Ode aan Bruce Springsteen

Deranged

Badass junkie
Gewoon omdat Bruce de man is.

Forrest

Experimenterende gebruiker
Ik weet nog te herinneren hoe ik als zes-jarige zeer getrouwe imitaties gaf van deze man. Born in the USA!

Deranged

Badass junkie
Bruce is de man en hij weet. Dit bewijst hij met albums als Born to Run, Tunnel of Love en Darkness on the Edge of Town. Luister eens naar een nummer als Thunder Road of Streets of Fire. Wat een kracht en wat een ballen.

brussels

Newbie
ik kan wel van alle genre muziek genieten, elk met zen eigen momenten en waardes, maar uiteindelijk gaat het hem om de emotie die muziek bij elk individu laat bovenkomen. denk ik.
en dan ist zo da elk mens anders is, en niemand moet een ander overtuigen dat zen keuze fout is omdat het een andere is dan die van de eerste persoon.
muziek is de max, als je je er goe bij voelt.

dfssdfde

Badass junkie
Dr. Tommy zei:
in mei komt hij naar a dam las ik ergens :)

Nja, maar het zal waarschijnlijk net zo onbetaalbaar zijn als vorig jaar (of 2 jaar geleden, vergeten) in het Sportpaleis. Wel een prachtig concert heb ik gehoord.

Deranged

Badass junkie
Lauu zei:
niks aan eigenlijk...doe mij maar EDM
[Uit diplomatieke overwegingen is de oorspronkelijke inhoud van dit bericht momenteel niet beschikbaar. Voor vragen en/of opmerkingen kunt u contact met ons opnemen op tel. 0906 -50 50 764, onze excuses voor het ongemak.]

dfssdfde

Badass junkie
Deranged zei:
Lauu zei:
niks aan eigenlijk...doe mij maar EDM
[Uit diplomatieke overwegingen is de oorspronkelijke inhoud van dit bericht momenteel niet beschikbaar. Voor vragen en/of opmerkingen kunt u contact met ons opnemen op tel. 0906 -50 50 764, onze excuses voor het ongemak.]
:hearteyes:
je hoeft je voor ons niet in te houden :grin:

Deranged

Badass junkie
Nee, is echt niks aan eigenlijk. En ik kan het weten want ik ben heel erg thuis in gangsta rap en jumpstyle.

eend

Belezen gebruiker
Voor sommigen is het visuele aspect het enige dat zichtbaar is.

Verder is Bruce natuurlijk ook gewoon een/de man :wink:

Bovenaan