Norflurazepam

Nihilist88

Badass junkie
Vind eigenlijk weinig info van deze benzo rc, Norflurazepam, zelfs niet op psychonautwiki. Zijn er hier met ervaring met deze benzo rc. Ik nam tot nu vooral Etizolam, Flualprazolam en Bromazolam. Waarvan Etizolam wel leide tot bijnemen of in combinatie nam met Flualprazolam (reden dat ik hier geen stock v voorzien heb), daar waar ik met 1 pellet Bromazolam steeds genoeg heb en lekker op slaap, geen lamlegger zoals Clonazolam, gewoon fijne benzo. Waar leunt Norflurazepam het dichtst tegenaan qua werking/effect? Mijn benzo gebruik is sporadisch, soms week of 2 niks, dan eens na een stim, dan eens 2 tot max 3/week.

Zanza

DF-koning
dan eens na een stim
Dan ga je hier niet veel aan hebben.

Norflurazepam heeft behoorlijk lange halfwaardetijd en zal je (ja uiteindelijk wel) niet lamleggen zoals een kortdurende benzo zou doen. Ik vind het lastig een vergelijking te maken met een andere benzo, omdat alle benzo's wel elkaars eigenschappen hebben. Maar dit is geen slap in your face en deze voel je de dag erna ook nog wel nawerken. Voor jouw redenen om een benzo te nemen zou ik deze niet aanraden.

Nihilist88

Badass junkie
Dan ga je hier niet veel aan hebben.

Norflurazepam heeft behoorlijk lange halfwaardetijd en zal je (ja uiteindelijk wel) niet lamleggen zoals een kortdurende benzo zou doen. Ik vind het lastig een vergelijking te maken met een andere benzo, omdat alle benzo's wel elkaars eigenschappen hebben. Maar dit is geen slap in your face en deze voel je de dag erna ook nog wel nawerken. Voor jouw redenen om een benzo te nemen zou ik deze niet aanraden.
Heb deze gisteravond 0u15 genomen, 5mg en best tevreden over. Oké was niet na een stim, maar een benzo test ik eerst puur op zichzelf. En je kan mijn ervaring hier elders lezen. Ik vergelijk het wat met Diclazepam, maar dan minder langwerkend. Sederend n bij wakker worden, ook vrij fris, geslapen 2u-9u45. Maar ik vind Bromazolam ook fijne benzo, terwijl hier de meningen ook zeer uiteenlopend zijn.

Dude81

Bewuste gebruiker
Gisteren ook voor het eerst 5 mg norflurazepam genomen. Ik ben eigenlijk blij verrast. Effecten kwamen na 30-45 min heel subtiel opzetten. Relaxt gevoel, wat zwaardere ledematen, zorgen verdwenen en het was alsof ik wat lichter liep. Een beetje een prettig aangeschoten gevoel. Wel af en toe wat versuft, staren op mn op mn telefoon en ff niet meer weten wat ik nou wilde😆. Rond 20.00 inname en rond 23.00 gaan slapen, wat perfect ging. Had nog 1 drankje op voor het naar bed gaan en dat versterkte elkaar een beetje. Heb schijnbaar wel wen bos omgezaagd volgens mn vrouw, maar dat is wel vaker met spierverslappende middeltjes☺. Zelf prima geslapen en om 08.30 er uit gegaan, nog een beetje slaperig.. maar na een bakkie koffie of 2 weer zo scherp als een mes🙃.

Kortom, leuk middel, dewelke ik met tussenpozen wel vaker ga nemen. Heb eerdere ervaringen met Etizolam en fanax maar kan het daar niet helemaal mee vergelijken. Van fanax wilde ik vooral naar bed en van Eti had ik steeds meer nodig.. ging gewoon te hard. Goed dat ik die niet meer heb☺

Nihilist88

Badass junkie
Gisteren ook voor het eerst 5 mg norflurazepam genomen. Ik ben eigenlijk blij verrast. Effecten kwamen na 30-45 min heel subtiel opzetten. Relaxt gevoel, wat zwaardere ledematen, zorgen verdwenen en het was alsof ik wat lichter liep. Een beetje een prettig aangeschoten gevoel. Wel af en toe wat versuft, staren op mn op mn telefoon en ff niet meer weten wat ik nou wilde😆. Rond 20.00 inname en rond 23.00 gaan slapen, wat perfect ging. Had nog 1 drankje op voor het naar bed gaan en dat versterkte elkaar een beetje. Heb schijnbaar wel wen bos omgezaagd volgens mn vrouw, maar dat is wel vaker met spierverslappende middeltjes☺. Zelf prima geslapen en om 08.30 er uit gegaan, nog een beetje slaperig.. maar na een bakkie koffie of 2 weer zo scherp als een mes🙃.

