Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
pepito zei:beter dan die San Pedro ns proberen; is ook een ervaring die wel prikkelt maar nix opleverd....

pepito zei:beter dan die San Pedro ns proberen; is ook een ervaring die wel prikkelt maar nix opleverd....
matthijs zei:Hate to say I told you so!!
Saivy zei:pepito zei:beter dan die San Pedro ns proberen; is ook een ervaring die wel prikkelt maar nix opleverd....
Probeer jij het eens uit dan, en vertel ons hoe het geweest is.![]()

teebo zei:moeten we hem nu beschouwen als een held?
daar beland je niet zomaar, dan moet er toch echt meer latent aanwezig zijn geweest wat ritalin getriggert heeft....3 jaar.........Usha zei:Tja.
Een kennis van me belandde door een od Ritalin in het ziekenhuis, maag leegpompen etc. Zit sindsdien verplicht in de psychiatrie. Zit er nu al 3 jaar.
Geinig.![]()
ze noemen het een cocaïneproduct omdat het de zelfde werkwijze heeft als cokeIntoxicated zei:nee, een cocaineprodukt is gewoon een mooie term om mee te smijten...
Als dit de eerste zin is die je leest op zo'n site, en ga ervanuit dat de meeste mensen nog minder van drugs e.d. weten dan wij.
Methylphenidaat, cocaineprodukt, amfetaminewerking psychotisch
Jezus Ritalin en Concerta moeten wel verschrikkelijk zijn!
maiskorrel zei:6 uur na de inname van de 15 pillen kreeg hij ineens een lachkick van een half uur lang.. omdat die tegen nog een maat van me zei: "Je ehbt een witte huidskleur, realiseer je je dat wel?"
g0t zei:maiskorrel zei:6 uur na de inname van de 15 pillen kreeg hij ineens een lachkick van een half uur lang.. omdat die tegen nog een maat van me zei: "Je ehbt een witte huidskleur, realiseer je je dat wel?"
Ik heb zelf adhd (en dus ook ritalin geslikt)en kan me echt helemaal niet voorstellen dat je een lachkick kan krijgen door ritalin, dat lijkt me vrij sterk...
Intoxicated zei:nee, een cocaineprodukt is gewoon een mooie term om mee te smijten...
Als dit de eerste zin is die je leest op zo'n site, en ga ervanuit dat de meeste mensen nog minder van drugs e.d. weten dan wij.
Methylphenidaat, cocaineprodukt, amfetaminewerking psychotisch
Jezus Ritalin en Concerta moeten wel verschrikkelijk zijn!