Over het hallucineren

riflexz

Bewuste gebruiker
033Amnesia zei:
Inderdaad.. 1xtje doordeweeks word later nog een keer, en ga zo maar door..

Maar waar haal je zo'n shake dan? En die vitaminepillen?

Pff na vrijdagavond voelde ik me zo verneukt zaterdag..ik moest werken en mn serotine was zo zwaar verneukt, ik kon wel janken.. Ben ook eerder naar huis gegaan en voelde me zwaar kut, zeker niet een aanrader om de volgende dag te moeten werken..

Inderdaad, die vitaminepillen heb ik gekocht in Kruidvat. Zo'n shake's kan je vinden in fitness-zaken, en als je kan koop pro-mas-complex. Is proteinen + andere stoffen:

PRO MASS COMPLEX bevat maar liefst 30% wei eiwit isolaat en 50% complexe koolhydraten.
Het is de meest complete gainer voor atleten die kiezen voor zuivere spiermassa en kracht.

Creatine is een volledig natuurlijk preparaat. Het gebruik van creatine monohydraat verhoogt het ATP gehalte in de spieren (aandrijfsubstantie.)
Het zorgt voor een duidelijke verhoging van de spiermassa, doordat dit het intramusculaire celvolume vergroot. Het spierweefsel herstelt zich sneller en de verhoogde spiermassa zorgt voor meer kracht. Tevens wordt de duur van belastbaarheid van de spier verlengd (meer intensieve training en meer kracht). (Er zijn honderden studies gedaan met creatine poeder die duidelijk bewijzen geven over de geclaimde resultaten op het menselijk lichaam en de prestaties)

L-arginine verbetert de stikstofbalans (NOX) in het menselijk lichaam waardoor een betere spieropbouw mogelijk is.

Taurine is een veel voorkomend aminozuur in spierweefsel. Bij intensieve inspanningen wordt taurine onttrokken aan het spierweefsel, waardoor schade ontstaat. Aanvullen van taurine kan de spiercellen tegen celschade beschermen.

Glutamine is een niet-essentieel aminozuur dat een regulerende werking heeft bij het aanmaken van spierweefsel. Supplementeren met L-glutamine in periode van katabole stress (training of wedstrijd) vermindert spierafbraak. L-glutamine bevordert ook de werking van het immuniteitssysteem na zware inspanningen en is tevens een belangrijke bron van energie.
L-glutamine is het meest voorkomend aminozuur in het lichaam.

Echt, ik heb dit zelf ondervonden, puur toeval. Ik vind dat xtc gebruikers dit zouden moeten weten! :wink: Verplichte kost :grin:

btw, wat je zegt van serotine.. ik heb dit (denk ik) nog niet meegemaakt, na al die pillen dat ik al genomen heb. Wel heb ik soms de dag erachter, dat ik snel "emotioneel" word, en twijfel aan vrienden, vriendinnen.. terwijl dat zo totaal niet is!

de GT

Bewuste gebruiker
dat komt doordat er in zo'n wheyshake ook L-tryptofaan zit vaak.

zo'n wheyshake zit vol met proteinenen. L-tryptofaan is een vrijstaande aminozuur, waarvan proteinen worden gemaakt. Vaak zitten ook losse aminozuren in zulke shake's.

hoe je aan zo'n shake komt? google is your friend. er zijn online honderd, nee duizenden webshops die die meuk verkopen.

beste winkel vind ik zelf xxl nutrition.
en deze 2 shake's zijn, vind ik ideaal:
http://www.xxlnutrition.nl/home.php?sub ... uct&id=167
http://www.xxlnutrition.nl/home.php?sub ... duct&id=51

die eerste is een shake met een mix van verschillende soorten eiwitten en koolhydraten. Zou zelfs als maaltijdvervanger kunnen dienen.

De 2e is een mix van louter verschillende soorten eiwitten.

Verder zitten er bij beide ook allerlei vitaminen en mineralen toegevoegd die je ook in multivitamine tabletten zou vinden.

Voor hoeveelheden, al dan niet vergeleken met losse tryptofaancapsule's of multivitamines, zou je zelf ff moeten vergelijken.

