Over mijn (volgensmij) sterke-drank-RC benzo binge ontwenning (anderhalve week binge)

Practuna

Belezen gebruiker
Hallo,

Ik wou het toch nog eens hebben over mijn absoluut angst aanjagende ontwenning van de anderhalve week lang elke dag veel bromazolam en Pyrazolam combo met in de avond een fles vodka (begon benzo's vanaf ochtend en het drinken dan vanaf 18:00 of 19:00 tot in bed rond 23:00, fles leeg.)

Weet dat gevaarlijk is maar heb nu mijn lesje echt geleerd (wanneer het kan zo snel mogelijk weer met Antabus beginnen. Ik ben mij helemaal dood geschrokken, ontwenning is het meest tijdens het slapen met zware slaap verlammingen met ENGE hallucinaties, nachtmerries waar niet uit te ontsnappen zijn, dit gaat nog iets vaker gebeuren ben ik bang.

Kan het zijn dat de 1p-lsd trip met bromazolam van (perongelijk dubel zegels genomen) 450mcg toch wel beetje after-effects kan hebben gegeven die zich aansluiten bij deze ontwenning?

Tijdens de slaap verlammingen door acute stop met drank en benzo binge heb ik mensen in mijn kamer zien rond lopen, praten schelden kijken enzovoort, met verminkte gezichten! Één van de engste was dat er ineens een vrouw met een HEEL kwaad en wat verminkt gezicht, UIT de muur liep, langzaam en hurkend en SCHREEUWEND met een scheef hoofd dichter en dichter met haar gezicht naar het mijne was aan het komen, dat stopte toen ik mijn ogen dicht kneep en probeerde voor hulp te schreeuwen, kwam geen stem uit..
Dit is de engste hallucinatie die ik heb mee gemaakt (heb er niet heel veel mee gemaakt, nooit met zoveel detail, dat het zo echt leek. Het schreeuwen was ook echt HARD. Ik ken wel een fragment uit 'Twin Peaks' met een vrouw die ongeveer zo'n schreeuw liet horen als wat ik hoorde, Twin Peaks is ook een super rare serie, maar ik wou het toch eens laten horen als iemand dat wil :shrugman: het stukje geschreeuw komt in 0:45 in filmpje Twin Peaks The Black Lodge "Meanwhile" Scene

Ben niet goed in dit soort ervaringen uit leggen maar hoop dat iemand ooit zoiets heeft mee gemaakt en het misschien wilt delen met mij, vind het erg interessant. Filmpje vind je misschien wat kinderachtig maar het is wel ook nog beetje trippy.
Ik had trouwens 50mg oxazepam op omdat ik niet kon slapen (alleen voor noodgevallen zoals dit mag dat, alleen hielt het niet genoeg helaas.)

Laatst bewerkt:

_shikantaza

Badass junkie
Dat je niet kunt slapen lijkt me logisch na wat je allemaal tot je hebt genomen. Stop met benzo’s nemen nu het nog kan. Dit was geen noodgeval maar een gevolg van de ontwenning. Als je toch doorgaat wordt het stoppen steeds moeilijker. Accepteer dat je een paar nachten wakkerligt.

Laatst bewerkt:
Bovenaan