• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Opgelost!! (Changa trip report)

De Zandman

DF-koning
Ah. Daarom lees ik dus, dat mensen het zelf maken.
Dan zal men wel een methode hebben om die stof uit het schors of uit de plant te kunnen krijgen neem ik aan.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ah. Daarom lees ik dus, dat mensen het zelf maken.
Dan zal men wel een methode hebben om die stof uit het schors of uit de plant te kunnen krijgen neem ik aan.
Ja klopt. Of je kan er Ayahuasca van brouwen.
De methode voor extractie mogen we hier niet delen denk ik. Maar echt heel ingewikkelde scheikunde is het niet mits je de faciliteiten in huis hebt.

Je hebt nog wel 5-meo-dmt. Dit is een legaal verkrijgbare tryptamine op de RC markt. 5-meo-dmt komt ook van nature voor bij de Bufo Alvarius toad i.c.m. bufotonine.

Let wel, het effect van 5-meo-dmt is echt niet te vergelijken met gewone DMT. Beiden zijn wel intense psychedelica.

Je kan op YouTube wel interessante video's hierover vinden o.a. van Hamilton Morris.

• Like
Waarderingen: ljuv

De Zandman

DF-koning
Dank voor de informatie!
Ik zal het zelf niet gaan nemen, maar je bent nooit te oud om te leren, nietwaar.
Zelf ayahuasca maken lijkt me toch wel erg lastig...maar je weet dan wel precies wat erin zit dus wat je binnenkrijgt.
Ik las ooit eens dat een sjamaan er sigaretten in gooide om een een of ander effect te krijgen maar dat zou ik dus niet binnen willen krijgen.

Fyrckant

Bewuste gebruiker
Whoa krijg hiervan weer zoooo’n zin in Changa 😍. Goeie setting ook, bos 👍 🌳

Toch maar eens de stoute schoenen aan 🧪

Lucy100

Belezen gebruiker
Is het legaal verkrijgbaar? Niet, dat ik het hebben wil, integendeel, maar ik heb nogal heftige dingen over DMT gehoord.
Ik zou het zelf nooit nemen omdat het zo sterk schijnt te zijn.
Meestal worden de zware dan wel heftige rc's al vlot weer verboden...
Nn-DMT behoort niet tot de RC families. Het is een stof die in veel planten en dieren voorkomt. Er zijn onderzoeken die aantonen dat DMT ook lichaamseigen stof is van de mens. En dat het idd bij de geboorte/dromen/doodgaan vrij komt.

Daarom is DMT voor mij persoonlijk niet per definitie drugs. Ligt er maar net aan hoe je het gebruikt, en met welke intentie.

En wat @LucidLucy al goed heeft uitgelegd is, dat changa een kruiden mengsel is van rookbare planten geïmpregneerd met DMT.
Ook wel bekend als rookbare ayahuasca.

Dit alles is zwaar illegaal volgens de wet. Dus begin er maar niet aan!

Laatst bewerkt:

Fyrckant

Bewuste gebruiker
Ik liep zaterdag met m’n vriendin over een festivalterrein toen ineens de onmiskenbare stank van DMT/Changa onze neusgaten vulde. Zij walgde, ik kreeg ineens cravings 😂.

Onbegrijpelijk overigens dat je dat aankunt op een festival… maar goed ieder z’n ding 😄

De Zandman

DF-koning
Welk soort festival is perfect voor changa?
Ik ken de stof niet, eigenlijk weet ik niks over deze scène.....

Lucy100

Belezen gebruiker
Ik liep zaterdag met m’n vriendin over een festivalterrein toen ineens de onmiskenbare stank van DMT/Changa onze neusgaten vulde. Zij walgde, ik kreeg ineens cravings 😂.

Onbegrijpelijk overigens dat je dat aankunt op een festival… maar goed ieder z’n ding 😄
Jep! Dat herken je wel als je er ooit mee in aanraking bent geweest.
En wat voor de een onbegrijpelijk is, is voor de ander de normaalste zaak van de wereld. Zelf zou ik het ook niet snel doen op een festival…mits een milde dosering 😉

De Zandman

DF-koning
Ik had het kunnen weten, nee, moeten weten!
Google....daar is alles te vinden wat je zoekt natuurlijk
Maar ja, ik ben der al te oud voor, denk ik of beter nog, dit is de nieuwe generatie!

Laatst bewerkt:

Fyrckant

Bewuste gebruiker
Welk soort festival is perfect voor changa?
Ik ken de stof niet, eigenlijk weet ik niks over deze scène.....
Ik was op Solstice op Ruigoord, een soort kunstenaars enclave in het Amsterdamse havengebied. Psytrance feestje, dus ja daar past het dan - voor sommigen - wel bij. Maar erg sociaal vind ik het niet vanwege de ontstellende stank 😂. Beter neem je dan wat paddo’s of LSD, is een goed eind in de richting qua effect. Duurt wel wat langer, wat zowel positief als negatief kan zijn.

En aangezien je er behoorlijk van in een andere realiteit raakt en het ook best wel beangstigend kan zijn, doe ik Changa liever in een rustige omgeving met geen mensen of alleen vrienden die weten wat je aan het doen bent.

De Zandman

DF-koning
Ik denk niet dat ik me daar peace and happy zou voelen, nee..maar vertel eens, hoe werkt changa. Ik ben wel benieuwd.

Fyrckant

Bewuste gebruiker
Ik denk niet dat ik me daar peace and happy zou voelen, nee..maar vertel eens, hoe werkt changa. Ik ben wel benieuwd.
Technisch is het DMT met een MAOI. Die laatste zorgt voor een langzamere afbraak van de DMT zodat de trip iets langer duurt. Maar het blijft kort hoor, de Changa die ik had was na 15 min echt wel uitgewerkt.

Eigenlijk lijkt in mildere doseringen best wel op stevige dosis LSD of paddo’s maar de come-up is zó snel en intens dat je elke keer weer een WTF moment hebt zo van “holy shit daar zijn we weer!”.

Je kunt het het best vergelijken met alsof je in een impressionistisch schilderij stapt. De realiteit is er nog wel maar meer als een soort van inspiratie voor een nieuwe realiteit. Een hyperrealistische realiteit met meer scherpte, diepte en een overdaad aan geometrische herhaling. Ook wel een soort van cartoon of circus of carnavals realiteit, alsof alles eigenlijk een grote grap is.

Het voelt ook buitenaards, geluiden klinken alsof je in een diepe galmende echo put zit en er is vaak een licht brommend of ringend geluid.

En dan zijn er vaak ook de Jesters/Machine Elfs. Ik had er wel over gelezen en zat echt op letterlijke narren of kabouters te wachten, maar zonder dat ik het door had waren ze onderdeel van de planten en struiken. Hun beeltenis was een soort diapositief van de ruimte tussen de planten. Met hun dans creeerden zij de materie die wij normaal als plant zien. Of zoiets, totaal ongrijpbaar en idioot.

Nou ja, dat een beetje. Best wel gek spul dus.

Lucy100

Belezen gebruiker
Deze vriendjes hierboven heb ik op 1 van mijn Changa trips veel gezien. Ook jou neon strepen zijn goed vertegenwoordigd:
Nee dat is mij niet bekend. Maar ik zie zeer zeker overeenkomsten. Het heeft wat weg van de alien achtige tekens die ik zag aan de binnenkant van de vuurschaal.

De neon slangen zie ik altijd! Dat is bij mij het moment dat ik de DMT wereld wordt ingeslingerd.

Bovenaan