Overdosis

J0rrit

Badass junkie
Ik ben van plan om een halve gram in 4 lijnen te leggen ofzo en dan in 1 keer te nemen achter elkaar, ik wil echt eens kijken hoe dat voelt. Maar is dit gevaarlijk voor je? ivm met od?

Qocaïne

Badass junkie

zommes

Badass junkie
Het loopt alweer uit de hand.

@Darkscope, dat ligt allemaal aan de sterkte van je cocaine, jouw resistentie, wat voor weer het buiten is, etc., etc., we kunnen daar niet echt een uitspraak over doen. Maar een halve gram is best weinig, dus wees niet gevreesd.

matthijs

Badass junkie
Het record bij een groep drugsgebruikers bij ons in de buurt (waar ik dus ABSOLUUT NIET bijhoor) ligt bij één iemand op 1,5 gram sos in één neusgat. En hij leeft nog steeds....sort off.

J0rrit

Badass junkie
zommes zei:

@Darkscope, dat ligt allemaal aan de sterkte van je cocaine, jouw resistentie, wat voor weer het buiten is, etc., etc., we kunnen daar niet echt een uitspraak over doen. Maar een halve gram is best weinig, dus wees niet gevreesd.

stel het is hele goeie? 0,5 in 1 keer is dus nooit gevaarlijk ongeacht je tollerantie etc?

en hoezo mijn resistentie? had laatst een topuc aangemaakt over tollerantie, neem aan dat je dat bedoeld, ook al heb je meer nodig om het te voelen het blijft even gevaarlijk.

Sniffie

Experimenterende gebruiker
Als je geen hartafwijking hebt en geen hele slechte coke, overleef je het vast wel.

Wat ik begrijp is het lastig overdosis krijgen van coke.
Heb zelf de nodige avondjes gehad waarbij het gebruik totaal uit de hand liep en leef ook nog steeds.

Angelo18

Newbie
Je moet het natuurlijk zelf weten maar vind je het niet zonde?
Het effect zal veel korter zijn dan wanneer je het verdeelt.....

davie

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
zommes zei:

stel het is hele goeie? 0,5 in 1 keer is dus nooit gevaarlijk ongeacht je tollerantie etc?

en hoezo mijn resistentie? had laatst een topuc aangemaakt over tollerantie, neem aan dat je dat bedoeld, ook al heb je meer nodig om het te voelen het blijft even gevaarlijk.

Idd resistentie of tollerantie is hetzelfde.
Waarom wil je dat eigenlijk proberen. Met coke kun je idd een OD krijgen maar niet met een halve of hele gram ofzo.

Je moet drugs gebruiken en niet misbruiken. Ik ken ook iemand die snuift zo met gemak een hele gram weg in 1 neusgat, maar die gast denkt dat hij zelf satan is en de stem heeft van die gast die is overleden van guns 'n roses, ik weet zijn naam niet zo.

Imke

Badass junkie
Een halve gram is opzich niet zo veel inderdaad.
Ik vind het wel verspilling van de coke wat je gaat doen. Coke is al zo duur, dus zou ik er zo lang mogelijk van willen genieten, en niet alles in 1 keer snuiven.

J0rrit

Badass junkie
Saivy zei:
Een halve gram is opzich niet zo veel inderdaad.
Ik vind het wel verspilling van de coke wat je gaat doen. Coke is al zo duur, dus zou ik er zo lang mogelijk van willen genieten, en niet alles in 1 keer snuiven.
dat klopt, heb het ook niet gedaan, maar wil het wel eens proberen, om te kijken hoe het dan voelt, vind het namelijk in vergelijking met bijvoorbeeld mdma geen heftig gevoel ofzo, das wel jammer.

GewoonVOL

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
Ik ben van plan om een halve gram in 4 lijnen te leggen ofzo en dan in 1 keer te nemen achter elkaar, ik wil echt eens kijken hoe dat voelt. Maar is dit gevaarlijk voor je? ivm met od?

OD van een halve gram? rofl.

Ik leg meestal 2 lijntjes van een halfje. In 1 keer opsnuiven is een beetje te. :tearsofjoy:

Tenzij jouw sos troep is. :wave:

DjTrips

Bewuste gebruiker
GewoonVOL zei:
DarkScope zei:

Ik leg meestal 2 lijntjes van een halfje. In 1 keer opsnuiven is een beetje te. :tearsofjoy:

jij hoeft tog geen coke als je pep ziet ? :wave:

GewoonVOL

Wijs gebruiker
DjTrips zei:
GewoonVOL zei:
DarkScope zei:

jij hoeft tog geen coke als je pep ziet ? :wave:

Zelfs ik maak wel eens een uitzondering. (vandaag dus.)

skunky

Newbie
od zal niet zo snel voorvallen, alleen hartkloppingen, gewoon ff bene omhoog, rustig ademe en je kan weer lekker verder doen

Cole

Belezen gebruiker
Hier wil ik toch ff op ingaan ipv een nieuw topic te maken.

Wat als je nu 3-4 gram erdoor snuift in een uurtje ofzo ? , dodelijk of niet ? of wanneer ( denk je ) is het dodelijk ?

Cole

Belezen gebruiker
Ok thanks :)
't is trouwens geen troep wou gwn weten wnr het dodelijk kan zijn aangezien'k nooit het gevoel heb met coke dat'k overdosis kan krijgen :P

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
DarkScope zei:

Vage antwoorden allemaal.

Ik zou het niet doen igg,je kan met gemak 6 a 8 lijnen uit een halve halen.Cocaine is bloedvat vernauwend,je gaat je gewoon niet lekker voelen als je een halve in 1x neemt.

Van een gr te snel achter elkaar kan je hart al dicht klappen dus kijk uit.

En als andere zeggen dat ze zo ff een halve in 1x weg snuiven,dan bedoelen ze eigenlijk een kwartje,de rest is eidelweis.

Bovenaan