Negatief scoren op urinetest en wel drugs gebruiken

mariocart

Experimenterende gebruiker
Hee beste leden,

Als je elke week word gecontroleerd op: alcohol, morfine, benzo's, XTC, cannabis, cocaïne, amfetamine, GHB, LSD, en vast nog wel wat meer drugs...Welke drugssoorten kan ik dan nog wel gebruiken? 6-APB, fentanyl, etizolam, 4-FMP, ketamine, methoxetamine?

Flubromazepam kan ik helaas niet meer gebruiken want daar scoorde ik 3 weken na gebruik nog positief op benzo gebruik.. :smilingimp:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
SmartieAndMe zei:
Weet je welke test ze gebruiken?

Is deze niet standaard ?

Je kan in ieder geval los gaan op barbs.. Ahum.

Had maar als voorbeeld benzo controle aangevinkt. Heb nog meer van dat soort dingen liggen maar niet voor drugsonderzoek meer algemeen voor de gezondheid.

Bijlagen

• 1463241156590.jpg
    1463241156590.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 2.702

mariocart

Nou, volgens mij krijg ik de standaard test maar in de toekomst kan dit weleens anders gaan...Tot nu toe word er getest op benzo's, alcohol, xtc, morfine, cannabis, cocaïne en amfetamine.

tijdloos: met barbs bedoel je barbituraten?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Jep , raad het gebruik af maar daar testen ze niet meer op. Hoewel je positief kan scoren bij bepaalde barbituraten.

mariocart

ik heb dat weleens gebruikt. wel de minst recreatieve vorm. maar dat is zeker een goed alternatief voor benzo's. bedankt voor het meedenken :)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Er bestaan allerlei soorten tests. Goedkope tests en dure tests, tests voor specifieke middelen of een algemene test die bijvoorbeeld op 6 categorieën drugs kan reageren. Als je weet welke test je krijgt kun je kijken of er iets omheen te doen valt.

Misschien is het inderdaad wel verstandiger gewoon even niet te gebruiken gezien je verleden (van wat ik gelezen heb) en de reden waarom ze je testen. Het is kut, maar misschien is het wel fijn om het onder controle te krijgen

mariocart

Tja, tot aan juli 2020 word ik streng gecontroleerd op drugsgebruik. Is niet voor niets natuurlijk, maar ik persoonlijk vind het overbodig. De consequenties zijn er ook naar: als ik betrapt word op drugsgebruik kan ik in het ergste geval mijn voorwaardelijke twee jaar uitzitten. Dus dat is geen prettig idee. Toch ga ik barbituraten scoren. Ben eigenlijk een benzo liefhebber, maar ja, bij gebrek aan beter..

Fool

Badass junkie
Onthoud dat, als ze erop willen testen, ze kunnen detecteren of je barbituraten gebruikt hebt. Als je bijvoorbeeld wazig op een afspraak komt of als ze andere redenen hebben om te vermoeden dat je de test omzeilt zouden ze een uitgebreidere drugs-test kunnen toevoegen!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Kun je geen therapie krijgen die misschien beter helpt en alternatieve medicijnen? Je zet nogal wat op het spel door stiekem te gebruiken zo te horen... twee jaar vast zitten is niet niks :confused:

mariocart

Tja, heb net een jarenlange behandeling achter de rug. Doordat ik laatst was betrapt op drugsgebruik moet ik de komende jaren in behandeling bij VNN (verslavingskliniek noord-nederland). