van paddo's krijg je echt megapupillen hoorfly-- zei:Alcohol, paddo's, GHB.
sejku zei:van paddo's krijg je echt megapupillen hoorfly-- zei:Alcohol, paddo's, GHB.![]()
willemvaag zei:Denk dat je speed of coke het makkelijkste ongemerkt kan gebruiken .
fly-- zei:willemvaag zei:Denk dat je speed of coke het makkelijkste ongemerkt kan gebruiken .
Dáár krijg je pas pupillen van.
willemvaag zei:Overdag met het volle licht krijg je geen grote pupillen van speed, coke of pillen. Er is buiten teveel licht dus ze worden automatisch klein. Binnen kunnen ze wel groot zijn afhankelijk van de lichtinval. Maar grote pupillen wil niet altijd zeggen dat iemand gebruikt want heb zelf altijd grote pupillen met weinig licht. Je gaat speed of coke pas na langere tijd merken aan iemand als het de iemand zijn denken te er beinvloedt of iemand psychotisch wordt. Gebruikte jaren terug zelf heel vaak speed overdag en meestal hadden mensen het pas door als ik aangaf dat ik had gebruikt. Als ik drink dat ruiken mijn ouders of anderen direct dus dat is veel moeilijker te verbergen. Als je echt niks wilt zien dan moet je gewoon niet gebruiken zo simpel is dat..

heb alleen maar ervaring met truffels en m'n pupillen waren echt enormfly-- zei:sejku zei:van paddo's krijg je echt megapupillen hoorfly-- zei:Alcohol, paddo's, GHB.![]()
Ík kreeg van paddo's echt geen grote pupillen hoor, en de rest ook niet.
ja ik heb ook grote pupillen uit mezelf, maar als ik grote pupillen zeg van onder invloed te zijn bedoel ik dat ik echt nog maar een mini minirandje heb, dit zelfs als ik tijdens een feestje mezelf in de spiegel bekijk in fel licht (wc) en ze echt supergroot staan met zo'n piepklein blauw randjewillemvaag zei:Waarom trekken de meeste hier de conclusie dat als je grote pupillen hebt je onder invloed bent. Het heeft grotendeels te maken met de lichtinval op dat moment en sommige mensen hebben van nature eenmaal grote puppillen.
fly-- zei:Daar krijg je toch geen rode ogen van of grote pupillen.
Krijg je alleen beetje wazige blik van, maar dan zeg je toch gewoon dat dat komt door slaapgebrek.
Dat is volgens mij nog wel de beste optiewillemvaag zei:Als je echt niks wilt zien dan moet je gewoon niet gebruiken zo simpel is dat..