nooit geen LSD meer!

needlefreak

Bewuste gebruiker
met LSD heb ik echt zalige momenten gehad die ik nooit meer ga vergeten maar ook de meest verschrikkelijke die ik nooit meer wil meemaken. de laatste keer dat ik LSD heb genomen had ik zo'n erge bad trip dat ik nu nooit geen LSD meer aanraak. ik heb er echt schrik van gekregen. vroeger zou ik niks slechts over LSD kunnen zeggen maar als je zelf erg geflipt hebt en andere mensen hebt zien flippen dan zul je toch meer geneigd zijn om het gevaar sterk te benadrukken. maar dat ga ik nu niet doen. je bent al gewaarschuwd. :mrgreen:
zijn hier nog mensen die LSD genomen hebben en er nu geen meer durven nemen?

Exort

Experimenterende gebruiker
Tis wel het proberen waard denk ik, tenminste wat ik hoor van mensen die et wel hebben gedaan, en die ook welles fout zijn gegaan.

needlefreak

Bewuste gebruiker
de meeste LSD trips die ik gehad heb waren goed. 'k had enkele bad trips gehad maar daar was ik al vlug weer over. behalve de laatste keer dat ik tripte op LSD. toen had ik er 4 of 5 binnen en hebben enkele gasten mij zot zitten maken waardoor ik keihard begon te flippen. ze maakten me vanalles wijs. ze deden me schrikken, maakten me bang, riepen allemaal door elkaar m'n naam, ze vertelden dat er wormen uit m'n oren kwamen, dat ik in m'n broek aan het pissen was enz... ik geloofde alles wat ze me wijsmaakten en dacht dat ik die gedachten nooit meer uit m'n hoofd zou krijgen. alles was akelig en leek zo echt. ik had ook geen heroïne of kalmeerpillen om te trip te verminderen. 'k ben toen door een hel gegaan en na die LSD trip was het nog niet gedaan. ik hoorde heel de tijd iemand mijn naam roepen. steeds op dezelfde toon. ik dacht dat ik echt zot werd. en bijna 6 maanden dacht ik steeds dat ik in mijn broek aan het pissen was. opeens voelde ik mezelf pissen, voelde nat en warmte in mijn broek waar ik telkens hard van verschoot maar toen bleek ik helemaal niet in mijn broek te plassen. en elke keer opnieuw dacht ik dat ik echt in m'n broek aan het pissen was. ik was toen heel angstig. steeds dacht ik dat ik iemand zag. net een schim die snel voorbij schoot en ik dacht dikwijls dat er iemand achter mij stond. dan stond ik vastgenageld aan de grond. ik durfde zelf het licht niet uitdoen om te gaan slapen. kdacht toen dat er iemand onder mijn bed zat maar ik had zo'n schrik dat ik zelf niet durfde kijken. 'k heb zo enkele dagen rondgelopen en dan heb ik een overdosis slaappillen genomen... toen ik wakker werd lag ik in het ziekenhuis met draden in m'n neus enzo. ze hadden m'n maag leeggepompt. 'k ben daarna naar de afdeling psychiatrie gegaan waar ze me volstaken met medicatie en de psychiater zei dat ik een psychose had. sindsdien heb ik nooit geen LSD meer durven nemen en ik ga het ook nooit meer doen. die gasten die me dat aangedaan hebben heb ik met enkele vrienden al een paar keer slaag gegeven. als ik ze tegenkom op een party ofzo krijgen ze gegarandeerd mijn pint over hun kop en dan is het weer boel. :angry: maak NOOIT iemand zot op LSD !!!

Exort

Tjahh dat verschilt hea, hoe goed je er tegen kunt. Meestal is het gemiddeld 100 microgram voor een lekker lijpe trip. :mrgreen:

JJJ

Bewuste gebruiker
Exort zei:
Tjahh dat verschilt hea, hoe goed je er tegen kunt. Meestal is het gemiddeld 100 microgram voor een lekker lijpe trip. :mrgreen:

Is wel een beetje minder dan ik dacht! Dacht dat toch wel zeker 200 nodig was! Maar ik bedoelde eigenlijk eerder de hoeveelheid in microgram die als een soort standaardeenheid als 'trip' wordt verkocht (net als 'portie' bij paddestoelen), door de makers van LSD.

needlefreak

Bewuste gebruiker
ik gebruikte toen al een hele tijd wekelijks LSD trips. soms tripte ik paar keer per week. (dat was een periode dat ik een kerel kende die LSD verkocht en ik zat er altijd bij) je weet toch ook dat je dan meer trips gaat nemen dan als je het bijna nooit doet.

speedygirl

Lsd is aan mij niet besteed, ik vind het veel te gevaarlijk vermits ze je echt alles kunnen wijsmaken. Only use with friends you can TRUST, niemand dus!

xodarap

Newbie
synchemic zei:
Ik ben nog steeds erg op zoek naar dat stofje, want ik ben zeker benieuwd.

Neem eerst gewoon een een gedroogde portie paddestoelen (3 gram gedroogde cubensis) Psilicybine / Psilocine (werkzame stof paddestoel) en LSD en Mescaline (uit een cactus) hebben erg veel gemeen ten opzicht van elkaar. Het voordeel van mushrooms is dat deze 4-6 uur duren en LSD duurt 10-12 uur. Als Paddestoelen je echt lekker liggen kun je een keer lsd nemen. In Brabant is het wel te krijgen hoor :wink:

speesgurl

Newbie
hoi

als je gaat trippen zorg dan dat je tranqualizers bij de hand hebt als je bad gaat kun je die pakken om de trip op te heffen.ik tripte elke weekend nooit bad gegaan.altijd in gedachte houden dat je een trip gepakt hebt zodat je je zelf kan terug fluiten.en trip alleen met mensen die er verstand van hebben en waar je jezelf bij op je gemak voelt.

alles

Newbie
lsd =zeldzaam

als je lsd voor het eerst gebruikt, neem dan zeker maximaal een halve trip in welke vorm dan ook! Dat is ruim voldoende. Ik tripte vroeger regelmatig alleen, wat best relaxt is,het wordt al druk genoeg om je heen door de stof zelf. Tip:ga fietsen in een rustige straat in de buurt, als je langzaam fietst lijkt het al alsof alles voorbij golft. De laatste keer was in Goa,ik zou in NL helaas niet weten waar ik het kan krijgen...helaas!

Als je bang wordt ( erzijn altijdwel van die momenten) heb ik een tip; probeer je altijd te blijven realiseren dat wat je ziet er niet echt is. Als je dat weer helder krijgt wordt je altijd rustig.
Ga NOOIT blowen bij lsd om het effect te verminderen, dat versterkt juist en je trip wordt intenser maar ook nog moeilijker te sturen. Als je geen kalmeringspillen van oma kan stelen drink dan gewoon een paar stevige mixjes, alcohol is een goede verdover tenslotte en haalt zeker de scherpe kantjes weg. Succes.

L-Mack

Ja lijkt me wel leuk, wil ik zeker eens doen. Ik neem vaak paddo's en dat doe ik graag. Maar lsd is in Antwerpen zeer moeilijk te krijgen. Ik heb gehoord dat lsd heel je leven in je lichaam aantoonbaar is na 1X gebruik is dat waar?

Bal0n

Badass junkie
L-Mack zei:
Ja lijkt me wel leuk, wil ik zeker eens doen. Ik neem vaak paddo's en dat doe ik graag. Maar lsd is in Antwerpen zeer moeilijk te krijgen. Ik heb gehoord dat lsd heel je leven in je lichaam aantoonbaar is na 1X gebruik is dat waar?

Nee, dat is niet waar.

Dat is een achterlijke leugen verspreid door de Amerikaanse regering in het kader van The War on Drugs. Voor veel banen in Amerika moet je een drugstest afleggen, en met dit soort larikoek proberen ze mensen er van te behoeden om LSD te gebruiken..

L-Mack

Bal0n zei:
L-Mack zei:

Nee, dat is niet waar.

Dat is een achterlijke leugen verspreid door de Amerikaanse regering in het kader van The War on Drugs. Voor veel banen in Amerika moet je een drugstest afleggen, en met dit soort larikoek proberen ze mensen er van te behoeden om LSD te gebruiken..

Héhé, best wel slim van de Amerikaanse regering, mythe busted...

Bal0n

Badass junkie
L-Mack zei:
Bal0n zei:
L-Mack zei:

Nee, dat is niet waar.

Héhé, best wel slim van de Amerikaanse regering, mythe busted...

Jup, veel mensen die erin trappen. Maar als je een beetje logisch nadenkt is het ook praktisch onmogelijk om LSD te kunnen vinden.

De dosis is ongeveer 100 tot 200 microgram. Dat zou betekenen dat je per kilo lichaamsgewicht ongeveer 1,5 tot 2 microgram LSD zou vinden, dat is echt niet te vinden :).

ioannis

Newbie
Alleen 1000 mg!

Alleen 1000 microgram is ontspannen. Overigens niet voor warhoofden. Overigens moet je gewoon puur spul hebben. Geen bull shit. Alleen puur.

Voor de echte LSD-gebruikers hebben we Hypocrisie.net waar waarheid nog waar is.

Bal0n

Badass junkie
Re: Alleen 1000 mg!

ioannis zei:
Alleen 1000 microgram is ontspannen. Overigens niet voor warhoofden. Overigens moet je gewoon puur spul hebben. Geen bull shit. Alleen puur.

Voor de echte LSD-gebruikers hebben we Hypocrisie.net waar waarheid nog waar is.

1 mg LSD? Dat is een flinke trip, daar zou ik echt geen behoefte aan hebben.

Drazzic

Bewuste gebruiker
Dit haal ik van erowid.

Oral LSD Dosages
Threshold 20 ug
Light 25 - 75 ug
Common 50 - 150 ug
Strong 150 - 400 ug
Heavy 400 + ug
LD50 (Lethal Dose*) 12,000 ug

dus hoe jij aan 1 mg komt? Weet je wel zeker dat je het over de pure vorm hebt?

Bal0n

Badass junkie
Drazzic zei:
Dit haal ik van erowid.

Oral LSD Dosages
Threshold 20 ug
Light 25 - 75 ug
Common 50 - 150 ug
Strong 150 - 400 ug
Heavy 400 + ug

Die LD50 klopt niet helemaal, die ligt een stuk hoger. Ben referentie even kwijt, maar als ik em vind zal ik posten. En het kan goed dat hij 1 mg acid heeft, als hij een flesje heeft.

joshua

Newbie
Drazzic zei:
Dit haal ik van erowid.

Oral LSD Dosages
Threshold 20 ug
Light 25 - 75 ug
Common 50 - 150 ug
Strong 150 - 400 ug
Heavy 400 + ug

ooit gehoord van een thumprint?

Bal0n

Badass junkie
joshua zei:
Drazzic zei:
Dit haal ik van erowid.

Oral LSD Dosages
Threshold 20 ug
Light 25 - 75 ug
Common 50 - 150 ug
Strong 150 - 400 ug
Heavy 400 + ug

ooit gehoord van een thumprint?

