Kan iemand iets uitleggen? Ik gebruik nu 3 jaar recreatief, dus daarmee bedoel ik, 1x in de week. Soms twee weken niet en dan 3 dagen achter elkaar. Meestal is de kwaliteit niet echt om over naar huis te schrijven, maar volgens kenners valt het nog mee. De laatste 4 maanden ben ik weer een oude buddy tegengekomen die top kwaliteit heeft (fingers), en puur is echt niet lekker dus hij versnijdt het met inositol. Daarvan kon ik gerust 3 gram op een hele avond gebruiken en toch nog 'prima' voelen.
Nu, vanavond heb ik 1 gram in huis gehaald van de lokale apotheker en heb daarvan de helft in 1x naar binnen gewerkt. Ik voelde me na 3 minuten niet goed worden en moest gaan liggen. Alles zweet en ben erg misselijk. Onregelmatige hartslag en mijn spieren zijn continu aangespant.
Ik heb geen idee hoezo dit in 1x is en vraag me af of dit toevallig kwaad kan? heb niet het gevoel dat ik out ga, maar lekker is anders.
Nu, vanavond heb ik 1 gram in huis gehaald van de lokale apotheker en heb daarvan de helft in 1x naar binnen gewerkt. Ik voelde me na 3 minuten niet goed worden en moest gaan liggen. Alles zweet en ben erg misselijk. Onregelmatige hartslag en mijn spieren zijn continu aangespant.
Ik heb geen idee hoezo dit in 1x is en vraag me af of dit toevallig kwaad kan? heb niet het gevoel dat ik out ga, maar lekker is anders.