Jungle

Experimenterende gebruiker
Heb afgelopen zaterdag ook nog eens 1 pilletje geknald.. denk niet dat je van 1 pilletje kan hallucineren, maar het was 3 uur 's nachts ofzo.. zijn we even in het bos gaan wandelen en toen begon ik allemaal huizen en beesten te zien enzo (naja.. een soort van, meer een vervorming van takken/bomen) iemand enig idee of dat dit uberhaupt wel mogelijk is (na 1 pilletje?)

riflexz

Bewuste gebruiker
Jungle zei:
Heb afgelopen zaterdag ook nog eens 1 pilletje geknald.. denk niet dat je van 1 pilletje kan hallucineren, maar het was 3 uur 's nachts ofzo.. zijn we even in het bos gaan wandelen en toen begon ik allemaal huizen en beesten te zien enzo (naja.. een soort van, meer een vervorming van takken/bomen) iemand enig idee of dat dit uberhaupt wel mogelijk is (na 1 pilletje?)

Yup, das is heel goed mogelijk, waarschijnlijk was het een pil, met redelijk veel mdma. Welke soort was het?

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Ik pak meestal niet zo veel, dus ik hallucineer weinig.

Laatst zag ik iemand 2x achter elkaar de kamer binnen lopen, en dus vroeg ik (heel normaal :P ) waarom hij naar binnen en buiten en weer naar binnen was gegaan... Om een goede dudewtfyoutokkingabout terug te krijgen :rolleyes:

IkWilGeenGebruikersNaam

Belezen gebruiker
BlackRobBlunt zei:
Ik pak meestal niet zo veel, dus ik hallucineer weinig.

Laatst zag ik iemand 2x achter elkaar de kamer binnen lopen, en dus vroeg ik (heel normaal :P ) waarom hij naar binnen en buiten en weer naar binnen was gegaan... Om een goede dudewtfyoutokkingabout terug te krijgen :rolleyes:

Dat vind ik idd zo mooi aan XTC hallucinaties, ze lijken gewoon zó echt dat je niet eens doorhebt dat het niet klopt :grin:

982

Bewuste gebruiker
Lauu zei:
982 zei:
Tot nu toe vind ik XTC altijd nog de leukste drugs, vooral in hoge doseringen. En het hallicuneren is ook het mooiste op de MDMA/MDA.

Alleen de laatste keren werkt het bijna niet meer.. :cry:

misschien wat minderen dan?

Ik had 3 maand niks gehad. Afgelopen weekend 8 pillen gehad.. de eerst 2/3 voelde ik goed. Toen nam ik 2 bij.. niet veel, toen nog 3 bij.. Alleen vaag in mn kop.

Oh en ik nam ze van 10 tot 3 ofzo

Annæ

Belezen gebruiker
8 pillen? dan was ik echt allang dood geweest geloof ik
ik ga vrijdag weer aan de xtc.

Ik heb nog geen een keer gehad dat ik niet hallucineerde.
Ik vind het ook chill
het is inderdaad net alsof het gewoon bij je normale beleving hoort
alsof het niks geks is.
totdat je later de filmpjes terugziet ofcourse :}

xpressurself

Bewuste gebruiker
Ik hallucineer als een malle op mdma, iedereen krijgen altijd piercings op hun gezicht, dingen die opvallen (bijv. ooit een spierwitte hond in het donker gezien) lijken heel onrealistisch. En de bekende(voor mij dan) neon-roze en gele rasters over iedereen hun gezicht, maar dat heb ik soms al als ik lange tijd/goed stoned ben.

En dan het mooiste: de tientallen schimmen die ik altijd zie na verloop van tijd, OVERAL staan ze, en het mooie is: ik vind ze niet eens eng of freaky, vind het altijd wel gezellig :P

Sowieso als je er echt naar kijkt verdwijnen ze gewoon weer, je bent inderdaad te vaag om ze goed te bekijken of er bang ofzo voor te worden.

Jungle

riflexz zei:
Jungle zei:

Yup, das is heel goed mogelijk, waarschijnlijk was het een pil, met redelijk veel mdma. Welke soort was het?

ze zijn niet getest, op pillreports stond 93 mg (maargoed.. dat is ook allerminst een betrouwbare bron hé :wink: ): geen idee dus! Ik had eigenlijk net het gevoel dat het helemaal niet zo'n harde pillen waren eigenlijk.. daarom vind ik het ook een beetje vaag allemaal :P maar ik kan me eigenlijk niet echt veel meer herinneren van die avond (misschien ook door de combinatie van veel alcohol?)

phreak

Newbie
nou ben ik echt nog een broekie op hetge bied van E.. pas vorig jaar eindelijk eens aan begonnen..