Kortom, leuk middel, dewelke ik met tussenpozen wel vaker ga nemen. Heb eerdere ervaringen met Etizolam en fanax maar kan het daar niet helemaal mee vergelijken. Van fanax wilde ik vooral naar bed en van Eti had ik steeds meer nodig.. ging gewoon te hard. Goed dat ik die niet meer heb☺
Echt wel positieve eerste ervaring met Norflurazepam, waar ik mij wel in kan volgen, alleen ging ik tussen anderhalf 2u slapen, werd echt ook wel slaperig, mr tussen goed halfu en kleine 2u indd fijn relax gevoel. En indd geen klokje rond weg zijn, mr lekker fris wakker na gemiddeld 7u slaap.
Etizolam, was snel craving bij bij n mixen met andere benzo's n blackouts tot resultaat.
Met Bromazolam 3mg heb ik dit helemaal niet, hoop dat Norflurazepam op dat vlak op Bromazolam lijkt.

Dude81

Bewuste gebruiker
Vandaag en gisteren toch een beetje in de benzo valkuil getrapt, vandaag een drukke dag gehad ivm het in elkaar zetten van de nieuwe kinderkamer van mn jongste dochter. Vond van mezelf dat ik nog 1 x norflurazepam verdient had, dus 10 mg gepakt, nu een aantal uur verder en nogmaals 10 mg op over 2 doses met 2 uur er tussen. Ben wel lekker chill en hang onderuitgezakt in de zetel😁😁. Al met al toch redelijk gebinged vanag vrijdag. Morgen weer volle bak aant werk dus dan is het klaar ben wel benieuwd of ik er nog last van ga hebben.. maar gelukkig heb ik nog wel genoeg kratom liggen🙃

Dude81

Bewuste gebruiker
De volgende keer weer eens wat anders proberen.. wat raden jullie me aan? En wat doet het? Ben een drukke energieke kerel, maar wel 1 met flink wat spanning en onrust in mn donder. Mn hoofd staat nooit stil... vandaar mn voorliefde voor benzo's, weed, tramadol en phenibut

Vladimir1978

Experimenterende gebruiker
Flubomazepam? Die 8mg maakte me behoorlijk slaperig en haalde angst weg.

Zanza

DF-koning
De volgende keer weer eens wat anders proberen.. wat raden jullie me aan? En wat doet het? Ben een drukke energieke kerel, maar wel 1 met flink wat spanning en onrust in mn donder. Mn hoofd staat nooit stil... vandaar mn voorliefde voor benzo's, weed, tramadol en phenibut
Wel eens laten onderzoeken op AD(H)D?

• Like
Waarderingen: ljuv

Dude81

Bewuste gebruiker
Wel eens laten onderzoeken op AD(H)D?
Nee, eigenlijk nog nooit. Ik denk dat ik milde kenmerken heb die me vaak ook erg helpen in het leven. Ik schakel supersnel en denk altijd vooruit in meerdere scenario's. Echter noemt men mij daarom ook wel eens impulsief en zonder na te denken😆. Mijn vader en zus hebben er ook last van en krijgen medicatie tegen de stormpjes in hun hoofd, ik zelf ervaar dit dus niet altijd als nadelig. Maar goed afschakelen doe ik dus nu op gezette tijden met wat weed, CBD, phenibut, of rc benzo's.. Enkel de nervositeit voor bepaalde zaken blijft een ding, zeker als ik publiekelijk moet spreken en ff moet wachten. Ik kan mezelf dan helemaal gek maken🤯

Dus zeg het maar DF dokters; wat mankeer ik🤪

Laatst bewerkt:

