Ontnuchteren

Frank123

Wijs gebruiker
slapen, kotsen ,
bloed uit je lichaam halen , en nieuw indoen. ( let wel op welk type je hebt)
- en - is + , dus als je misschien heel veel alcohol drinkt ( - ) dan word het vanzelf +
Of, je drinkt zo veel, dat je denkt dat je nuchter bent.
of drink heel veel water, geen pils meer( of andere alcohol)
maar slapen is nog altijd de beste optie.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Water, water en nog eens water drinken... Of gewoon minder alcohol drinken. :P

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Koffie.. Water helpt in ieder geval tegen de kater de volgende dag. Echt ontnuchteren doet het bij mij niet.

Judas

Wijs gebruiker
Gemini zei:
Coke snuiven.
Van een stevige lijn goede coca ben je inderdaad acuut weer nuchter. Alle manco's waar de dronkenschap je mee opzadelt zijn dan als sneeuw voor de zon verdwenen. Je kan weer normaal zinnen formuleren, stabiel lopen en fietsen, zelf het denken gaat weer beter. Alleen wordt alcohol langzaam afgebroken,dus je moet flink bijsnuiven om op de been te blijven.

Kan handig zijn in noodsituaties, als je de kinderen van school moet halen of zo :grin:
Je body krijgt er bij dat drankmisbruik echter nog een heftigere dreun bij door de cocaine, dus lijkt het me slimmer en gezonder om lekker onder de wol te kruipen. Of 's zomers in het zonnetje je roes uit te slapen :)

Judas

Wijs gebruiker
acidboy zei:
Ontnuchteren is een paradoxaal woord, althans, de context waar het altijd in gebruikt wordt.
Daar heb je zonder meer gelijk in. Als je bijv. met cocaine je controle herwonnen lijkt te hebben, dan ben je natuurlijk allesbehalve nuchter. Niet meer laveloos van de drank maar wel in de greep van de nieuwe, brute roes van de cocaethyleen. Als je die rush relateert aan de toestand waarin je verkeerde voordat je begon te zuipen, dan besef je dat je herwonnen 'stabiliteit' allesbehalve overeenkomt met de sobere toestand waarin je voordien verkeerde.

Dopezilla

Badass junkie
Het is natuurlijk maar een illusie, aangezien je altijd even bezopen blijft, maar koffie doet het erg goed bij mij.
Even een sterk bakkie espresso voor wat energie en dan weer doorstomen op een avondje doorzakken. ;o

Maar eerlijk gezegd is een lange diepe slaap het enige wat echt helpt.
Je promillage gaat echt niet omlaag vna die koffie, je zal je hooguit wat frisser voelen.

Net als met andere dingen die op -ine eindigen, het helpt geen zier, maar voelt wel fijn.

Olle

PARAXETINE.....helpt tegen ontnuchteren daar is het ook voor en het werkt echt zonder schadelijke stoffen. Het is zonder recept te verkrijgen bij elke apotheek, je moet er wel een dag of 2 op wachten want de apotheek heeft ze niet op voorraad ze moeten ze bestellen.
Een doosje Paraxetine kost 8,95. Ik gebruik ze regelmatig gewoonweg omdat ik zelf behoorlijk overmatig drink :( Zoek Paraxetine maar op bij google dan krijg je er alle informatie over :wink:

Judas

Wijs gebruiker
Deugnietje zei:
PARAXETINE.....<<<<<<<<<helpt tegen ontnuchteren>>>>>>daar is het ook voor en het werkt echt zonder schadelijke stoffen.

Lees nog eens goed wat je geschreven heb Deugnietje want topicstarter is op zoek naar iets dat het ontnuchteren BEVORDERT. :wink: (sorry, de leraar in me komt weer naar boven, ik snap dat het enkel een verkeerde formulering is. Je was toch niet aangeschoten toen je dit neertypte?)

shakes

Belezen gebruiker
Als je gewoon wat eet, wat eieren met brood ofzo, word je weer een beetje nuchter/normaal. Ook word ik dan juist gaar/moe ipv dronken en is het fijner om in slaap te vallen vind ik.

Bovenaan