Over het hallucineren

Rammelslakje

Belezen gebruiker
1e xtc trip:

Over de gang om water te halen.. Ik kwam terug en beneden kinderen met een bal die m'n naam roepen en kom je mee spelen op een hele creepy toon. Ik had toen geäntwoord nee sorry jongens ik zit hier met een maat dus ik kan niet komen.

Ook voor het slapen gaan paar minuten tegen een gedaante geluld die naast m'n bed stond maar dat heb ik volgens mij al ergens geschreven op dit forum :P

henkie84

Bewuste gebruiker
Haha ik verzin ook nog wel 'ns een heleboel relaxte mensen erbij..

"Hey gast dat blonde meisje wil ook wat drinken, huh, wah, man, gast wat drinken?"
- "Euh.. ... Henk.. .. er is hier geen blond meisje.. "
"Heh, och man! Jaja, boh. Pff kom maar kijken.. hey, jij, heb jij dat blonde meisje niet gezien?"
- "Henk je staat tegen de kapstok te lullen"
"Hmmm ja nou ja ik lust wel nog een pilletje!"

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Lol soms heb ik gewoon dat ik denk iets te laten hallucineren, als ik gewoon naar een vlak iets als een muur kijk, maar dan is het niet eens hallucineren meer maar zie ik gewoon in een vierkant blok als een film allemaal dingen langskomen, alsof er een beamer op schijnt met allemaal beelden..en dan besef ik me ook gewoon datk naar een muur kijk maar gewoon beelden zie die ik zelf creeer..

Beetje moeilijk uit te leggen..overigens hallucineer ik ALTIJD van XTC (hier doe ik 't voor), en vind het geweldig. :grin:

Fezz

Belezen gebruiker
033Amnesia zei:
Lol soms heb ik gewoon dat ik denk iets te laten hallucineren, als ik gewoon naar een vlak iets als een muur kijk, maar dan is het niet eens hallucineren meer maar zie ik gewoon in een vierkant blok als een film allemaal dingen langskomen, alsof er een beamer op schijnt met allemaal beelden..en dan besef ik me ook gewoon datk naar een muur kijk maar gewoon beelden zie die ik zelf creeer..

Beetje moeilijk uit te leggen..overigens hallucineer ik ALTIJD van XTC (hier doe ik 't voor), en vind het geweldig. :grin:

heh grappig dit heb ik ook paar keer gehad als je idd gaat nadenken en concentreren op het (willen) hallucineren dan ga je ook daadwerkelijk hallucineren :grin: bij +/- 250mg MDMA begin ik al heel lichtelijk te hallucineren (als ik me er op concentreer)

Lauu

Badass junkie
Annæ zei:
Skippy zei:
Ik vind het nogal irritant, want je verwacht niet van mdma dat je gaat trippen, zo denk ik vaak dat ik iemand zie staan oid.
Spacende schilderijen zijn wel leuk .

ik verwacht van mdma eigenlijk dat je altijd gaat trippen.
waarom zou je het anders nemen? :}

om te spacen?...er is een verschil tussen trippen & spacen in mijn ogen

Het helpt om een degelijk kalmeermiddel te nemen als men sterkere hallucinaties wilt verkrijgen. Ik raad aan 0.125mg Halcion of 2mg Valium te slikken. Eentje zou genoeg moeten zijn voor mensen met een normale tolerantie.

Heel realistische hallucinaties!

Annæ

Belezen gebruiker
Lauu zei:
Annæ zei:
Skippy zei:
Ik vind het nogal irritant, want je verwacht niet van mdma dat je gaat trippen, zo denk ik vaak dat ik iemand zie staan oid.

hmm bij mij eerlijkgezegd niet echt

Santa Maria

Experimenterende gebruiker
Annæ zei:
Lauu zei:
Annæ zei:
Skippy zei:

Bij mij zeker wel, spacen doe je met bijvoorbeeld x en trippen doe je met paddo's e.d. XTC is zeker super chill, maar het woord trippen past er gewoon niet bij vind ik.

Laatst had ik wel een heeele chille hallucinatie met x, Ik zat onder een treurwilg (een boom :beer: ) en die heeft dus van die lange takken naar beneden hangen en alleen de takken dichtbij me waren groen, de rest eromheen zag ik de boom helemaal wit en bevroren en het was zoooo mooi :hearteyes: maar ook zo echt. Dus je kunt er zeker wel op hallucineren dat zal ik niet ontkennen maar dat zou ik dus eerder spacen noemen dan trippen.

Annæ

Belezen gebruiker
Santa Maria zei:
Annæ zei:
Lauu zei:
Annæ zei:
Skippy zei:

Bij mij zeker wel, spacen doe je met bijvoorbeeld x en trippen doe je met paddo's e.d. XTC is zeker super chill, maar het woord trippen past er gewoon niet bij vind ik.

ha oke nee nu is het ook duidelijker aangezien ik nog nooit paddo's etc heb gehad. maar ik kan nu wel snappen wat je bedoelt.

