paranoia te worden(heb het alty harder en harder)
Ben beu om met een scheef gezicht rond te lopen in een dancing.
Ben het beu om lelijker en lelijker te worden onder invloed van pep en xtc.
Mijn neus ziet er maar slechter en slechter uit.
Ik wordt alleen maar lammer en lammer.
En zo kan ik wel voort gaan..

Dus heb ik even nagedacht,en heb besloten om om ghb te gaan gebruiken voor het te vervangen.
En heb aan mezelf beloofd als ik het ga gebruiken het slim ga gebruiken,en niet met alcahol en dergelijke ga combineren.

Er zullen zeker mensen zijn die het onneens gaan vinden met wat ik van plan ben.

Maar toch,ik voel mijn gezondheid heel snel achteruit gaan.

Maar ja,grtzz.

Heeft iemand nog wat tips of raad met deze dosering?

:wave:

Bal0n

Badass junkie
Lichamelijk gezien is het wel een goede keuze. Of het geestelijk echter handig is, is een 2e. Maar het lijkt erop dat je de keuze al hebt gemaakt, dus daar ga ik niet over klootzakken.

Ik zou bij een apotheek of iets randoms wat er op lijkt een spuitje kopen waarmee je op de mililiter kan doseren, en dan eerst thuis de juiste dosis zoeken. Als je bekend bent met het effect kan je het eventueel uit de deur ook gebruiken.

ThunderBunny

Belezen gebruiker
ik weet wel dat G minderschadelijk is voor je dan X en pep en alcohol
een tip als je nieuwe G hebt eerst voorzichtig uitproberen,
kan best zo zijn dat je G koopt en 2 weken er na weer en dat die dan een stuk sterker is.dus bij een nieuwe lading G altijd even rustig aan doen met doseren. :wave:

Wortel

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Lichamelijk gezien is het wel een goede keuze. Of het geestelijk echter handig is, is een 2e. Maar het lijkt erop dat je de keuze al hebt gemaakt, dus daar ga ik niet over klootzakken.Ik zou bij een apotheek of iets randoms wat er op lijkt een spuitje kopen waarmee je op de mililiter kan doseren, en dan eerst thuis de juiste dosis zoeken. Als je bekend bent met het effect kan je het eventueel uit de deur ook gebruiken.
Je bedoelt een verslavings kans? Denk dat hetopzich wel mee valt. En tjah, ik vind het niet eens een slecht idee. Stukken gezonder :) En goedkoper (mits je zelf maakt)

Bal0n

Badass junkie
Nee dat niet. Meer het feit dat hij iets WIL gebruiken. Hij wilt kennelijk niet stoppen met gebruik in het algemeen, maar het maakt niet uit wat. Kennelijk is er dus iets niet lekker? En dan is het nooit handig om te gaan drugsen :)

Wortel

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Nee dat niet. Meer het feit dat hij iets WIL gebruiken. Hij wilt kennelijk niet stoppen met gebruik in het algemeen, maar het maakt niet uit wat. Kennelijk is er dus iets niet lekker? En dan is het nooit handig om te gaan drugsen :)
Hmm dat is waar, maar dan kan tie beter verslaafd zijn aan ghb als aan pep/xtc.

Mac...

Badass junkie
Nja beter helemaal niet verslaafd, en weet niet hoe groot het risico is bij GHB, maar XTC is de kans vrij klein en bij pep ligt dat al een stuk hoger. Denk eerlijk gezegd dat de verslavingskans van GHB niet zo heel erg groot is. Mja, gloof me, scheve bekken kun je ook wel van GHB trekken, althans ik kan er nog wel eens scheef van gaan kijken. Maar goed, weet niet of het verstandig is (bedoel dus: weet het echt niet), mja tis iig wel iets anders en kan het me wel heel goed voorstellen. Maar ben blij dat hij zelf al aangeeft dat hij van plan is om het verstandig te gebruiken, het resultaat zien we waarschijnlijk wel vanzelf verschijnen op dit forum.

Dus succes ermee.

