Orange Bud

insomnie

Newbie
Hoi lieve mensen,

Ik heb gisterenavond orange bud thee gedronken. Nergens last van gehad, wel heerlijk, onov 6 uurtjes geslapen.
Nu nam ik net thee, daarna koffie en ik ben opeens mega stoned en misselijk :( Hoe kan dit en wanneer houdt het op :"(

• Haha
Waarderingen: N3K0

Koffieb00n

Bewuste gebruiker
Misschien dat een edible heel laat bij je inklapt. Gewoon even uitzitten, effect wordt vanzelf minder.

Vroeger ging er ook wel eens mythe rond dat je jonko terug kon klappen de volgende dag als je een peuk rookte. Misschien dat dat met thee en koffie ook iets is haha ?

Gelato43

Bewuste gebruiker
Gister wel iets van de thee gevoeld?

Misschien dat er gewoon nog wat left overs in zaten die je vanochtend hebt opgedronken, of zoals hierboven, dat het bij jou heel laat inklapt.

Veel gegeten gisteravond? Dat kickt het later in.
Vanochtend niks gegeten en het dus op een lege maag perongelijk opgedronken? Dat zou de misselijkheid moeten verklaren.

Uitzetten is het beste om te doen, het gaat vanzelf weer weg. Succes!

insomnie

Newbie
Dank voor jullie reacties, ik denk idd dat het laat inklapt. Volgende keer maar in de middag beetje nemen om vervolgens 22u lekker te slapen :')

Ik heb flink overgegeven net (sorry voor de info) en dat luchtte enigszins op.

Gelato43

Bewuste gebruiker
Dank voor jullie reacties, ik denk idd dat het laat inklapt. Volgende keer maar in de middag beetje nemen om vervolgens 22u lekker te slapen :')

Ik heb flink overgegeven net (sorry voor de info) en dat luchtte enigszins op.
Soms is het niet anders en kan het indd erg opluchten! persoonlijk vind ik overgeven verschrikkelijk dus probeer ik het altijd te voorkomen...

Bovenaan