Laatst was ik met een paar vrienden wat coke snuiven met wat bier, het ging de hele avond lekker tot het op was. We wouden nog een grammetje halen om door te spacen maar de dealer kon pas om 5.00 aanwezig zijn. Dus we zaten dus te wachten op die dealer en toen hij er was was ik helemaal uitgenuchterd. We namen dus 2 dikke sleutelpunten maar we kregen niet echt het gewenste effect (niet echt actief zoals de eerste paar nakkies).
We besloten dus om naar huis te gaan en te slapen maar ik kon vanaf 6.00 uur niet meer slapen en de volgende dag in de middag ook niet terwijl ik niet zo space was van die 2 nakkies.
Mijn vraag is dus hoe heb ik helemaal niet kunnen slapen zonder dat ik heel space was? En kan het zo zijn dat je niet het gewenste effect weer krijgt als je uitnuchterd en weer een paar nakkies bij neemt?
(Ik ben een beginnende experimenterende gebruiker)
We besloten dus om naar huis te gaan en te slapen maar ik kon vanaf 6.00 uur niet meer slapen en de volgende dag in de middag ook niet terwijl ik niet zo space was van die 2 nakkies.
Mijn vraag is dus hoe heb ik helemaal niet kunnen slapen zonder dat ik heel space was? En kan het zo zijn dat je niet het gewenste effect weer krijgt als je uitnuchterd en weer een paar nakkies bij neemt?
(Ik ben een beginnende experimenterende gebruiker)