Zanza

DF-koning
Nee, eigenlijk nog nooit. Ik denk dat ik milde kenmerken heb die me vaak ook erg helpen in het leven. Ik schakel supersnel en denk altijd vooruit in meerdere scenario's. Echter noemt men mij daarom ook wel eens impulsief en zonder na te denken😆. Mijn vader en zus hebben er ook last van en krijgen medicatie tegen de stormpjes in hun hoofd, ik zelf ervaar dit dus niet altijd als nadelig. Maar goed afschakelen doe ik dus nu op gezette tijden met wat weed, CBD, phenibut, of rc benzo's.. Enkel de nervositeit voor bepaalde zaken blijft een ding, zeker als ik publiekelijk miet spreken en ff moet wachten. Ik kan mezelf dan helemaal gek maken🤯

Dus zeg het maar DF dokters; wat mankeer ik🤪
Haha, ja dat dus. Zeker met dit verhaal erbij zou je het allicht kunnen laten onderzoeken. Baat het niet schaadt het niet!

Dude81

Bewuste gebruiker
Overigens heb ik het gister iets te bont gemaakt met de norflurazepam🤯. Van 18.00-12.00 uut 20mg op. Geen aanrader, slapen is een coma geworden en wakker worden alsof je nog dronken ben. Point taken; 5-10 mg is heerlijk en daar wordt je ook weer fris van wakker. Nu weer ff een weekje benzo loos en af en toe een beetje weed of kratom. Want de scherpe randjes van deze corona shitzooi situatie wil ik er wel ff afhebben 's avonds☺

Zanza

DF-koning
of wat dacht je van Flubromazepam

Ik denk dat dat de beste is om te tapperen.
Is echt afhankelijk van persoonlijk gevoel imo. De huisarts zal je vrijwel altijd op diazepam zetten. Deze manier is het meest veilig en heeft de grootste kans van slagen.

Als je zelf gaat taperen (en dus echt weet waar je mee bezig bent) kun je idd ook kiezen voor andere langwerkende benzo's zoals flubromazepam, diclazepam of norflurazepam. Dit zijn echter natuurlijk allemaal rc's, met de risico's van dien, plus het feit dat je geen begeleiding krijgt.

Er lopen momenteel best veel verschillende actuele topics met dit als onderwerp, heb ik het idee overigens.

Rain

Bewuste gebruiker
Waar leunt Norflurazepam het dichtst tegenaan qua werking/effect?
Goeie vraag, ben er zelf ook fan van! (incidenteel) Ik vind het niet perse te vergelijken en is een fijne Benzo op zichzelf. Benzo's lijken sowieso op elkaar, slaap opwekkend, angst remmend, echter geeft Norflurazepam geen naweeën en kan de avond erop gewoon tukken. In tegenstelling tot Etizolam en Clonazolam. Eigenlijk alle Lammetjes heb ik de dag erna moeten bijpakken omdat ik niet kon slapen en weer nodig had. Voor mij geen Lammetjes meer, alhoewel ik nog wat Pyrazolam heb liggen. Nog niet getest :wink:
Van fanax wilde ik vooral naar bed en van Eti had ik steeds meer nodig.. ging gewoon te hard. Goed dat ik die niet meer heb☺
Ja Etizolam is geen fijn middel om met herhaling te gebruiken.. IMO
Flubomazepam?
Thanks voor de reminder, Die wil ik nog eens proberen :)
Als je zelf gaat taperen (en dus echt weet waar je mee bezig bent) kun je idd ook kiezen voor andere langwerkende benzo's zoals flubromazepam, diclazepam of norflurazepam. Dit zijn echter natuurlijk allemaal rc's, met de risico's van dien, plus het feit dat je geen begeleiding krijgt.
Ik ben meer voorstander van: uitvinden wat voor jou werkt. Het ene na het andere, wellicht veilige middel wordt verboden. Bij verslaving is begeleiding nodig, maar ik heb intussen een eigen apotheekje opgezet met middelen voor incidenteel gebruik, waarvan ik vind dat het goed werkt en niet verslavend is. Op deze manier zet ik de huisarts buiten spel, echter kost het ook veel moeite om wat Benzo's te krijgen via de arts en het is duur. Dat verschilt natuurlijk per huisarts :wink:

Laatst bewerkt:

