burnevil92
Belezen gebruiker
Hallo,
kan iemand me beschrijven wat de beste omgeving zou zijn voor LSD te nemen ?
Een plaats waar je je goed voelt, waar je je thuisvoelt. Een plaats waar je jezelf kunt zijn en waar je niet gestoord zal worden.burnevil92 zei:Hallo,
ilyas zei:Een plaats waar je je goed voelt, waar je je thuisvoelt. Een plaats waar je jezelf kunt zijn en waar je niet gestoord zal worden.burnevil92 zei:Hallo,
Petrovic zei:Wat ilyas zei.
Voor de eerste keer zou ik thuis aanraden, alleen dan moet je zeker zijn dat je ouders er niet zijn. Ik zou er ook een vriend bij houden die nuchter blijft zodat hij julie kan helpen wil er iets gebeuren. Overdag is wel het lekkerste, van LSD blijf je ook wakker dus als je het s'avonds zou doen kan wat uitputtend zijn. de visuals vind ik overdag ook mooier.
Ergens afgelegen in een bus is ook erg leuk. Dan kan je mooi van de natuur genieten.
Mijn eerste keer snapte ik op een bepaald moment het ook even niet meer, ik ben dan maar doelloos gaan rondvliegen in een helicopter op GTA. Maar ik vond het fantastisch hoe het kon zijn als je niets meer snapt.burnevil92 zei:ik heb het gistren genomen met het vriend en we vonden het donker niet zo leuk eigenlijk...en toen we thuis waren luisterde we naar de radio en ineens was het het nieuws en daar voelde we ons niet zo goed bij het was te ingewikkeld en verwarrend en het was moeilijk om daarna weer zoveel fun te maken als ervoor
Mijn eerste keer snapte ik op een bepaald moment het ook even niet meer, ik ben dan maar doelloos gaan rondvliegen in een helicopter op GTA. Maar ik vond het fantastisch hoe het kon zijn als je niets meer snapt.ilyas zei:burnevil92 zei:ik heb het gistren genomen met het vriend en we vonden het donker niet zo leuk eigenlijk...en toen we thuis waren luisterde we naar de radio en ineens was het het nieuws en daar voelde we ons niet zo goed bij het was te ingewikkeld en verwarrend en het was moeilijk om daarna weer zoveel fun te maken als ervoor
Spiraal zei:Voor iedereen is het denk ik heel anders.
Ik vind het namelijk wel fijn in het donker, met wat sfeerlichtjes aan en muziek aan, op bed en in m'n vriend zijn huis.. waar je niet gestoord kan worden.
Oh ja, en mobiel uit!!![]()
Foxdemon zei:Raar dat iedereen dit vindt..?! Ik vond het alleen nodig toen ik een jaar of 2 geleden voor het eerst een paddo trip had ondervonden (achteraf gezien was het nergens voor nodig..zelfs het besturen van de windows media player was te moeilijk..laat staan bellen)! Als ik goed trip op lsd is het kijken naar mn mobiel sowieso moeilijk