nu 2cb?

123spacer

Experimenterende gebruiker
Yo,

sorry, ik weet niet zeker of ik in het goeie deel heb neergeplaatst. Marre ik zou nu graag een capsule van 30mg 2cb willen pakken.
Ik heb om half 6 a 6 uur me avond eten op.
Tussendoor heb ik nog beest veel koekjes gegeten. En half uurtje terug nog gevulde speculaas.
Kan ik die capsule nu pakken? Of zal het door het eten niet werken, of heel lang duren voordat het gaat werken?
En binnen hoe lang gaat zo'n capsule ongeveer werken?
Of heeft dit eten er helemaal niks mee te maken? haha
hopelijk dat ik snel antwoord krijg :stoned:

Oja, en is 2cb relaxter overdag met licht, of lekker savonds?

Later

Bal0n

Badass junkie
Dit is echt bizar. Ik zit ook al de hele avond te twijfelen om 2C-B te pakken. Ik ga er overigens niet voor, morgen best wat te doen, en het wordt niet voor 3u als ik nu nog doseer. :)

Als ik jou was zou ik ook wachten, al dat eten in je maag vertraagt de opname enorm, krijg je een wat langere maarm inder heftige trip.

123spacer

ehehe gewoon doen, kunne we samen trippen onlineee haha
Ik zit alleen met het probleem of de capsule niet heel lang zal gaan duren voordat ie werkt, omdat ik volle maag heb.

Ow lees nu pas je 2e stukje, dan word het denk ik morge middag, denk dat ik om half 12 smorgens mijn capsule drop.

Bal0n

Badass junkie
En ik lees net een andere post van je. Als je zaterdag op LSD getript hebt, dan is er nog wel redelijk wat tollerantie hoor. Dus het zou sowieso niet echt kermis worden voor je :)

123spacer

hmm ik dacht dat de tollerantie van lsd al heel snel verdween. Misschien dus zonde om de capsule morgen al te droppen. Al heb ik wel eens gelezen dat 2cb heel andere werking heeft als lsd en niet echt iets met elkaar te maken heeft.?

Bal0n

Badass junkie
Ze werken alle twee op je serotonine receptoren, dus er is weldegelijk crosstollerantie zoals dat zo mooi heet :). Die tollerantie houdt ongeveer 3 tot 5 dagen aan is mijn ervaring.

Agonist

123spacer zei:
aah oke, bedankt voor je antwoorden :)

Typisch genoeg heeft een tryptamine en een phenethylamine wel enige kruistolerantie, maar niet zoveel als tryptamines of PEA's onderling.
Ik denk dat je best 2c-b kan nemen, zonder dat de 2c-b helemaal niet meer werkt. Het effect zal misschien iets minder zijn, maar misschien ook niet eens merkbaar minder.

Daarbij:
Ik heb laatste maand meerdere malen achter elkaar getript op 2c-b waar vaak nog geen 24 uur tussen zat. Had dezelfde dosering, en die had dezelfde uitwerking als de dag ervoor :grin:

Agonist

Ohja ontopic:

Als je voedsel in je maag hebt zal, zoals balon al zegt, het iets langer duren voordat de trip begint, en hij misschien iets minder stevig zijn. Maar uiteindelijk gooi je wel 30mg 2c-b naar binnen, en daar ga je hoe dan ook echt wel van trippen :)

Bal0n

Badass junkie
Kruistollerantie is idd minder dan tryptamine-tryptamine of PEA-PEA, maar zeker aanwezig. Het verschilt uiteraard per persoon, maar ik heb het idee dat na 5 dagen de tollerantie (zowel kruis als direct) pas weg is.

Agonist

Bal0n zei:
Kruistollerantie is idd minder dan tryptamine-tryptamine of PEA-PEA, maar zeker aanwezig. Het verschilt uiteraard per persoon, maar ik heb het idee dat na 5 dagen de tollerantie (zowel kruis als direct) pas weg is.

Idd, na 5 dagen weet je zeker dat je weer een fullblown trip hebt. :beer:

azgaza

Badass junkie
Bal0n zei:

Het is ook zo dat als je één keer te kort wacht; zoals 3 dagen ofzo, dat het dan nog wel gewoon goed werkt, ook bij dezelfde stof, maar als je het daarna wéér doet dat het dan gewoon echt bíjna niks meer doet.

dirtbag

Bewuste gebruiker
Agonist zei:
Bal0n zei:

Idd, na 5 dagen weet je zeker dat je weer een fullblown trip hebt. :beer:

ik wacht altijd 2 weken, dan weet ik helemaal zeker dat ik weer een goeie trip heb.
nu eigenlijk al 3 weken geleden....
hmm dit weekend maar weer eens feestje houden:P

honingolie

Bewuste gebruiker
2C-B is erg gevoelig als het op maaginhoud aankomt. Zorg het liefst voor een lege maag, anders heb je kans dat je er erg weinig van merkt of een hogere dosering nodig hebt.

Daarnaast meen ik dat bij 2c-b geen tolerantie optreed zoals bij cannabis/psylocibine/lsd wel het geval is.

Telefoon

Wijs gebruiker
honingolie zei:
2C-B is erg gevoelig als het op maaginhoud aankomt. Zorg het liefst voor een lege maag, anders heb je kans dat je er erg weinig van merkt of een hogere dosering nodig hebt.

Daarnaast meen ik dat bij 2c-b geen tolerantie optreed zoals bij cannabis/psylocibine/lsd wel het geval is.

heeft kruistoletantie met lsd en paddos

Bovenaan