en ondertussen al veel mensen gehoord over het hallucineren met xtc.. en dat je dan een aardige hoeveelheid moet gebruiken..

maar wat is veel ? pas geleden 7 op een zaterdag nacht weg zitten werken (130 mg pp) maar halucineren hoo maar.. nou slik ik ze ook pas ongeveer een uur of 2 uit elkaar.. moet ik ze dan gewoon sneller droppen ??

ook werkt een pil bij mij ook pas na een uur, soms nog langer.. ben benieuwd wat er gaat gebeuren als ik er gelijk met 2 begin.. tis namelijk aardig frustrerend om iedereen al te zien spacen en ik voel me nog compleet nuchter..

Miss J

Bewuste gebruiker
phreak zei:
n pas vorig jaar eindelijk eens aan begonnen..

:grin:

Wat veel is, verschilt pp vind ik. Omdat ik klein en dun ben heb ik maar weinig nodig om te hallucineren maar ik lees ook over mensen die het nooit doen. Het ligt er ook een beetje aan in welke omgeving je gebruikt denk ik want als ik uit ga en xtc gebruik heb ik het niet zo snel maar als we thuis zitten met een paar mensen heb ik het altijd...

pretender

Belezen gebruiker
nou phreak als jij er 7 dropt van 130mg en het pas een jaar doet, lijkt het mij geen 130mg snoepgoed maar goed das mijn mening..

en als je ze dan om de 2 uur tikt dan ben je een aardige tijd onderweg voor je die 7 op hebt..

caoi

J0rrit

Badass junkie
phreak zei:
nou ben ik echt nog een broekie op hetge bied van E.. pas vorig jaar eindelijk eens aan begonnen..

en ondertussen al veel mensen gehoord over het hallucineren met xtc.. en dat je dan een aardige hoeveelheid moet gebruiken..

maar wat is veel ? pas geleden 7 op een zaterdag nacht weg zitten werken (130 mg pp) maar halucineren hoo maar.. nou slik ik ze ook pas ongeveer een uur of 2 uit elkaar.. moet ik ze dan gewoon sneller droppen ??

ook werkt een pil bij mij ook pas na een uur, soms nog langer.. ben benieuwd wat er gaat gebeuren als ik er gelijk met 2 begin.. tis namelijk aardig frustrerend om iedereen al te zien spacen en ik voel me nog compleet nuchter..

Dat is te lang ja. Bij de eerste 3/4 zal je het ng wel voelen, daarna wordt dioe 130 mg na 2 uur een té lage dosis om je harde te laten gaan, omdat je al een hoge dodis binnen hebt, en na 2 uur wachten is er toch al een bepaald aantal mdma afgebroken. Dus beter iets sneller na elkaar op het einden als je echt hard wil gaan, of beginnen met 2 stuks en daarna steeds 1 erbij om het uur ofzo.

phreak

Newbie
Gek genoeg heb ik ook totaal geen last van alle bekende draw-backs.. ben niet sjaggo, voel me niet moe of wat dan ook. Ja ok, goed rauwe tong en wangen, maar das met een paar dagen ook wel over..

Even een klein beetje geschiedenins.. is nie helemaal het topic, sorry daarvoor.. maar ik ben nog een "verse" hier, dus een beetje voorstellen kan geen kwaad..

ben een jaar of 8 geleden veel naar kraakfeesten gegaan, heb daar aardig wat ephedra gebruikt (begon met 2 per avond.. na 3 jaar ieder weekend waren dat er rustig 8, soms 10 op een avond).. Genoeg aan andere soorten versmakelijkheden voorbij zien komen, maar nooit echt er wat van gebruikt. Gek genoeg was mijn beste maatje met wie ik naar die feesten ging aardig anti en het hele spul reed elk weekend met mij mee.. Dus nooit iets heftigs gebruikt.. Wel blowen erbij..
Blowen doe ik sinds mijn 14e ofzo, maar heb ook lange tijden (lees jaren) niet geblowd.

Vorig jaar werd het me gek genoeg voor het eerst aangeboden.. Ik heb altijd gezegt dat ik het nog allemaal wel eens wilde zien en proberen, maar tot aan vorig jaar was het gewoon de tijd er nog niet voor..
Voor het eerst mdma poeder gebruikt.. een "normaal" bommetje.. gewoon klein bergje in een vloetje en gaan.. Uur later weinig te merken.. nog een bommetje gedaan.. uur later nog steeds weinig..

