Was een beetje op internet op zoek gegaan naar wat vervangends van 4-FA voor in de toekomst. En was die 4F-MPH tegen gekomen en werd gesuggereerd dat die een redelijke vervanger voor zou zijn. Omdat hier veel info te vergaren is door mede mensen hier, dacht ik maar om het hier te vragen.Hoe kom je erop maiskolf om te denken dat dit een alternatief voor 4-FA zou zijn?
Ik ging er ook al vanuit dat er geen perfect alternatief is, maar eigenlijk de eigenschappen van 4-fa bevallen mij zeer goed. Ik kan er gewoon 8 uur lang plezier van hebben en dat vrolijke en soms wazig gevoel maar toch over het algemeen lekker helder in je koppie vind ik heerlijk.Echt een perfect alternatief vinden gaat je sowieso niet lukken, elke stof is immers anders. Wat voor effecten of eigenschappen ben je precies naar opzoek? Dan kan ik wellicht nog wat andere opties voor je bedenken.
6apb raad ik persoonlijk af. Werd er nou niet veel energieker van ofzo. Eerder rustiger. Maja je kan het proberen natuurlijk. 6apb is in een thuissetting niet super veel aan in normale dosis, vind ik. In thuissetting moet je w hoger gaan zitten wil je er wat van merken.Qua alternatieven komt denk ik 4-FMA het meest in de buurt.
Je zou anders ook nog 6-APB kunnen proberen. Ligt wat dichter bij XTC qua effect dan 4-FA, maar duurt net als 4-FA lang en is ook net als 4-FA een stuk helderder dan XTC.
Ik heb het enkel nog op festivals geprobeerd, maar ik word er super energiek van. Waar ik met XTC nog regelmatig wil chillen, kan ik met 6-APB niet stil staan of zitten. Ik moet dan gewoon blijven dansen.6apb raad ik persoonlijk af. Werd er nou niet veel energieker van ofzo. Eerder rustiger. Maja je kan het proberen natuurlijk. 6apb is in een thuissetting niet super veel aan in normale dosis, vind ik. In thuissetting moet je w hoger gaan zitten wil je er wat van merken.
Hmm, zo zie je maar weer hoe verschillend het is. 6apb heeft mijn Qapital best wel in de weg "gezeten". Heb wel genoten (zittend op de tribuneIk heb het enkel nog op festivals geprobeerd, maar ik word er super energiek van. Waar ik met XTC nog regelmatig wil chillen, kan ik met 6-APB niet stil staan of zitten. Ik moet dan gewoon blijven dansen.
Ik vond 6-APB wel leuk, het energieke van 6-APB (en MDMA) hangt naar mijn gevoel af hoeveel energie ik daadwerkelijk zelf voor handen heb. Hogere doseringen lijken in mijn ervaring echter wel de kans op fysieke activiteit te verhogen.6apb raad ik persoonlijk af. Werd er nou niet veel energieker van ofzo. Eerder rustiger. Maja je kan het proberen natuurlijk. 6apb is in een thuissetting niet super veel aan in normale dosis, vind ik. In thuissetting moet je w hoger gaan zitten wil je er wat van merken.
Zelf heb ik recent 4-FEA besteld (dus t.o.v. 4-FA een ethyl i.p.v. methylgroep). Van 3-FEA t.o.v. 3-FA heb ik gelezen dat 3-FEA een hogere serotonine affiniteit lijkt te hebben, ik verwacht dus hetzelfde van 4-FEA t.o.v. 4-FA. Volgens tripsit zijn de doseringen en duratie van 4-FEA verder overeenkomend met die van 4-FA.Qua alternatieven komt denk ik 4-FMA het meest in de buurt.
Je zou anders ook nog 6-APB kunnen proberen. Ligt wat dichter bij XTC qua effect dan 4-FA, maar duurt net als 4-FA lang en is ook net als 4-FA een stuk helderder dan XTC.
Ik vond 6-APB wel leuk, het energieke van 6-APB (en MDMA) hangt naar mijn gevoel af hoeveel energie ik daadwerkelijk zelf voor handen heb. Hogere doseringen lijken in mijn ervaring echter wel de kans op fysieke activiteit te verhogen.
Zelf heb ik recent 4-FEA besteld (dus t.o.v. 4-FA een ethyl i.p.v. methylgroep). Van 3-FEA t.o.v. 3-FA heb ik gelezen dat 3-FEA een hogere serotonine affiniteit lijkt te hebben, ik verwacht dus hetzelfde van 4-FEA t.o.v. 4-FA. Volgens tripsit zijn de doseringen en duratie van 4-FEA verder overeenkomend met die van 4-FA.
Kan er naast zitten maar wellicht een semi fatsoenlijk alternatief voor 4-FA, zal 4-FEA eens uitproberen in de toekomst mocht het aankomen.