1 mg is 1000 ug, dat is een flinke trip, maar nog makkelijker haalbaar met gewoon een blotter of 6 - 8 in je mond doen :). Een thumbprint, tja, die worden alleen gedaan door mensen die van kristal LSD blotter of microdots ervan maken. En is volgens mij ook wel een stuk meer dan 1 mg.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
needlefreak zei:
de meeste LSD trips die ik gehad heb waren goed. 'k had enkele bad trips gehad maar daar was ik al vlug weer over. behalve de laatste keer dat ik tripte op LSD. toen had ik er 4 of 5 binnen en hebben enkele gasten mij zot zitten maken waardoor ik keihard begon te flippen. ze maakten me vanalles wijs. ze deden me schrikken, maakten me bang, riepen allemaal door elkaar m'n naam, ze vertelden dat er wormen uit m'n oren kwamen, dat ik in m'n broek aan het pissen was enz... ik geloofde alles wat ze me wijsmaakten en dacht dat ik die gedachten nooit meer uit m'n hoofd zou krijgen. alles was akelig en leek zo echt. ik had ook geen heroïne of kalmeerpillen om te trip te verminderen. 'k ben toen door een hel gegaan en na die LSD trip was het nog niet gedaan. ik hoorde heel de tijd iemand mijn naam roepen. steeds op dezelfde toon. ik dacht dat ik echt zot werd. en bijna 6 maanden dacht ik steeds dat ik in mijn broek aan het pissen was. opeens voelde ik mezelf pissen, voelde nat en warmte in mijn broek waar ik telkens hard van verschoot maar toen bleek ik helemaal niet in mijn broek te plassen. en elke keer opnieuw dacht ik dat ik echt in m'n broek aan het pissen was. ik was toen heel angstig. steeds dacht ik dat ik iemand zag. net een schim die snel voorbij schoot en ik dacht dikwijls dat er iemand achter mij stond. dan stond ik vastgenageld aan de grond. ik durfde zelf het licht niet uitdoen om te gaan slapen. kdacht toen dat er iemand onder mijn bed zat maar ik had zo'n schrik dat ik zelf niet durfde kijken. 'k heb zo enkele dagen rondgelopen en dan heb ik een overdosis slaappillen genomen... toen ik wakker werd lag ik in het ziekenhuis met draden in m'n neus enzo. ze hadden m'n maag leeggepompt. 'k ben daarna naar de afdeling psychiatrie gegaan waar ze me volstaken met medicatie en de psychiater zei dat ik een psychose had. sindsdien heb ik nooit geen LSD meer durven nemen en ik ga het ook nooit meer doen. die gasten die me dat aangedaan hebben heb ik met enkele vrienden al een paar keer slaag gegeven. als ik ze tegenkom op een party ofzo krijgen ze gegarandeerd mijn pint over hun kop en dan is het weer boel. :angry: maak NOOIT iemand zot op LSD !!!

Jammer dat die Gasten je trip zo verneukt hebben en dat ze zodoende wat bij je getrickerd hebben.Beter in een goeie omgeving gebruiken en niet zo veel ook.Ik merk er wel uit op dat je van bepaalde zintuigelijke ervaringen zoals het nat lijken van je broek zo'n probleem hebt gemaakt voor jezelf,Ik denk dat de meeste lsd gebruikers welleens een zogenaamd nat laken of broek hebben gevoeld terwijl dit niet zo is..so what?Ook dat het lijkt alsof er steeds iemand achter je staat klinkt mij niet vreemd heb ik ooik welles gehad ben zelf voor een spiegelende ruit gaan staan om het extra te checken,daar kan je toch om lachen?Maar ik zie ook iets van Herione staan?Dat is foute boel jongen afblijven dan moet een dikke rode lijn zijn kwa drugsgebruik waar je nooit overheen mag! Sterkte verder..

Dree

Newbie
Re: Alleen 1000 mg!

ioannis zei:

Tjeez ioannes, das lijkt me een flinke trip ervaring. Hoe organiseer je zoiets? Ben je nog wel op deze werled? Kan je nog nirmaal rondlopen, naar de wc enzo?
Op welk vlak ervaar jij het anders dan een normale dosis?
Ik hoor hier graag wat meer over, tripreport??

spacekonijn

Badass junkie
raad mensen af veel lsd te gebruiken in een slechte omgeving onder slechte omstandigheden oa heroine etc.

je hebt t zelf gewoon heel dom aangepakt , niet echt de LSD maar meer het verkeerd gebruiken :wave:

Jeller

Badass junkie
Psychonaut1976 zei:
needlefreak zei:

Jammer dat die Gasten je trip zo verneukt hebben en dat ze zodoende wat bij je getrickerd hebben.Beter in een goeie omgeving gebruiken en niet zo veel ook.Ik merk er wel uit op dat je van bepaalde zintuigelijke ervaringen zoals het nat lijken van je broek zo'n probleem hebt gemaakt voor jezelf,Ik denk dat de meeste lsd gebruikers welleens een zogenaamd nat laken of broek hebben gevoeld terwijl dit niet zo is..so what?Ook dat het lijkt alsof er steeds iemand achter je staat klinkt mij niet vreemd heb ik ooik welles gehad ben zelf voor een spiegelende ruit gaan staan om het extra te checken,daar kan je toch om lachen?Maar ik zie ook iets van Herione staan?Dat is foute boel jongen afblijven dan moet een dikke rode lijn zijn kwa drugsgebruik waar je nooit overheen mag! Sterkte verder..

mja z'n naam is niet voor niets needlefreak hé :wink: maar volgens mij is hij nu clean denk ik

Pintho

Belezen gebruiker
Jo tripping people,

Ik heb een algemene tip voor de mensen die in het beginnend stadium zijn van het gebruik van hallicunerende drugs. ::::::::::::

Schrijf zelf, vlak voor de trip, op een papiertje dat je jezelf op dit moment goed voelt, en zet eronder dat alles wat misschien angstig, gevaarlijk, paniekerig lijkt, allemaal een illusie is, veroorzaakt door dat je in de ( drugs waar je van tript) trip zit.
Bewaar dit papiertje in je portomonnee en lees het nog een paar keer goed door voordat je trip begint in te slaan.

Bij mij heeft het in ieder geval geholpen.

:wave:

zommes

Badass junkie
Vind ik eigenlijk niet zo'n goeie tip. Je zit jezelf dan volgens mij alleen maar wijs te maken dat er een groot risico is dat je fout gaat.

A

Anonymous

Gast
Ik krijg hoogstwaanschijnlijk volg. week vrijdag 3 zegeltjes, ik vraag me af wie er met me mee wilt doet, hier zijn ze allemaal bang voor lsd maar wel aan de pillen en pep zitten. Raar...

JewCookie

Wijs gebruiker
BobG zei:
Ik krijg hoogstwaanschijnlijk volg. week vrijdag 3 zegeltjes, ik vraag me af wie er met me mee wilt doet, hier zijn ze allemaal bang voor lsd maar wel aan de pillen en pep zitten. Raar...

pillen en pep is heel anders... :rolleyes:

Bal0n

Badass junkie
JewCookie zei:
BobG zei:

pillen en pep is heel anders... :rolleyes:

Alleen wel zo dat je van regelmatig xtc/speed gebruik veel harder jezelf sloopt dan met LSD he :wink:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
zommes zei:
Vind ik eigenlijk niet zo'n goeie tip. Je zit jezelf dan volgens mij alleen maar wijs te maken dat er een groot risico is dat je fout gaat.

Ja precies,lijkt mij ook niet echt handig.
Je gaat er dan idd al vanuit dat je zoiets nodig gaat hebben terwijl dit met lsd vaak niet het geval is omdat je er in zekere mate nog wel bij bent..
Volgens mij kan je meer gaan flippen met de vraag waarom je dat briefje hebt... :grin:

crazy jack

needlefreak zei:

inderdaad,,dit soort gasten zijn in mijn ogen echt ziek bezig,iemand die lsd genomen heeft,gek lopen maken.dat gaat er bij mij echt niet in,wie zoiets bij mij zou flikken,zou zeker niet zomaar van me af zijn,mensen die me kennen weten dat ik zo iemand de eertse 20 jaar zal lastig vallen..... :wave:

Jeller

Badass junkie
Als ik me op lsd even begin slecht te voelen heb ik een paar maniertjes om mezelf erbovenop te helpen

gewoon beseffen dat je je lichamelijk nog in orde komt en dat er geen reden is voor slecht te gaan en dat het sowieso wel over gaat binnen een paar uur.. en wat is een paar uur? een belachelijk korte tijd als je kijkt hoelang je hier al rondloopt op de wereldbol. Gewoon denken dat je er van moet genieten en jezelf dan uitlachen omdat er eigenlijk helemaal geen reden is om je slecht te voelen.

Maar nog niet slechtgegaan op lsd, kvind lsd een vrolijkere sfeer hebben dan paddo's.. maar in elke bijna trip komt er wel een minder vrolijk moment waar je jezelf moet over zetten om dan 5 minuten later je kapot te lachen :wave:

Kjellovich*

Vind ik ook. hehe

Wat ik deed toen ik even slecht ging was gewoon vrolijke muziek opzetten. Zelf ga ik niet veel verkeerd, ik vind het zo:
Je neemt een psychedelische drug, dus je kan je ook verwachten aan illusies en dergelijke, dat is normaal. Anders neem je dat toch niet?

Nu ik begrijp wel dat deze een andere draai kan krijgen maar dat is nooit echt van lange duur. Normaal gezien.

Bovenaan