Santa Maria

Annæ zei:
Santa Maria zei:
Annæ zei:
Lauu zei:
Annæ zei:
Skippy zei:

ha oke nee nu is het ook duidelijker aangezien ik nog nooit paddo's etc heb gehad. maar ik kan nu wel snappen wat je bedoelt.

tja daar heb je waarschijnlijk meteen de rede waarom je het trippen noemt, want het verschil is in mijn ogen heel groot,

TrippyShit

Badass junkie
gister weer aan de vitamine x gegaan.. Vooral struiken en volle bomen stonden dit keer in de schijnwerpers. Zag er bijvoorbeeld draken en olifanten in, zo echt dat ik even moest beseffen dat het toch echt de boom was. Een hekje naast me leek een spiegel waarin ik mezelf en een vriend zag met een andere vriend die erachter stond(die was er dus helemaal niet) een ook een 'onzichtbare reus' op me af zien komen rennen, klinkt raar een onzichtbare reus , k weet het maar tiss niet anders :P

kunlan

Belezen gebruiker
TrippyShit zei:
gister weer aan de vitamine x gegaan.. Vooral struiken en volle bomen stonden dit keer in de schijnwerpers. Zag er bijvoorbeeld draken en olifanten in, zo echt dat ik even moest beseffen dat het toch echt de boom was. Een hekje naast me leek een spiegel waarin ik mezelf en een vriend zag met een andere vriend die erachter stond(die was er dus helemaal niet) een ook een 'onzichtbare reus' op me af zien komen rennen, klinkt raar een onzichtbare reus , k weet het maar tiss niet anders :P

Hoeveel had je op ??

TrippyShit

Badass junkie
2stuks een een kwartje wat nog over was :P en gesmoked
had het gevoel dat het niet eens zulke hele sterke pillen waren, maarja
toch flink gehallucineerd :openmouth:

Marten!

Bewuste gebruiker
Vorige week weer van de pillen gesnoept en voor het eerst hallucinaties gehad er van, ging me toch een partij hard joh :grin:

- De overbekende bril. Al was dit wel mooie vond ik, met een zilveren montuurtje :tongueout:
- Dat ik ineens op het balkon van onze benedenbuurvrouw zat tussen alle mooie bloemen die ze er heeft staan :hearteyes:

SoSSoS

nou ik heb leuk en minder leuke dingen gezien op mdma:
leuk
-dranghekken
-(zonne)brillen
-stoelen
-enz

minder leuk
-bloed op vriends gezicht
-vriend die in opa veranderde
-vriendin waarvan hoofd eraf viel

dit was wel op een ziekelijke hoeveelheid.

dzN

Belezen gebruiker
Heb nog nooit gehallucineerd op MDMA alleen. Later wist ik onbewust dat ik MCPP & MDMA had gemengd, toen heb ik gehallucineerd. Ook de combo MDMA & wiet...

:grin:

berten

Belezen gebruiker
lol enkele jaren geleden hadden we witte driehoekige mitsus uit brussel en van deze hallucineerde je zo hard. Enkele vb'en: we zaten op een feest en mijn maat zag de donkere zaal vanbinnen volledig bedekt worden met sneeuw (het was in de winterperiode), mijn andere maat zag zijn ma lopen tussen het volk en werd massas paranoia, ik zag plots in het midden van het feestend volk een bar waar mensen iets dronken maar dat komt plots in een flits van 1 seconde en dan gaat dat weer weg denk wel dat de meesten hier ervaring mee hebben. Andere bekende vb'en van korte hallucinaties: vrouwen zien met een snor, vriend zien met een bril op en die geen bril dragen, mensen zien met lelijke littekens, enz...
Sommige zijn best wel leuk om te zien maar als je plots een vrouw ziet veranderen met lelijke littekens en een snor onder de neus dan schrik je wel even maar gelukkig duurt dit slechts 1 à 2 seconden. Andere mensen ervaring hiermee ?

sjaaktrekhaak

Belezen gebruiker
-hekjes
-afstapjes
-verhogingen (dansplateau's die er niet zijn)
-patronen in groepen mensen (denken dat wat willekeurige mensen in de zaal met z'n allen in een kringetje staan en dat soort vage dingen)
-personen/silhouetten zien in voorwerpen/schaduwen (van veraf natuurlijk)

het niet meer in staat zijn te lezen vind ik ook wel apart...

TrippyShit

Badass junkie
Hahaha, die had je me nog niet verteld :P

Afgelopen zaterdag 1tje op. Beetje standaard dingen voor mij kwamen langs. Zoals:
Met vrienden zitten praten die er helemaal niet waren. Mensen op banken en stoelen zien zitten in rare houdingen enzo. De space zelf was vooral sick dit keer. Had underworld bijv. opeens aan de telefoon. Gewoon, zomaar opeens. Wist helemaal neit dat ik em aant bellen was ofzo :P

Zakte ook zo hard in een space weg dat ik dacht dat ik een sigaret met een bank aan het roken was in de huiskamer. Tot ik die gedachte kreeg dat ik dus met de bank aan het roken was. Toen wist ik dat er iets niet klopte ik kwam ik weer 'bij' :P Ga laatste tijd echt veel hard op xtc.

Die keer daarvoor zag ik op anderhalf al een parkeerplaats als een grote haven met schip erin. Heel leger aan mensen op paarden enzo :P Vind wel grappig, daar niet van :grin:

Bovenaan