Bartyo zei:Ik heb het ook eens gehad, en kreeg er totaal niet dat mdma gevoel van![]()
Later hoorde ik dat er ook varianten met GHB bij zaten.. iemand bekend met dit verhaal?
Verder zou ik het ook sowieso proberen, eerst half flesje ofzo, dan kun je verder kijken..
Ik vond het zelf ook niet zo![]()
De politie vond zo'n 13.515 flesjes met het etiket "original 69" in 29 verhuisdozen. De inhoud van de flesjes bestond uit MDMA, de stof die voor het effect van XTC zorgt, en een kleine hoeveelheid amfetamine. Beide stoffen, die overigens harddrugs zijn, waren opgelost in de likeur Blue Curaçao.
troebadoer zei:Mijn ouders gebruiken dit eens in de 3 maanden voor een sex avondje en om eens lekker met elkaar te praten.
Miss J zei:troebadoer zei:Mijn ouders gebruiken dit eens in de 3 maanden voor een sex avondje en om eens lekker met elkaar te praten.
Wtf?! Dat is dus informatie die ik dus echt niet hoef te weten van m'n ouders....
Worstenjongen zei:hahah de reden dat mijn moeder het zo leuk vindt is ook dat...
En het probleem is ze doen het 1 keer in de week...
Zo van men moeder heeft het er echt teveel over!!! best kut...
troebadoer zei:Hebben ze mij ook niet verteld, ben er per toeval achter gekomen doordat ik 12 flesjes blue 69 in mijn moeders huis vond. Ik vroeg haar waar ze mee bezig was, en toen kwam dat eruit.
Dan heb ik een keer een flesje gehad met een rode dop. Ik weet niet precies wat het verschil is, maar de effecten waren wel totaal anders. Van het flesje met de witte dop begon ik te hallucineren, van het flesje met de rode dop werd ik een beetje moe en begon alles wat wazig te zien, dan werd ik weer super actief, om daarna weer wat moe te worden. SOmeOne__ zei:20 euro voor 1 flesje??
Ik heb telkens ongeveer 12 euro betaald voor een flesje.
Heb het drie keer gebruikt, twee keer was het een flesje met een witte dop, en die twee keren heb ik het halve flesje gebruikt, telkens met een zeer leuk effectDan heb ik een keer een flesje gehad met een rode dop. Ik weet niet precies wat het verschil is, maar de effecten waren wel totaal anders. Van het flesje met de witte dop begon ik te hallucineren, van het flesje met de rode dop werd ik een beetje moe en begon alles wat wazig te zien, dan werd ik weer super actief, om daarna weer wat moe te worden.
Weet iemand hier nog iets meer over??
takala zei:En dat wordt dan verkocht door straatdealers? Of eerder onder de toog in de smartshop?
waarschijnlijk is die 2e ook gewoon mdma. je reageert er soms gewoon anders op. maar zoals jij het beschrijft zou het ook ghb kunnen zijn. maar ik kan me niet voorstellen dat het echt ghb is, want dat hoort niet in die flesjes te zitten.SOmeOne__ zei:20 euro voor 1 flesje??
Ik heb telkens ongeveer 12 euro betaald voor een flesje.
Heb het drie keer gebruikt, twee keer was het een flesje met een witte dop, en die twee keren heb ik het halve flesje gebruikt, telkens met een zeer leuk effectDan heb ik een keer een flesje gehad met een rode dop. Ik weet niet precies wat het verschil is, maar de effecten waren wel totaal anders. Van het flesje met de witte dop begon ik te hallucineren, van het flesje met de rode dop werd ik een beetje moe en begon alles wat wazig te zien, dan werd ik weer super actief, om daarna weer wat moe te worden.
Weet iemand hier nog iets meer over??
TrippyShit zei:Het is gewoon mdma dus.. dan snap ik niet waarom iedereen original 69 zoekt. Mdma is makkelijker te vinden lijkt me..
Dreamer60 zei:Ik heb hier een flesje Original 69 van een vriend gekregen maar ik ken helaas de dosering niet ? Kan iemand mij helpen ?
Thx
whizkid zei:hallo allemaal.
die flesje op de foto zijn dus de neppers.....als je daar al helemaal uit je dak van gaat dan heb je de echte nog niet gehad.
ook de inhoud is de helft van de original 69.