Hallo, ik heb wat 6-apb ingeslagen want lees er positieve verhalen over. Nu heb ik het ook laten testen met als resultaat: naast de 6-apb vinden ze ook 1% 4-fma, 2% speed, en een "significante" hoeveelheid 5-apb. Dat laatste lees ik inmiddels vaker op dit forum. Toch rijst de vraag: is dit zorgwekkend? Wat is het effect op de dosering? Combineren met (nog) een andere r.c. lijkt me al helemaal uit de boze... Iemand een mening of tips?
Dit is waarom ik altijd eerst even een kleine testbestelling doe voordat ik wat groter insla. Want ik zou dit weggooien. Ik snap je twijfel of dat nou echt nodig is, bij 3 gram 6-APB en maar een beetje vervuiling.
Aan de andere kant kun je ook zo rekenen:
Bij een dosis van 150 milligram 6-APB, zit er 1,5 mg 4-FMA en 3 mg amfetamine.
De amfetamine zit dan maar net boven threshols dose, en de 4-FMA niet. Dus dan lijken de hoeveelheden verwaarloosbaar.
MAAR
In het lichaam gebeuren soms onverwachte dingen als je meerdere middelen tegelijkertijd inneemt. Door allerlei interacties kan dat verwaarloosbare extra beetje ineens toch wel significant worden. Het probleem is dat we zulke interacties bij rc's niet kennen.
Dus misschien dan toch maar liever kiezen voor de rustigere gedachte tijdens het gebruiken, dat je deze vervuilde batch niet wilde inneme, omdat er alleen zuiver spul bij jou naar binnen gaat.