Het speelt al enkele tijd ik moet écht nodig slapen heb sinds Zaterdagnacht niet meer geslapen.
Dit door ghb gebruik langer dan 24 uur aan te houden zonder in ieder geval de (methode van twaalf uur ertussen houden)
Ben er allemaal bekend mee, al is opgenomen in Hoofddorp, voor twee weken.
Maar moet nu echt slapen mijn benen maken bewegingen die ik niet eens door heb en dan ligt mijn eten ineens door heel het bed, heb ik er blijkbaar met mijn enkel tegenaan getrapt..
Die ondertussen overal gele "eelt"? Bultjes of vocht uitslaat.
Ik wil gewoon even weten wat een "Verantwoorden overdosis is" Of een andere manier?
Had 300 mg (30) pillen Valium die zijn helaas op.
Sinds gistermiddag (maandag) Vanaf uur of 14:00 ieder uur 3 ml gebruikt 13:00 zojuist.
Ik ben de draad kwijt en denk niet meer helder.
Iemand die mij vlug kan helpen!
Heb sinds midden van de nacht geen problemen met naar de toilet te gaan (Hiervoor lukten het niet)
Deze situatie gaat zijn tol eisen.
Vitamine tekort is al flink te merken aan bultjes op mijn tong
Help asap!
Bedankt!1
Dit door ghb gebruik langer dan 24 uur aan te houden zonder in ieder geval de (methode van twaalf uur ertussen houden)
Ben er allemaal bekend mee, al is opgenomen in Hoofddorp, voor twee weken.
Maar moet nu echt slapen mijn benen maken bewegingen die ik niet eens door heb en dan ligt mijn eten ineens door heel het bed, heb ik er blijkbaar met mijn enkel tegenaan getrapt..
Die ondertussen overal gele "eelt"? Bultjes of vocht uitslaat.
Ik wil gewoon even weten wat een "Verantwoorden overdosis is" Of een andere manier?
Had 300 mg (30) pillen Valium die zijn helaas op.
Sinds gistermiddag (maandag) Vanaf uur of 14:00 ieder uur 3 ml gebruikt 13:00 zojuist.
Ik ben de draad kwijt en denk niet meer helder.
Iemand die mij vlug kan helpen!
Heb sinds midden van de nacht geen problemen met naar de toilet te gaan (Hiervoor lukten het niet)
Deze situatie gaat zijn tol eisen.
Vitamine tekort is al flink te merken aan bultjes op mijn tong
Help asap!
Bedankt!1