zommes zei:Het loopt alweer uit de hand.
@Darkscope, dat ligt allemaal aan de sterkte van je cocaine, jouw resistentie, wat voor weer het buiten is, etc., etc., we kunnen daar niet echt een uitspraak over doen. Maar een halve gram is best weinig, dus wees niet gevreesd.
DarkScope zei:zommes zei:Het loopt alweer uit de hand.
@Darkscope, dat ligt allemaal aan de sterkte van je cocaine, jouw resistentie, wat voor weer het buiten is, etc., etc., we kunnen daar niet echt een uitspraak over doen. Maar een halve gram is best weinig, dus wees niet gevreesd.
stel het is hele goeie? 0,5 in 1 keer is dus nooit gevaarlijk ongeacht je tollerantie etc?
en hoezo mijn resistentie? had laatst een topuc aangemaakt over tollerantie, neem aan dat je dat bedoeld, ook al heb je meer nodig om het te voelen het blijft even gevaarlijk.
dat klopt, heb het ook niet gedaan, maar wil het wel eens proberen, om te kijken hoe het dan voelt, vind het namelijk in vergelijking met bijvoorbeeld mdma geen heftig gevoel ofzo, das wel jammer.Saivy zei:Een halve gram is opzich niet zo veel inderdaad.
Ik vind het wel verspilling van de coke wat je gaat doen. Coke is al zo duur, dus zou ik er zo lang mogelijk van willen genieten, en niet alles in 1 keer snuiven.
DarkScope zei:Ik ben van plan om een halve gram in 4 lijnen te leggen ofzo en dan in 1 keer te nemen achter elkaar, ik wil echt eens kijken hoe dat voelt. Maar is dit gevaarlijk voor je? ivm met od?

GewoonVOL zei:DarkScope zei:Ik ben van plan om een halve gram in 4 lijnen te leggen ofzo en dan in 1 keer te nemen achter elkaar, ik wil echt eens kijken hoe dat voelt. Maar is dit gevaarlijk voor je? ivm met od?
OD van een halve gram? rofl.
Ik leg meestal 2 lijntjes van een halfje. In 1 keer opsnuiven is een beetje te.
Tenzij jouw sos troep is.![]()

DjTrips zei:GewoonVOL zei:DarkScope zei:Ik ben van plan om een halve gram in 4 lijnen te leggen ofzo en dan in 1 keer te nemen achter elkaar, ik wil echt eens kijken hoe dat voelt. Maar is dit gevaarlijk voor je? ivm met od?
OD van een halve gram? rofl.
Ik leg meestal 2 lijntjes van een halfje. In 1 keer opsnuiven is een beetje te.
Tenzij jouw sos troep is.![]()
jij hoeft tog geen coke als je pep ziet ?![]()
DarkScope zei:Ik ben van plan om een halve gram in 4 lijnen te leggen ofzo en dan in 1 keer te nemen achter elkaar, ik wil echt eens kijken hoe dat voelt. Maar is dit gevaarlijk voor je? ivm met od?