Niet veel anders worden van coke.

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier,

Ik gebruik regelmatig coke, meestal elk weekend, doordeweeks heb ik er geen behoefte aan.
Maar ja alcohol en coke hé.

Nu gebruik ik met vrienden en die worden er echt anders van, hyper, druk en volgens zeggen geil.

Ik heb dat allemaal niet, ik kan alleen langer doorzetten in de kroeg.
Wel heb ik na gebruik enorm onrustige voeten, zo erg dat ik de volgende dag spierpijn heb.

Meer mensen hier last van?

P.s. ik gebruik dagelijks 1 bètablokker propranolol.

_shikantaza

Badass junkie
Hi IC,

Jouw beschrijving klopt voor mij ook wel - het maakt me niet een compleet ander persoon, anders dan dat ik enorme zin krijg in meer, meer, meer!!!!! Ik denk dat coke je eigen persoonlijkheid versterkt. Onder mijn vrienden heb ik nog nooit agressie o.i.d. gemerkt als ze coca hadden gebruikt, omdat het relaxte dames & heren zijn. Agressieve mensen worden nog iets agressiever. Rustige mensen blijven redelijk rustig, een tic zoals je met je voet hebt, hoort daar ook bij. Zie het maar als een manier om wat energie kwijt te raken.

Fool

Badass junkie
Heb je je cocaïne-gebruik wel doorgesproken met de arts die je Propanolol voorschrijft? Die heeft namelijk interacties met zowel alfa-blockers, beta-blockers, lidocaine(wss dus sodium-channel blockers) en alles wat met je hartslag en bloeddruk kut.
Laat cocaïne nou net een alpha-blocker, beta-blocker, dichte-analoog-van-lidocaine zijn en ook nog eens flink kutten met je hartslag en bloeddruk.

Ja, ik denk zeker dat het gebruik van propanolol van invloed is op je perceptie van cocaïne. Wellicht doe je er ook verstandig aan om hier nog wat extra informatie over te winnen.

Pante

Belezen gebruiker
Neem je ook exact hetzelfde als hen? Zelfde substantie, zelfde hoeveelheid. Zou ook kunnen dat je gewoon veel kleinere lijnen hebt.

Verder verschilt het nogal per persoon. Heb het zelf ook wel een paar keer met alcohol gecombineerd, en vind het ook vooral een oppepper en voel me wat 'nuchterder' (maar ben dit uiteraard niet). Er hangt ook nogal een mysterieus sfeertje rondom coke, en mensen willen het effect nogal wel eens overdrijven vanwege dit imago.
Maar goed, zoals met veel ander drugs kan de één de persoon het effect goed herkennen en waarderen, en vind de ander het weer niks (of ergens tussenin).

Verder met Fool eens dat je je goed moet inlezen voordat je drugsgebruik gaat combineren met medicatie.

dupont zei:
Hi IC,

Jouw beschrijving klopt voor mij ook wel - het maakt me niet een compleet ander persoon, anders dan dat ik enorme zin krijg in meer, meer, meer!!!!! Ik denk dat coke je eigen persoonlijkheid versterkt. Onder mijn vrienden heb ik nog nooit agressie o.i.d. gemerkt als ze coca hadden gebruikt, omdat het relaxte dames & heren zijn. Agressieve mensen worden nog iets agressiever. Rustige mensen blijven redelijk rustig, een tic zoals je met je voet hebt, hoort daar ook bij. Zie het maar als een manier om wat energie kwijt te raken.

Bovenaan