Naja, vind een dosis van 150mg met een redose (uurtja na mijn eerste dosis begon te werken) van 50mg toch een flinke dosis. Ik las op meerdere fora dat veel mensen 125mg al veel vinden. Nou voor mij was dit blijkbaar zelfs te weinig... maja aankomd weekend ga ik naar defqon, na defqon maar even ergens kijken of ik een positievere 6apb ervaring kan krijgen.Ik vond 6-APB wel leuk, het energieke van 6-APB (en MDMA) hangt naar mijn gevoel af hoeveel energie ik daadwerkelijk zelf voor handen heb. Hogere doseringen lijken in mijn ervaring echter wel de kans op fysieke activiteit te verhogen.
Zelf heb ik recent 4-FEA besteld (dus t.o.v. 4-FA een ethyl i.p.v. methylgroep). Van 3-FEA t.o.v. 3-FA heb ik gelezen dat 3-FEA een hogere serotonine affiniteit lijkt te hebben, ik verwacht dus hetzelfde van 4-FEA t.o.v. 4-FA. Volgens tripsit zijn de doseringen en duratie van 4-FEA verder overeenkomend met die van 4-FA.
Kan er naast zitten maar wellicht een semi fatsoenlijk alternatief voor 4-FA, zal 4-FEA eens uitproberen in de toekomst mocht het aankomen.
Cool, ik kijk regelmatig op 'Reddit RC' maar ik had hem nog niet voorbij zien komen, thanks.https://www.reddit.com/r/researchchemicals/comments/67aw6s/4fea_experience_report_180_mg/
Ik weet niet of je dit al had gelezen? Daar staat idd in dat het hogere serotonine affiniteit te hebben. Qua schadelijkheid kan ik niet echt iets duidelijks vinden. Het klinkt wel als een interessant goedje voor een thuisseting denk ik.
Naar mijn ervaring zijn 6-APB (succinate) en MDMA (HCL) vrijwel even potent in gewicht qua effecten waar MDMA iets harder piekt dan 6-APB. Zelf zou ik zo'n 180mg in 1x doseren, onder andere ook omdat 6-APB wat traag opkomt en langer blijft doorwerken.Naja, vind een dosis van 150mg met een redose (uurtja na mijn eerste dosis begon te werken) van 50mg toch een flinke dosis. Ik las op meerdere fora dat veel mensen 125mg al veel vinden. Nou voor mij was dit blijkbaar zelfs te weinig... maja aankomd weekend ga ik naar defqon, na defqon maar even ergens kijken of ik een positievere 6apb ervaring kan krijgen.
Hmm, zal over een paar maanden een dosis van 200mg proberen. Kijken hoe dat bevalt (in 1 keer bedoel ik dan natuurlijk). Ik heb over het algemeen vrij hoge tollerantie voor serotonine slurpers.Cool, ik kijk regelmatig op 'Reddit RC' maar ik had hem nog niet voorbij zien komen, thanks.mile:
Naar mijn ervaring zijn 6-APB (succinate) en MDMA (HCL) vrijwel even potent in gewicht qua effecten waar MDMA iets harder piekt dan 6-APB. Zelf zou ik zo'n 180mg in 1x doseren, onder andere ook omdat 6-APB wat traag opkomt en langer blijft doorwerken.
200mg in 1x zul je waarschijnlijk wel overleven als je aardig wat tolerantie en ervaring met de batch hebt.Hmm, zal over een paar maanden een dosis van 200mg proberen. Kijken hoe dat bevalt (in 1 keer bedoel ik dan natuurlijk). Ik heb over het algemeen vrij hoge tollerantie voor serotonine slurpers.
Ik ben op de hoogte van de inslag werking. Al moet ik zeggen dat ik op Qapital al best snel de 6apb op voelde komen. Dus opzich. 1 uurtje voelde ik hem al flink zitten. Het was ook niet dat ik niet lekker ging ofzo (ik ging heerlijk!). Ik zat alleen het hele feest! En dat vond ik vervelend.200mg in 1x zul je waarschijnlijk wel overleven als je aardig wat tolerantie en ervaring met de batch hebt.
Moet wel zeggen dat bij met 6-APB, net als met MDMA in mijn ervaring het nog wel eens sterk kan verschillen hoe snel deze op komt. Uitzonderlijk heb ik MDMA al wel een duidelijk gemerkt al 30 minuten na (orale) inname, maar het heeft met MDMA ook wel eens tot 2 uur na inname geduurd voordat ik iets merkte. Meestal merk ik MDMA na zo'n 60min/1uur.
Het is me eens overkomen met een voor mijn doen lage dosering 6-APB dat het zo'n 3uur duurde voordat ik de effecten fatsoenlijk merkte, 6-APB komt van zichzelf ook wat trager op vergeleken met MDMA natuurlijk, wanneer er zogezegd al actiepotentiaal voordoet. Maar meestal merk ik 6-APB toch wel duidelijk na zo'n anderhalf uur.
Een hogere dosering in 1x zul je echter waarschijnlijk relatief snel merken. Laat nog maar eens weten hoe het uit pakt mocht het er van komen.mile: