Newb Coke gebruiker

Mr.Macky

Newbie
Hoi.

Ik ben 21 jaar en gebruik coke sinds een paar maanden. De eerste keer was 8 maanden geleden, waarna de 2e x pas een half jaar later was. De eerste keren deed ik het met een vriend, maar ik begon me na een tijdje altijd te irriteren aan hem, omdat het zo snel moest van hem. Zelf wilde ik het gewoon rustig aan doen op mn eigen tempo. Sinds een paar weken haal ik af en toe een half grammetje. Ik kan daar ong 3-4 uur mee doen. Is dit veel? Ik begin altijd met 2 lijntjes, niej zo heel groot. En dan ga k meestal een peukie roken. En daarna weer een paar lijntjes, ondertussen draai ik nog wat jointjes. Ik gebruik altijd bij mij in de kelderbox, omdat het daar rustig en na 10 uur komt er toch niemand meer binnen. Ik kan er in mn eentje zo goed mee chillen, dan loop ik de hele tijd heen en weer in de kelder met keiharde muziek op. Af en toe ga ik naar buiten om een jointe te roken, omdat de geur wiet te overheersend is in de kelder, maar ik vind het wel lkkr om ff frisse lucht te halen. Alleen heb ik als t een btje op een soort van spijt gevoel. Niet zozeer dat het op is, maar dat ik weet dat ik daarna moeilijk in slaap kom, en dat vind ik egt vervelend. Kan je hier iets aan doen? En ik voel me als ik gebruik een soort van duister figuur, omdat ik het stiekem in de kelder gebruik. Hebben meer mensen hier last van?

Mr.Macky

Newbie
En nog een vraagje, op het einde neem ik nog een paar kleine lijntjes, maar heeft dat nog nut als in effect? (uit een halve kan ik wel 10-15 lijntjes)

Jowdy37

Belezen gebruiker
Ik kan niet echt op je vragen antwoorden, maar misschien wel een referentie geven.

Zelf snuif ik (bijna) geen coke, is weer wel 2 maandjes geleden nu, maar als ik snuif kom ik met een grammetje toch wel 2 avonden toe

Mr.Macky zei:
En nog een vraagje, op het einde neem ik nog een paar kleine lijntjes, maar heeft dat nog nut als in effect? (uit een halve kan ik wel 10-15 lijntjes)
Je gebruikt op't einde van de avond nog drugs maar weet niet of je het voelt...? Of wat bedoel je nu? Als je denkt het niet te voelen kan je het imo beter laten, scheelt je wat geld en is gezonder

Mr.Macky

Newbie
Greenlabs zei:
Ik kan niet echt op je vragen antwoorden, maar misschien wel een referentie geven.

Zelf snuif ik (bijna) geen coke, is weer wel 2 maandjes geleden nu, maar als ik snuif kom ik met een grammetje toch wel 2 avonden toe

Mr.Macky zei:
Je gebruikt op't einde van de avond nog drugs maar weet niet of je het voelt...? Of wat bedoel je nu? Als je denkt het niet te voelen kan je het imo beter laten, scheelt je wat geld en is gezonder

Ik bedoel, heeft het nog effect om een lijntje te als je het toch al voelt?

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
als het bij mij bijna op is,
dan haal ik er liever nog 2 "grote" uit dan een paar kleintjes, dan voel ik hem beter dan bij de kleintjes.

en dat is wat jij bedoel nie?

Mr.Macky

Newbie
Ja dit bedoel. Ik maak dan altijd liever kleine lijntjes, omdat ik er dan nog langer van kan genieten. Want het hoeft bij mij niet zozeer snel op, zolang ik er maar rustig van genieten. Maar ik vroeg me af, hebben kleine lijntjes wel zin, als je toch al wat lijnen achter mekaar hebt gesnoven?

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
ik begin zelf met kleine lijnen, maar naar mater worden ze wel groter omdat voor mijn gevoel beter werk dan.

als het echt zo is of alleen tussen me oren zit weet ik nie

Mr.Macky

Newbie
Ik begin zelf met 1 grote lijn, dan gewoon kleine, en daarna bouw ik het steeds op naar wat groter, en als ik merk dat mn sealtje weer op begint te raken, dan neem ik weer gewoon kleine.

Hoe kan je het beste gebruiken?
Allemaal grote lijnen bijv?

Vigilante

Wijs gebruiker
Ik ben van mening dat je het beste eerst dronken kan zijn.
Daarna klein beginnen en dan elke volgende lijn iets groter maken.
Dit omdat je imo uit de dip moet komen van je vorige lijn (dit vereist een even grote lijn) en dan nog een beetje extra om extra waus te worden.
Zo bouw je de wausheid op en dit vind ik altijd wel chill :)

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
alchol samen met andere drugs kom bij mij nooit goed, begin altijd te kotsen dan.

hoe je het best kan gebruiken is voor iedereen helemaal verschillend.
de 1 vind het zo lekker en de andere Zo.
het is zelf ervaren hoe jij het lekker vind, en vind jij het op die manier lekker dan gewoon schijt hebben wat de rest van de wereld er van vind!

heroesss

Bewuste gebruiker
Vind je het niet zonde dan om te gaan blowen en snuiven tegelijk? die 2 drugs zijn echt het uitertsten toch? dan word het effect van alle 2 de drugs toch minder?

Mr.Macky

Newbie
heroesss zei:
Vind je het niet zonde dan om te gaan blowen en snuiven tegelijk? die 2 drugs zijn echt het uitertsten toch? dan word het effect van alle 2 de drugs toch minder?

Ik voel me altijd wel heel chill als ik erbij blow. Zit dan vol energie, maar ik merk tog dat ik ook een beetje stoned ben, heel vaag gevoel. Maar volgens verschilt dat ook per persoon

Bxl

Experimenterende gebruiker
15 lijntjes uit een halve gram sos dat is best veel. Misschien wordt je goed bediend !

Over je vragen.. Ik heb het ook wel vaker dat ik mij "down" voel als de C op is. Uit ervaringen dat ik heb gehoord hebben wel meerdere mensen dit.

nieneinao

Newbie
als je het mij vraagt is je coke meer speed want als je al zegt dat je niet kan slapen klopt er al iets niet

btw: heb je al eens speed gebruikt?

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
nieneinao zei:
als je het mij vraagt is je coke meer speed want als je al zegt dat je niet kan slapen klopt er al iets niet

nou dat klopt niet helemaal, als ik gebruikt heb ( coke dan) dan duurt het ook wel ff voordat ik slaap.

wel niet van 1 of 2 lijntjes he!

W.F.L.

Badass junkie
Dan kan er toch nog steeds speed bijzitten? Wordt het nog wel vaak mee versneden..

Wat natuurlijk wel jammer is. Ik mag ook graag koffie en coke maar ik krijg liefst geen caffeine bij m'n speed, en liever geen speed bij m'n coke. :P

nieneinao

Newbie
Mijn eigen goeie ervaring met coke was echt flink flink wat door me neus halen(zeker 1 gram) daarna niks meer gepakt er was wel nog nieuwe gekomen toen voelde ik me super down en daarna gaan slapen en sliep meteen

Mr.Macky

Newbie
nieneinao zei:

Nee heb nog nooit speed gebruikt. Maar ik kan meestal niet slapen als ik in een paar een halve gram op heb. Meestal blow ik daarna. Maar dat helpt volgens mij niks.

Bovenaan