opvolger 6ABP?

Wappetski

Newbie
Dag, sinds juli is 6ABP verboden, en niet meer te krijgen. Ik vroeg me af of er al nieuwe producten bestaan die als opvolger kunnen gelden, wie o wie?

XMR

Wijs gebruiker
Dag, sinds juli is 6ABP verboden, en niet meer te krijgen. Ik vroeg me af of er al nieuwe producten bestaan die als opvolger kunnen gelden, wie o wie?
Die zijn er niet, want er is een stofgroepenverbod ingegaan.

Lees hier bij om er achter te komen wat dat inhoudt:

Innerscoop

Bewuste gebruiker
Ik ben ergens wel benieuwd of dit middel op de zwarte markt gaat opduiken, het was best populair volgens mij.
Ik persoonlijk gebruik het maar heel af en toe vanwege de lange werking. Komt ook nauw met de dosering, maandje geleden op een rave gebruikt, net iets te hoog gedoseerd, 6 uur niet kunnen piesen vond ik toch een beetje zorgelijk..

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Ik ben ergens wel benieuwd of dit middel op de zwarte markt gaat opduiken, het was best populair volgens mij.
Ik persoonlijk gebruik het maar heel af en toe vanwege de lange werking. Komt ook nauw met de dosering, maandje geleden op een rave gebruikt, net iets te hoog gedoseerd, 6 uur niet kunnen piesen vond ik toch een beetje zorgelijk..
Is met MDMA niet anders, ook niet kunnen sassen. Vind ik niet zo'n probleem. Alleen vervelend dat wanneer je eindelijk slaapt je weer eruit moet ik te piemelen maar ach, als dat het ergste is.

6apb is echt wel een dikke favoriet bij mij, zeker bij langere feesten zoals dag festivals. Heb voorlopig even voldoende in huis maar hoop dat het toch nog ergens de kop opsteekt in de komende jaren en anders is het good old MDMA, werkt ook meer dan prima.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter

Die mate van spierspanning betekent inderdaad dat je waarschijnlijk een te hoge dosis neemt. Ik vind dit soort bijwerkingen bij 6-APB veel milder dan bij XTC, heb er eigenlijk nooit last van.

Ik ben ook benieuwd of het op de zwarte markt komt, of dat mensen toch massaal teruggaan naar MDMA…

Innerscoop

Bewuste gebruiker
Ik heb er bij mdma nooit last van gehad, maar ik ging op die 6-apb harder dan ik ooit ben gegaan (dat ging trouwens verder prima hoor, gewoon "happy adhd " zullen we maar zeggen).
Het is iig een leuk middel, de tijd zal leren of het een plekje verdient bij de nachtapotheker.
Ik kan me voorstellen dat mdma lucratiever is.

Bovenaan