nootmuskaat

denito

Belezen gebruiker
ik heb op ne site geleze da xtc word gemaakt van nootmuskaat , mijn vraag is dan ook , kunde me nootmuskaat zelf gen leuke dinge done , sta altijd in overvloed in de keukekast.
mss komt deze vraagoliedom over maar to,

ervaringen tips , hints welkom :d

Aldous

Belezen gebruiker
Dat XTC gemaakt wordt van nootmuskaat is echt volledige onzin! Wel is het zo dat nootmuskaat olie een kleine hoeveelheid safrol bevat en dit is een mogelijke precursor van MDMA. Verder is het bekend dat je van nootmuskaat idd kan gaan trippen, dit omdat nootmuskaat myristicine bevat en dit in je lichaam naar MMDA (toch?) wordt omgezet. Gebruik van nootmuskaat als tripmiddel is zeer onplezierig en ook gevaarlijk (braken, bewusteloosheid enz.)! Maar misschien is er hier wel iemand die er evaring mee heeft? Ik zou zeggen gebruik je nootmuskaat lekker voor over de bloemkool.....

Bewild

Bewuste gebruiker
IK heb het al wel een paar keer gedaan en ben er eigenlijk nog nooit ziek van geworden, maar ik heb ook nog maar 1 echt benoemenswaardige ervaring gehad met nootmuskaat.
Ik vind het gewoon te veel moeite voor wat het waard is :P .

Taste

Experimenterende gebruiker
Bewild zei:
IK heb het al wel een paar keer gedaan en ben er eigenlijk nog nooit ziek van geworden, maar ik heb ook nog maar 1 echt benoemenswaardige ervaring gehad met nootmuskaat.
Ik vind het gewoon te veel moeite voor wat het waard is :P .

Hoe heb je dat dan ingenomen? En hoeveel.

Martijnnn

Heb het ook ooit een hele tijd geleden geprobeerd (in een onverstandige bui zeg maar).

Heb 2 dagen met een high gevoel en koppijn rondgelopen. Echt niet het proberen waard. Het smaakte sowieso heel erg vies.

Gewoon lekker wiet kopen. :grin:

Bewild

Bewuste gebruiker
Ik heb het allemaal in van die kapsulles gedaan, dat is misschien wel wat veel werk, maar geloof mij, het is niet overbodig. :P

flashkop

Bewuste gebruiker
Ben net een hele nootmuskaat aant oppeuzelen, smaak valt wel te doen, laat vnacht wel wat weten...

gewoon doen joh!

Belezen gebruiker
Ik heb dat ook een paar jaar geleden een tijdje gedaan, was denkik een beetje tripgeil en geldloos:P Hoe dan ook, het effect vind ik een beetje te raar en het kan opeens inslaan op een verkeerd moment. Ben er een keer heel ziek van geworden en heb de hele dag in bed moeten liggen omdat ik te duizelig was om op te staan. Had er bijna aan gedacht mijn ouders te vertellen wat ik had gedaan omdat ik dacht dat ik een "nootmuskaat vergiftiging" had opgelopen. Heb het uiteindelijk niet gedaan en de volgende dag voelde ik me wel weer goed. Anyway, niet echt aan te raden drug maar je zou t wel een keertje kunnen proberen.

flashkop

Bewuste gebruiker
Voel me nu een beetje wazig, meer niet, ik hoop o nog meer effect...
Heb er wel maar ene opgegeten, smaakt uiteindelijk wel goed maar nogal pikant zo'n hele noot.

denito

Belezen gebruiker
flashkop zei:
Voel me nu een beetje wazig, meer niet, ik hoop o nog meer effect...
Heb er wel maar ene opgegeten, smaakt uiteindelijk wel goed maar nogal pikant zo'n hele noot.

en welk effect gaf het nu ?

st an

Bewuste gebruiker
zou wel de meest goedkoop én onschuldig lijkende drugs zijn, winnaar!
naar het schijnt trip je ook wanneer je bananenschillen bakt ofzo

flashkop

Bewuste gebruiker
Dat van de bananenschillen is complete nonsense...
Mijn "trip" verliep trouwens heel erg goed, tot ik snacht ineens barstende hoofdpijn kreeg en ook nog eens zware buikpijn, maar echt zware krampen, heb niet veel geslapen tot een uur of 5 en ben dan eindelijk naar dromeland vertrokken...
Je voelt je een beetje stoned/strak in je hoofd, heeel klein beetje maar dat lag mss aan de dosering...
Ik zou in ieder geval niet hoger doseren ivm met die hoofd/buik-pijn.
Geen aanrader alleszins

denito

Belezen gebruiker
flashkop zei:
Ik zou in ieder geval niet hoger doseren ivm met die hoofd/buik-pijn.
Geen aanrader alleszins

zou je ze mss zelf kunne bewerke zodat je ze op een andere manier kan binnenkrijgen om zo die buikpijn/hoofdpijn te voorkome?

flashkop

Bewuste gebruiker
DIe hoofdpijn en buikpijn komen door andere stoffen in de noot, mss met een extractie en daarna een grondige destillatie maar dan moet je al wel goed zijn en voor nootmuskaat ga ik het nu niet doen...

denito

Belezen gebruiker
flashkop zei:
DIe hoofdpijn en buikpijn komen door andere stoffen in de noot, mss met een extractie en daarna een grondige destillatie maar dan moet je al wel goed zijn en voor nootmuskaat ga ik het nu niet doen...

mss me meerdere probere tegelijk :wink:
waar zijn de chemicusse hier :d

Bewild

Bewuste gebruiker
Mja, ik heb het al eens gelezen ergens op een site toen ik er achter aan het zoeken was, maar je moet er allerlei gespecialliseerd labo materiaal voor hebben en de nodige kennis. Het is gewoon veel te moeilijk.

Smoobiie

Newbie
Ik wou ff zeggen ik hb vanmiddag nootmuskaat gerookt ik dnk ongeveer een bolletje of 3 verdeeld over 3 mensen na de eerste paar pofjes voelde ik me ff stoned worden maar ddaarna werd ik al gauw nuchter maar toen ik in de klas zat concentreerde ik me telkens op een punt dat gebeurde ook trouwens bij mijn vrienden die overigens niet bij mij in de klas zitten maare nu voel ik niet echt niets na 3 uur dus ik d8 mischien kan ik het stimuleren door muziek dat werkt bij mij licht maar probeer eens dit filmpje: http://nl.youtube.com/watch?v=khEOHzanBYk
met deze muziek: http://www.youtube.com/watch?v=ULXyOEH0 ... re=related
Laat de muziek eens aan staan vervolgens fullscreen naar het filmpje kijken en draai dan je hoofd naar iets anders.

TrippyShit

Badass junkie
1. Je bent dom, nootmuskaat werkt alleen als je verse, hele noten opeet/drinkt.
2. Dat je wat voelde was dus keihard placebo-effect.
3. Dat filmpje lukt bij iedereen, door het zwart wit komt het witte op je netvlies te staan ofzo(?) waardoor dat gebeurd. Dat is net als die witte puntjes en als je wegkijkt zie je jezus op de muur.
4. Je bent onwetend. Als je eventjes gelezen had, had je kunnen lezen dat je geen poeder moet roken maar hele noten eten/drinken dus EN OOK dat je dat effect NIET wilt hebben..

Placebo blijft toch iets raars :openmouth:

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Over dat banaan roken :tongueout:

Ik vind dat echt zoo een vet id he :tongueout:

Ik heb het al eens gedaan voelde er niks van ofzo :tongueout:

Maar tis gewoon vet om te doen :tongueout:

TrippyShit

Badass junkie
Worstenjongen zei:
Over dat banaan roken :tongueout:

Ik vind dat echt zoo een vet id he :tongueout:

Ik heb het al eens gedaan voelde er niks van ofzo :tongueout:

Maar tis gewoon vet om te doen :tongueout:

Lol, ik weet dat jij een grapje maakt. En als je het echt vet vind om banaan te roken moet je je toch eens afvragen wat er mis is :P Waarom zou je in godsnaam banaan roken?

