mariocart
Experimenterende gebruiker
Hee beste leden,
Als je elke week word gecontroleerd op: alcohol, morfine, benzo's, XTC, cannabis, cocaïne, amfetamine, GHB, LSD, en vast nog wel wat meer drugs...Welke drugssoorten kan ik dan nog wel gebruiken? 6-APB, fentanyl, etizolam, 4-FMP, ketamine, methoxetamine?
Flubromazepam kan ik helaas niet meer gebruiken want daar scoorde ik 3 weken na gebruik nog positief op benzo gebruik..
Als je elke week word gecontroleerd op: alcohol, morfine, benzo's, XTC, cannabis, cocaïne, amfetamine, GHB, LSD, en vast nog wel wat meer drugs...Welke drugssoorten kan ik dan nog wel gebruiken? 6-APB, fentanyl, etizolam, 4-FMP, ketamine, methoxetamine?
Flubromazepam kan ik helaas niet meer gebruiken want daar scoorde ik 3 weken na gebruik nog positief op benzo gebruik..
Over alternatieve medicijnen gesproken: ik krijg methadon maar dit maakt mij strontziek dus ben ik nu aan het afbouwen. Heel misschien ga ik binnenkort aan de baclofen. Kijken of dat helpt. Ik moet sowieso medicijnen gaan slikken tot 2020, want als ik dat niet doe schend ik mijn voorwaarden en moet ik alsnog twee jaar gaan zitten. Maar ik zit niet op medicatie en therapie te wachten eerlijk gezegd. Ik wil gewoon benzo's, coke en XTC gebruiken