Zanza

DF-koning
Wow, er is iets in je citaat niet helemaal lekker gegaan. Maar het laatste stuk, als antwoord op het zelf taperen:

Klopt wat je zegt, mits je goed weet wat je doet en een grote zelfdiscipline hebt. Ik ken het weggetje ook, maar als je m voor het eerst bewandeld, kan het een aardige dwaling worden. Daarom zou ik in dergelijke gevallen altijd een arts inschakelen. Zowel voor de juiste doseringen als voor het begeleidingstraject

Rain

Bewuste gebruiker
Wow, er is iets in je citaat niet helemaal lekker gegaan. Maar het laatste stuk, als antwoord op het zelf taperen:

Klopt wat je zegt, mits je goed weet wat je doet en een grote zelfdiscipline hebt. Ik ken het weggetje ook, maar als je m voor het eerst bewandeld, kan het een aardige dwaling worden. Daarom zou ik in dergelijke gevallen altijd een arts inschakelen. Zowel voor de juiste doseringen als voor het begeleidingstraject
Thanks, heb het bericht aangepast.

Wat betreft taperen, dat is altijd verstandig onder professionele begeleiding uiteraard! Ookal zullen zij wellicht geen of minder ervaring hebben met de bovengenoemden!

Dude81

Bewuste gebruiker
Een van de langswerkende die er is zelfs
Dat is echt een understatement, na mijn binge van vrij (5mg), zat (10mg) en zondag 20 mg.. voel ik nu nog de na effecten. Lekker spul maar less is more in dit geval met gecalculeerde tussenpozen.. maar goed al doende leert men😉

• Like
Waarderingen: Rain

De Apotheker

Badass junkie
Is dit momenteel dan de beste optie om mee te taperen sinds diclazepam verboden is?
Ja,

Het is namelijk de actieve metaboliet van flurazepam wat een parmaceutische benzodiazepine is.

Niet alleen goed onderzocht en veiliger als alle andere Rc benzo's is de lange halfwaardetijd uit mijn hoofd net iets langer als diclazepam en is het voornamelijk een op de achtergrond benzo.

Ook weinig recreatieve waarde in vergelijking met de meeste RC benzo's.

Ik vond 5 mg vergelijkbaar met 10 mg diazepam of 1 mg etizolam.

Nadeel is wel dat als je fout afbouwt ermee de ontwenningsverschijnselen zeer laat komen zonder dat je het door hebt door de bijzonder lange halfwaarde

Laatst bewerkt:

Zanza

DF-koning
Ja,

Het is namelijk de actieve metaboliet van flurazepam wat een parmaceutische benzodiazepine is.

Niet alleen goed onderzocht en veiliger als alle andere Rc benzo's is de lange halfwaardetijd uit mijn hoofd net iets langer als diclazepam en is het voornamelijk een op de achtergrond benzo.

Ook weinig recreatieve waarde in vergelijking met de meeste RC benzo's.

Ik vond 5 mg vergelijkbaar met 10 mg diazepam of 1 mg etizolam.
Kan me wel in deze redenering vinden. Ik vind diazepam (waar een huisarts je op zou zetten om te taperen) echter nog minder recreatief en norflurazepam wat 'warmer' en stabieler, waardoor ik deze zou verkiezen boven diazepam om te taperen.

Breekt diclazepam overigens niet ook af in bekende metabolieten van farmaceutische benzo's?

Laatst bewerkt:

Packjam

Belezen gebruiker
Is dit momenteel dan de beste optie om mee te taperen sinds diclazepam verboden is?
Veel beter dan diclazepam om mee te taperen, ik was hooked aan 6mg Clonazepam, neem nu 10mg Norflurazepam en ben 24 uur zonder ontwenning. Straks 1,5 tablet 2 weken, dan 1, dan 0,5 moet lukken, geen verschil dan met Diazepam taperen of afbouwen wel goedkoper als je het zonder arts of shrink doet.

Ape

Badass junkie
Hangt er vanaf wat je definieert onder 'slim' en onder 'je voordoet'.
Ja dat is allemaal subjectief. Meestal roep je KUT! en VLEESCH! Maar af en toe reageer ineens met termen en slimme antwoorden. Ik denk dat je helemaal geen lompe boer bent maar een nette pientere gast. Well played.

Bovenaan