Niet kunnen slapen, wat te doen de volgende ochtend?

DhrBKJN

Experimenterende gebruiker
Hallo mede drugsgebruikers :wave:

Ik gebruik zo af en toe wel eens speed als ik naar een feestje toe ga, en meestal slaap ik dan die avond ook niet meer, niks aan te doen, dat weet je nou eenmaal als je flink aan de speed gaat op een feestje.
Het niet slapen is voor mij echt totaal geen probleem ik vermaak me wel :mrgreen:
Maar stel nou dat ik een keer nog steeds op maandag ochtend wakker ben, en gewoon om 09:00 richting school/werk moet, wat is dan wijsheid gewoon even bij nemen zodat ik de maandag lekker makkelijk doorkom, of moet ik het er gewoon bij laten en zonder speed de maandag doorkomen?
Want mij lijkt het stel ik neem die maandag ochtend nou een goede lijn, dat me lichaam weer die opdonder krijgt en het hele proces eigenlijk weer van voor af aan moet beginnen...
En stel ik neem nou niet bij, ja dan ben ik waarschijnlijk gewoon flink naar de klote maar dan kan ik waarschijnlijk wel gelijk slapen als ik thuis kom van school/werk wat denk ik niet het geval is als ik bijneem.

Wat zou jij doen?

Groetjess! :mrgreen:

~BKJN

Bijlagen

• sfsTP6q.png
    sfsTP6q.png
    23,3 KB · Weergaven: 1.058

ooscaar

Wijs gebruiker
Off-topic: DF-marathonnetje aan het doen? :wink: :wave:
On-topic: Ik weet niet hoeveel pep je van plan bent naar binnen te gooien, maar als je gewoon zorgt dat je zondag op maandag drie uurtjes slaapt, kun je best fatsoenlijk doen wat je moet doen dankzij de lichte na-stimulatie. Als je zaterdagochtend opstaat om laten we zeggen 10:30, is het best te doen om maandagnacht te slapen van 02:00 tot 07:00, lijkt mij. Bijpakken is een optie ja, maar lijkt me geen goed idee, juist omdat het werkt. Dan doe je het de volgende keer weer. Lees dit maar, nu je toch bezig bent :wink: : viewtopic.php?f=4&t=9460

DhrBKJN

Experimenterende gebruiker
ooscaar zei:
Off-topic: DF-marathonnetje aan het doen? :wink: :wave:
On-topic: Ik weet niet hoeveel pep je van plan bent naar binnen te gooien, maar als je gewoon zorgt dat je zondag op maandag drie uurtjes slaapt, kun je best fatsoenlijk doen wat je moet doen dankzij de lichte na-stimulatie. Als je zaterdagochtend opstaat om laten we zeggen 10:30, is het best te doen om maandagnacht te slapen van 02:00 tot 07:00, lijkt mij. Bijpakken is een optie ja, maar lijkt me geen goed idee, juist omdat het werkt. Dan doe je het de volgende keer weer. Lees dit maar, nu je toch bezig bent :wink: : viewtopic.php?f=4&t=9460

Super bedankt voor je reactie, heb de link even goed doorgelezen, je hebt me hier zeker bij geholpen thanks ! :mrgreen:

Fool

Badass junkie
Als ik jou was had ik het gewoon zo geplanned dat je niet aan de pep gaat, de avond voordat je weer school/werk hebt? :P

Maar indien wel, is het natuurlijk verstandiger niets te nemen, mezelf kennende had ik echter wel een puntje genomen om nog 'iets' te kunnen doen. Zou dan wel zorgen dat ik goed gegeten zou hebben/zou blijven doen en op tijd zou stoppen.

Bovenaan