Daarna heb ik nog 1 keer mdma geprobeerd, maar dat sloeg gewoon niet aan.. Vervolgens een pilletje geprobeerd en dat wilde wel :hearteyes: althans.. na de 2e..

Nou weet ik dat je er totaal niet bij moet nadenken.. maar daar schuilt bij mij een klein probleempje.. ik heb nogal moeite om me eraf te zetten.. Zelfs compleet iets anders gaan doen.. ergens op concentreren.. Soms lukt dat, soms niet.. Sommige muziek kan wonderen doen :wink: Gooi dan meestal een volgende naar binnen, meestal begint het feest dan een klein half uurtje later..

Nou moet ik eerlijk zeggen, de laatste keer had ik er maar 2 liggen en daar ben ik de complete nacht van onder zeil geweest.. Ik denk dat het er bij mij ook mee te maken heeft, met het idee.. dat er toch nog meer ligt en ik daarom mezelf "onderbewust" zit tegen te houden..

Vrienden van mij die mij dit hebben laten leren kennen (godzijdank :hearteyes: ) kunnen het serieus ook niet geloven dat ik zoveel kan gebruiken.. en er nog normaal bij loop.. en nergens last van heb. Sommige van hen kunnen nog niet de helft kwijt in de zelfde tijd, zonder ziek te worden..

Komende 3 maanden gaat het voor mij zowiezo niet worden, ik ga binnenkort (over 2 weken) een operatie krijgen en wil ff "schoon" zijn voor dat ik onder het mes ga.. Daarna zit ik aan een lange revalidatie vast.. thuis bij mijn ouders.. Zal aardig wennen zijn, na een jaar of 7 op jezelf wonen :wink: Maar goed.. in die tijd blijf ik er dus ook vanaf, maar als ik eenmaal weer los kan.....

Maar dan ben ik dus benieuwd hoe of wat het dan gaat worden.. slaat ie in als een bom ? of gebeurt er niks ?

Ander kort vraagje.. 2 om gelijk mee te beginnen.. ik ben nog een groentje.. zou ik dat wel doen ? Kan dat niet mis gaan in de zin van dat je ineens echt "te" hard gaat ofzo ? Of is de klap het zelfde, maar komtiedan gewoon sneller opzetten ? En kan het ook omdat ik eigenlijk de laatste paar keer alleen thuis was (ik gebruik iets vaker nu dan mijn vrienden, die hebben die lol al gehad zeg maar en ik moet het nog uitvinden.. Om geen "Verslaafde" stempel te krijgen, zorg ik ervoor dat ik alleen thuis ben..)

Sorry voor het lange off-topic verhaal..

phreak

Newbie
pretender zei:
nou phreak als jij er 7 dropt van 130mg en het pas een jaar doet, lijkt het mij geen 130mg snoepgoed maar goed das mijn mening..

en als je ze dan om de 2 uur tikt dan ben je een aardige tijd onderweg voor je die 7 op hebt..

caoi

1e 20:00
2e 22:00
3e 00:00
4e 02:00
5e 04:00
6e 06:00

nummer 7 zou dan om 8 uur komen... dat is me serieus gelukt.. om echt serieus een uurtje of half 12 mijn bed in te gaan, om vervolgens in slaap te vallen tot een uur of 10 's avonds.. en na een paar uur tv kijken (tot een uur of 2 snachts) ben ik gaan slapen tot een uur of 7 en daarna gewoon gaan werken.. Ik had eerlijk gezegt later toen ik erover ben gaan nadenken hoe ik me voelde, dat het vanaf pil nummer 5 eigenlijk geen zin meer heeft gehad.. Ik had net zo goed pepermunt kunnen pakken....

phreak

Newbie
Lauu zei:

Heb jij de snoepies die ik gehad heb tot nu toe, allemaal getest of zelf geprobeerd ? Nee, psies.. zeg dan niks..

Ik begrijp je reactie wel hoor, maar ik dacht dat er hier serieus gepraat werd over drugs.. Dat een newbie in zijn eentje 7 smarties makkelijk weg werkt, wil niet gelijk zeggen dat het maar gelijk troep is..

Heb ik pijn in mijn hoofd en pak ik een paracetamol, dan doe ik er ook altijd gelijk 2, daar 1 gewoon niet helpt..

Misschien ligt het gewoon aan mijn lichaam en heb ik gewoon "meer" nodig dan de rest.. En nogmaals.. volgens mij ligt het er bij mij ook aan het idee... (lees een paar posts van mij terug..)

en anders ben ik toch zeer benieuwd waar jij haalt.. misschien zijn die beter... (kom ook uit die buurt....)

inferno33

Bewuste gebruiker
Ik ben het hier met lauu eens.. Althans, het hoeft geen troep te zijn, maar het is denk ik ook geen 130 mg hoor.. dat zou 910 mg zijn, en vraag maar eens aan telefoon wat je dan voor dingen ziet :wink:

Nirvana_646

2 weken terug op Dissonant Festival in Antwerpen
4 witte hartjes

Ik ging de hele tijd al vrij hard en lag te space... Maar om een uur of 4 was er toch de grappigste hallucinatie die ik ooit al gehad heb.

Ik lag zo wat bij mijn vrienden vanachter op ons hoopje rugzakken, en het publiek is helemaal onder een rood licht. Zowat iedereen in het publiek is zich aan het omkleden in een wit latex konijnenpak... "Hé jongens gaan we ook zo'n pak halen?" Ik dacht serieus dat het bij de act van de DJ hoorde ofzo! :grin:
Nog vreemd we waren een joint aan het roken en de rook was zo net pluisjes en die bleven aan je handen hangen en ook aan de joint! De volgende ochtend op de trein kwamen we tot de conclusie dat we allemaal dezelfe pluisjes gezien hebben! :hearteyes:

Xpres

Newbie
X geeft naar mijn mening de beste hallucinaties :) .

Laatste keer gaven mn lampen een lasereffect en ging de kleur van mn rode lamp over op de hele muur.

minamo

Bewuste gebruiker
haha, alles ziet er wel veeeel mooier uit, en lief enzo, maar ik heb nog nooit echt dingen lopen zien op xtc:P

Deborah20

Newbie
Ik heb dat ook alleen als ik wat meer heb gehad..
De laatste x dat ik het had was op Xclusive.. ik was hem echt dood aan het spacen op de lasers.. op een gegeven moment leek het alsof ik op een trap stond.. de mensen voor me stonden hoger, en de mensen achter me stonden lager.. Toen stonden ineens de lasers stil, en leken het net trapleuningen!
Nouja.. ik had wel even zin om ergens op te leunen.. en naja.. dat ging dus niet echt :grin:

Skippy

Wijs gebruiker
Ik vind het nogal irritant, want je verwacht niet van mdma dat je gaat trippen, zo denk ik vaak dat ik iemand zie staan oid.
Spacende schilderijen zijn wel leuk .

Valentijntje

Bewuste gebruiker
Bij mijn 1e x XTC

ik zat naast een vriend op een bankje en opeens zien we een katje op een muurtje zitten.. Ik zeg zo kijk die kat! Hij zo nee man daar is geen kat.. (achteraf zei hij dat hij hem wel zag.. maar hij kon zijn ogen niet geloven)

De kat keek me aan en knipperde met zijn ogen..

Dus ik kijk nog eens goed.. is het gewoon een baksteen

zo ontzettend realistisch.. nog nooit zoiets meegemaakt..

Ook vaak dat ik een oud mevrouwtje zie lopen ofzo en als ik dan dichterbij kom is het gewoon een prullenbak :hearteyes:

Annæ

Belezen gebruiker
Skippy zei:
Ik vind het nogal irritant, want je verwacht niet van mdma dat je gaat trippen, zo denk ik vaak dat ik iemand zie staan oid.

ik verwacht van mdma eigenlijk dat je altijd gaat trippen.
waarom zou je het anders nemen? :}

TrippyShit

Badass junkie
Topic word weer wat actief zie ik :P

Zelf wel is 2 jongens zien fietsen voor me, toen k ze wou aanraken knalde ze uit elkaar in duizende stukjes. Mensen met honden zien lopen, in hoek van mn kamer zien zitten, raar mannetje op vriend zn schouder zien zitten toen k wou wegslaan tikte ik zn hoofd eraf. Vriend ging naar wc zag em terug komen en ging zitten raakte em aan weg wassie :P

Etc etc. Ziekste keer was nog tripje voor 600mg mdma + keta een speed :openmouth: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php? ... +realiteit dat vond ik gewoon niet normaal meer...

