openbaar

ik heb net een op 't randje van een mhole dosis metoxetamine genomen en ben nu onderweg naar de trein om daarna naar huis te gaan xD
zijn er ook anderen hier die het preferen hun drugs in het openbaar te nemen? in de zin van een beetje rondlopen door de stad enzo?
groetjes!

boenkeng

Bewuste gebruiker
baksteen13 zei:
ik heb net een op 't randje van een mhole dosis metoxetamine genomen en ben nu onderweg naar de trein om daarna naar huis te gaan xD
zijn er ook anderen hier die het preferen hun drugs in het openbaar te nemen? in de zin van een beetje rondlopen door de stad enzo?
groetjes!
Ik maak mezelf altijd gek doordat ik meen dat iedereen op me let... dat verpest vaak mijn hele trip.

Zelfs met xtc heb ik der last van :rolleyes:

ja dat is iets wat ik heel veel hoor van mensen, maar ik heb daar nooit last van gehad, een goeie dosis paddo's op een feest in de stad is me al heel goed bevallen
ik doe het liefst mijn drugs altijd in het openbaar, is gewoon echt mijn ding denk ik,
ik vind het ook wel leuker met mensen die ik ken maar zoals nu chill ik 'm gewoon lekker in me 1tje op de methoxetamine in de trein xD

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Trippen ed doe ik absoluut het liefst in mijn eigen omgeving; op hoge uitzonderingen na dan.
Een hoge uitzondering is bivoorbeeld naar de tikibad/duinrell en efteling te gaan tijdns een tripje maar zocht altijd de rustige dagen uit wachttijden van 10 minuten heerlijk..
Oja hier een voorbeeld:
Haha de Efteling is weer open, ik ga daarheen met een tripje zodra het buiten beter is anders draait er toch geen ding :P

weet iemand dan nog een leuk uitstapje in de avond heb namelijk nog een paar 2citjes liggen, bijvoorbeeld een mooi verlicht park ofzo? ik zoek iets wat normaal nuchter al een feest voor het oog is, dus dat het met 2c nog veel mooier is xD

Bovenaan