Wortel

Bewuste gebruiker
Mac... zei:
Nja beter helemaal niet verslaafd, en weet niet hoe groot het risico is bij GHB, maar XTC is de kans vrij klein en bij pep ligt dat al een stuk hoger. Denk eerlijk gezegd dat de verslavingskans van GHB niet zo heel erg groot is. Mja, gloof me, scheve bekken kun je ook wel van GHB trekken, althans ik kan er nog wel eens scheef van gaan kijken. Maar goed, weet niet of het verstandig is (bedoel dus: weet het echt niet), mja tis iig wel iets anders en kan het me wel heel goed voorstellen. Maar ben blij dat hij zelf al aangeeft dat hij van plan is om het verstandig te gebruiken, het resultaat zien we waarschijnlijk wel vanzelf verschijnen op dit forum.

Dus succes ermee.
GHB vind ik persoonlijk niet verslaven, xtc ook niet echt maar kan wel snappen dat daar mensen verslaafd aan zijn.

Mac...

Badass junkie
Ja ok, maar wat je persoonlijk vind hoeft nog niet over het algemeen te gelden natuurlijk. Kijk maar naar dat verhaal wat Wendy heeft geschreven over d'r broer...

Wortel

Bewuste gebruiker
Mac... zei:
Ja ok, maar wat je persoonlijk vind hoeft nog niet over het algemeen te gelden natuurlijk. Kijk maar naar dat verhaal wat Wendy heeft geschreven over d'r broer...
Die kerel is aan alle drugs verslaafd geweest heb je kunnen lezen... ook sos etc. is gewoon een zwakke persoonlijkheid.
Verslaving wordt in het algemeen niet als probleem gerapporteerd. Bij de verslavingszorg hebben zich tot nu toe enkele gevallen gemeld met GHB verslaving.
Bron: Jellinek.nl (DrugsPreventie Nederland)

Azraël

Belezen gebruiker
Goeie keuze; ik heb net dezelfde keuze gemaakt. Ik heb pillen, speed en coke afgezworen omdat het dikke vette brol is die je brains kapot maken. Daarentegen zie je er niet uit!! Scheve smoel, grote ogen, droge mond, niet kunnen plassen, kapotte lippen ed allemaal klote neveneffecten! En als het uitgewerkt is, o wee u feel like shit en ge wilt nog één...

GHB is superieur. Niet op te sporen dr de cops, geen neveneffecten, geen afkick. Pas als je teveel neemt, kan je wel serieus gaan raar doen. Ze hebben me verteld dat ik apesmoelen trek als ik slier, en soms begin ik te bijten enzo van die zaken die je je niet herinnert... 't is soms wel grof ze..

ma soit, goeie keuze!

Bal0n

Badass junkie
Er is juist wel veel over bekend, het is jarenlang in de psychiatrie en ziekenhuizen gebruikt.

Maar ja, voor sommige mensen is eten verslavend. Voor sommige tv, voor anderen internet, voor sommige GHB. Met alle respect hoor, maar geef niet GHB de schuld van je misbruik.

Azraël

Belezen gebruiker
Ik gebruik 't toch enkel voor 't uitgaan, om 'n beetje inform te komen.. Is wel beetje verslavend mss maja.. Gewoon je verstand gebruiken e..

Wortel

Bewuste gebruiker
Oetje zei:
Ik begrijp niet waarom iedereen mar blijft zeggen dat GHB niet verslavend is..? GHB is dus WEL verslavend maar dr is wnog weinig over bekend geloof ik.. Spreek uit eigen ervaring en namens een AANTAL bekenden uit mn omgeving ! Een vriend van me gebruikt ong, 1 liter per week voorzichzelf.. Ik ong. n halve liter.. Als je er eenmaal zo aanzit heb je t nodig om te kunnen functioneren en om je weer fit te voelen.! (klinkt raar) Van s'morgens tot je naar bed gaat en als je na 3uur weer wakker wordt dan maar weer om te kunnen slapen.. Elke dag al 5 jaar nu.. Wie zei er dat t niet verslavend is ?
Als jij verslaafd ben aan de GHB dan lach ik je uit.
Wat heb jij dan een ontzettende zwake geest. Ik zuip het soms een week lang. En dan raak ik het een tijdje niet aan. (Ligt er aan of er iemand een half litertje in de groep heb liggen ofzo:P)

Jeller

Badass junkie
pff zou ik nu niet zeggen, kvind dat jullie maar overdrijven door te zeggen dat ghb niet verslavend is.. alle drugs zijn verslavend, de één wat minder dan de andere en hangt oo kwat van persoon van persoon af.. ik zou bijvoorbeeld nooit aan xtc kunnen verslaafd worden omdat ik mijn hersens niet naar de klote wil, maar wel aan alcohol of weed omdat dat effect zo leuk is

Wortel

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
pff zou ik nu niet zeggen, kvind dat jullie maar overdrijven door te zeggen dat ghb niet verslavend is.. alle drugs zijn verslavend, de één wat minder dan de andere en hangt oo kwat van persoon van persoon af.. ik zou bijvoorbeeld nooit aan xtc kunnen verslaafd worden omdat ik mijn hersens niet naar de klote wil, maar wel aan alcohol of weed omdat dat effect zo leuk is
XTC is zo ontzettend leuk dat ik kan snappen dat mensen er verslaafd aan zijn. GHB is leuk en lekker maar heb je niet dat waanzinnige gevoel bij. Ik snap niet dat iemand aan GHB verslaafd kan raken.

Jeller

Badass junkie
XTC is mss heel leuk, maar na een tijdje gebruiken is de fun er al vlug af, dus waarom gebruiken mensen dan door?

Azraël

Belezen gebruiker
Jeller zei:
XTC is mss heel leuk, maar na een tijdje gebruiken is de fun er al vlug af, dus waarom gebruiken mensen dan door?

Idd... ik ben menten beu.. bah.. scheve kop, lelijke face.. afkick.. enz... Alleen mijn allereerste pil (fila) o my god.. wat was dat?! Zo zalig heb'k me nog nooit gevoeld..

Ik vind dat je je van ghb écht heel goed en warm kan voelen, en veel zelfvertrouwen krijgt... daar gaat 't toch om bij alle drugs?

ThunderBunny

Belezen gebruiker
ik heb nu op tijd van een week 150ml G er door gejaagd en heb nu niet het gevoel van ik moet nu G hebben!
dat de meeste hadrugs verslavend is is ook zo ken er diverse die zwaar aan de coke zijn.
maar bij de drugs die niet verslavend behoren te zijn of zijn wiet G enz.
zijn ook niet verslavend als je daar aan verslaafd raakt dan heb je voor je zelf gewoon weinig tot geen zelf disipliene en dan moet je idd op passen want dan raak je aan bijna alle drugs verslaafd.
mijn ervaring met G is dat het niet verslavend is sterker ik merk dat ik opeens wat minder moe ben als ik s'ochtends wakker wordt
Enige nadeel van G dat je dan echt geen auto meer kan/"moet!" rijden dat kan je met pep en X enz op wel doen :wave:

spacekonijn

Badass junkie
slipperman zei:
XTC is zo ontzettend leuk dat ik kan snappen dat mensen er verslaafd aan zijn. GHB is leuk en lekker maar heb je niet dat waanzinnige gevoel bij. Ik snap niet dat iemand aan GHB verslaafd kan raken.
als je aan xtc verslaafd kan raken , kun je NET zo goed aan GHB verslaafd raken...

dat is dus echt onzin wat je zegt want xtc is ook helemaal niet verslavend , en dat gelukzalige gevoel is er helemaal niet meer als je veel gebruikt.

als je veel xtc gebruikt ben je gewoon een ongelukkig persoon die een beetje de weg kwijt is .