TrippyShit

Badass junkie
Ja, allemaal getest en nagegaan :wink: kwam rond de 600mg mdma uit 60mg keta en wat speed.. Rare ervaring was het omdat we dachten alles 'wat' mdma te nemen..

citrobacter

Annæ zei:
Skippy zei:

ik net helemaal niet, en wat noem je trippen. Dat je wat begint te draaien en kleuren en muziek hier en daar wat veranderen, dat noem ik niet trippen. Ik noem het wel zalig...

KNIFTIGEKARELTJE

Bewuste gebruiker
Ik heb 1 keer gehallucineerd van xtc dit was na 2 en een halve blauwe driehoekige mitsu's , we kwamen terug van een feest en toen we arriveerden bij een vriendin van me thuis.
Ik keek vanuit de auto naar een straatlantaarn en dit was dit een hele grote bol van fel licht met daaronder gtroene rode en blauwe kleuren die die lichtbal als het ware vasthielden.
Daarna liepen we naar haar deur toe dit is een grote dubbele deur met glazen raampjes en hier zag ik dus in hologramstijl allemaal rondraaiende dobbelstenen ik vond het erg vet om het te zien allemaal. En vond het ook goed te controleren. Het kwam zal ik maar zeggen als een extratje :grin:

Karnomelk

Newbie
mn mooiste hallicunaties die ik ooit heb gehad waren op mdma... LL07: na een behoorlijk strakke nacht samen met 1 of andere gitarist van Yellow Pearl mn tent maar in gedoken om te gaan tukken. We waren het festival terrein afgekicked, iets wat ze je altijd blijven flikken op lowlands. Tussen 5-6 is het puinruimen voor het beveiligingspersoneel.
Maarja, toen ik ging liggen in mijn tent was ik nog behoorlijk waus. Toen ik mijn ogen sloot was ik vrijwel direct terug op het festivalterrein: pratend met onbekende mensen, dansend op de muziek en lekker rondwandelend. Ik begrijp tot de dag van vandaag niet hoe mijn koppie dat heeft klaargespeeld. De hallicunatie was zo levensecht, dat toen ik mn ogen opendeed en ik opmerkte dat ik in de tent lag, het niet geloofde... En dacht dat ik precies het omgedraaide deed.. mn ogen dicht... Toen ik echt mijn ogen weer sloot was ik gewoon weer terug; feestend en genietend in mijn eigen fantasie!

gewoon een natuurlijke dmt trip vlak voor et pitten :wink:

TrippyShit

Badass junkie
Karnomelk zei:
mn mooiste hallicunaties die ik ooit heb gehad waren op mdma... LL07: na een behoorlijk strakke nacht samen met 1 of andere gitarist van Yellow Pearl mn tent maar in gedoken om te gaan tukken. We waren het festival terrein afgekicked, iets wat ze je altijd blijven flikken op lowlands. Tussen 5-6 is het puinruimen voor het beveiligingspersoneel.
Maarja, toen ik ging liggen in mijn tent was ik nog behoorlijk waus. Toen ik mijn ogen sloot was ik vrijwel direct terug op het festivalterrein: pratend met onbekende mensen, dansend op de muziek en lekker rondwandelend. Ik begrijp tot de dag van vandaag niet hoe mijn koppie dat heeft klaargespeeld. De hallicunatie was zo levensecht, dat toen ik mn ogen opendeed en ik opmerkte dat ik in de tent lag, het niet geloofde... En dacht dat ik precies het omgedraaide deed.. mn ogen dicht... Toen ik echt mijn ogen weer sloot was ik gewoon weer terug; feestend en genietend in mijn eigen fantasie!

gewoon een natuurlijke dmt trip vlak voor et pitten :wink:

Nee, das het mooie :wink: Ook vaak gehad, dat ik weer terug in discotheek was, bij de kapper zat etc. ZO echt dat je niet weet dat je er niet bent. Tot je zegt dat je al geknipt bent en je wakker schrikt. Huh zei ik dat :P

Ook wel is met mn ogen dicht de hele kamer kunnen zien, rondkijken enzo. Op gegeven moment twijfelde k of ik ze nou open of dicht had en opeens deed ik ze open HUH :P

Annæ

Belezen gebruiker
citrobacter zei:
Annæ zei:
Skippy zei:

ik net helemaal niet, en wat noem je trippen. Dat je wat begint te draaien en kleuren en muziek hier en daar wat veranderen, dat noem ik niet trippen. Ik noem het wel zalig...

dat sowieso :}
verschilt ook per persoon of course.

Bovenaan