TrippyShit

Badass junkie
Loll. Als je het door je joint gooit, smaakt het dan naar banaan? Ik houd niet van banaan maar anders ist een lekker extra'tje :P

J0rrit

Badass junkie
Je eet ongeveer 4-5 noten achter elkaar op en je krijgt een dag lang een heftig angstaanjagend delerium, leuk he?

TrippyShit

Badass junkie
Ge-wel-dig!
Het is trouwens het vetste als het langer dan een dag duurt en je zeker nog een paar dagen naeffecten/hallucinaties hebt. Dan kan de rest van mijn week niet meer stuk. Ik denk dat ik binnenkort de dosis opschroef met 1 noot. Maar die doe ik rectaal natuurlijk. KICKUHH :rock:

helios

Newbie
Hier een uitgebreid trip-verslag in het engels over het eten van nootmuskaat. Maar ook hij raadt het af.
http://www.truthtree.com/Nutmeg.shtml

Ik heb het zelf nooit gedaan en ga dat waarschijnlijk ook niet doen maar k vind het gewoon fascinerend dat iets dat in de keuken staat hallucinaties kan opwekken :grin:, vandaar de interesse.

chrzz

Belezen gebruiker
TrippyShit zei:
1. Je bent dom, nootmuskaat werkt alleen als je verse, hele noten opeet/drinkt.

Dat is bullshit. Ikzelf heb meerdere keren nootmuskaat poeder gebruikt en het werkt wel degelijk. Neem 3-5 soeplepels bomvol met nootmuskaat, en meng het in een glas water. Drink dat water dan op (de smaak is wel goor). Na 3-6 uur krijg je een wiet-achtig effect dat de rest van de dag duurt, en als je 's anderdaags wakker wordt, heb je een heel droge mond, vuurrode, dichte en prikkende ogen en ben je de hele dag nog lichtjes stoned. Ik heb altijd heel donkerbruine nootmuskaat, maar er zijn verschillende kleuren. Van 5 soeplepels oranje nootmuskaat (ander merk kruiden) voelde ik de eerste dag bijna niks, en de volgende dag herinner ik mij bijna niets van, alsof ik de hele dag strontzat was ofzo, had toen ook heel erg last van lage bloeddruk bij te snel opstaan. Maar nootmuskaat in poedervorm werkt dus wel degelijk, alhoewel dat verse noten natuurlijk beter werken.

Bontkikker

Ik heb jarenlang in een Zuid-Amerikaans land met een martelende en met mensen verdwijnende militaire dicatuur gewoond. Er werd geblowd bij het leven, allemaal wiet, hasj kende er men niet en het was allemaal erg riskant, zeker voor een buitenlander. Ik ging toen uit armoede wel eens zakjes nootmuskaatnoten kopen in de supermarkt omdat ik gelezen had dat sommige negers op de slavenschepen daar van tripten. Omdat te doen kouwde ik zoo'n 5 noten tot gruis, best wel vies om te doen, en slikte dat dan door. Het waren totaal verwarde trips, als de ene gedachte binnenkwam, was je al naar de andere en dat ging eindeloos door. Je kon op geen enkel moment even dieper in de trip duiken.
Niet echt lekker of zo. En altijd als ik de volgend ochtend opstond viel ik practisch flauw door (lage???) bloeddruk.

Uiteindelijk een grote terleurstelling want er begint wel van alles met je, maar geen echt fijne ervaring. :hearteyes:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
tja, je moet de nootmuskaat wel even in kokend water doen, om de olie vrij te maken. dan een paar druppels citroensap, en een beetje suiker.

doe dit eens met een theelepel vol, ipv eetlepels vol.

Bovenaan