Wortel

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:
slipperman zei:
als je aan xtc verslaafd kan raken , kun je NET zo goed aan GHB verslaafd raken...

dat is dus echt onzin wat je zegt want xtc is ook helemaal niet verslavend , en dat gelukzalige gevoel is er helemaal niet meer als je veel gebruikt.

als je veel xtc gebruikt ben je gewoon een ongelukkig persoon die een beetje de weg kwijt is .
Ken maar zat mensen die niet zonder XTC kunnen.

Mac...

Badass junkie
Vind het idd erg DOM van de mensen die zeggen dat GHB niet verslavend is. Alle drugs is verslavend al is het maar omdat het een drug is. Een liter per week vind ik wel veel btw. Maar als zelfs zo'n nutteloos stofje als nicotine verslavend is, waarom zou GHB dan niet verslavend zijn, vraag me echt af waar jullie die info vandaan toveren :confused:

Als zelfs handelingen zonder drugs (gokken, sex etc.) verslavend zijn dan is een stof als GHB toch wel al heel erg zeker verslavend, al is het maar omdat je verslaafd bent aan het wazig zijn.

Wortel

Bewuste gebruiker
Mac... zei:
Vind het idd erg DOM van de mensen die zeggen dat GHB niet verslavend is. Alle drugs is verslavend al is het maar omdat het een drug is. Een liter per week vind ik wel veel btw. Maar als zelfs zo'n nutteloos stofje als nicotine verslavend is, waarom zou GHB dan niet verslavend zijn, vraag me echt af waar jullie die info vandaan toveren :confused:

Als zelfs handelingen zonder drugs (gokken, sex etc.) verslavend zijn dan is een stof als GHB toch wel al heel erg zeker verslavend, al is het maar omdat je verslaafd bent aan het wazig zijn.
Nicotonine is lichamelijk verslavend (aangetoond) + geestelijk verslavend.
GHB is in een enkel geval (ik geloof dat er 5 mensne zich in een jaar hadden gemeld voor een GHB verslavind) geestelijk verslavend en NIET lichamelijk verslavend.
Stoppen met roken veroorzaakt: Trillen, draaierig etc. en zelfs bewusteloos vallen.

Mac...

Badass junkie
Wie begint er ineens met de termen lichamelijk of geestelijk te gooien, ik niet. Had het over verslaving in het algemeen. En nee, GHB is idd in de meeste gevallen niet zo erg verslavend, maar het is wel verslavend, al is het maar vrij licht.

Wortel

Bewuste gebruiker
Jij zei: Want zelfs nicotine is verslavend maarja dta is ook een van de meest verslavende stoffen....

Mac...

Badass junkie
Ja daar doelde ik tevens ook meer op de geestelijke verslaving, maar had de termen er nog niet bijgehaald. En een nicotineverslaving ben je in principe na een paar dagen van af, de truc is dat je ook nog moet stoppen met roken. Daar gaat het echt wel meer om de geestelijke dan de lichamelijke verslaving.

ThunderBunny

Belezen gebruiker
Wat me wel op valt is, viel me vandaag op als je in de ochtend wakker wordt en dan een jointje rookt dat die joint heftiger en anders inslaat dan wanneer je geen g hebt gebruikt. ook heb je dan last van wat trillende handen weet niet of er meer mensen zijn die er last van hebben?
Wiet versterkt het effect van G namelijk ook!
heb nu geen G meer thuis en vindt het ook niet erg of zo haal pas weer g als ik terug ben van vakans dus kan ik voor me zelf niet zeggen dat het verslavend is zal het zeker wel zijn maar dan zal je denk ik wel heel erg veel van moetten gebruiken. :wave:

flash kieke

Wijs gebruiker
Ik heb dus gedaan zonder iets bij,en het viel een beetje tegen vondt ik.
Ik had het effect beter verwacht.
Na 2 uur of zo begon ik mij echt slaperig te voelen.
Ik had maar effe een tof effect van 5 minuten ongeveer en daarna voelde ik mij slaperig en en voelde het effect nietmeer.

Heeft er iemand een manier om dat slaperig gevoel doen te verdwijnen?En dat tof gevoel terug te laten komen?

Grtzz kieke :wave:

Bovenaan