Niet kunnen slapen van coke

Jaappie44

Newbie
Laatst was ik met een paar vrienden wat coke snuiven met wat bier, het ging de hele avond lekker tot het op was. We wouden nog een grammetje halen om door te spacen maar de dealer kon pas om 5.00 aanwezig zijn. Dus we zaten dus te wachten op die dealer en toen hij er was was ik helemaal uitgenuchterd. We namen dus 2 dikke sleutelpunten maar we kregen niet echt het gewenste effect (niet echt actief zoals de eerste paar nakkies).

We besloten dus om naar huis te gaan en te slapen maar ik kon vanaf 6.00 uur niet meer slapen en de volgende dag in de middag ook niet terwijl ik niet zo space was van die 2 nakkies.

Mijn vraag is dus hoe heb ik helemaal niet kunnen slapen zonder dat ik heel space was? En kan het zo zijn dat je niet het gewenste effect weer krijgt als je uitnuchterd en weer een paar nakkies bij neemt?

(Ik ben een beginnende experimenterende gebruiker)

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Coke is een upper. VRij normaal als je daar van wakker ligt. Zeker als je veel snuift zoals ik begrijp uit je verhaal. Dat het tweede envelopje minder deed kan de kwaliteit zijn.
Met elke upper lig je gewoon wakker. Het hoort er helaas bij. Avond daarna gewoon vroeg naar bed gaan.

Jaappie44

Newbie
Coke is een upper. VRij normaal als je daar van wakker ligt. Zeker als je veel snuift zoals ik begrijp uit je verhaal. Dat het tweede envelopje minder deed kan de kwaliteit zijn.
Met elke upper lig je gewoon wakker. Het hoort er helaas bij. Avond daarna gewoon vroeg naar bed gaan.
Best apart want ik had het bij dezelfde dealer gehaald

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dat het tweede envelopje minder deed kan de kwaliteit zijn.
Dat zou kunnen, maar er komt vaak ook wel moment waarop meer gewoon niet zoveel meer doet. Je bouwt op zo'n avond ook gewoon snel een directe tolerantie op. Waarbij je dan steeds meer nodig hebt voor hetzelfde effect, ook wel bekend als chasing the dragon. (chasing the dragon komt eigenlijk van hero, maar is op elke drug toepasbaar)

@Jaappie44 En dat je niet meer 'space' of beter gezegd high bent wilt nog niet zeggen dat de coke uit je lichaam is en dus geen effect meer op je lichaam heeft. Zeker wanneer je lang achter elkaar doorsnuift kan het lang duren voordat je ook kan slapen.

Best apart want ik had het bij dezelfde dealer gehaald
Veel dealers hebben vaak meerdere soorten kwaliteit. Het kan heel goed dat hij dacht ze zijn nu al zo doorgesnoven, ik verkoop ze lekker B kwaliteit voor A kwaliteit prijs. Zeker als je nog geen lange relatie met een dealer hebt opgebouwd willen ze dit soort geintjes wel eens uithalen.

Maarja, lastig te zeggen zo. Het kan dus mindere kwaliteit of gewoon directe tolerantie geweest zijn waardoor het minder goed werkte.

Bovenaan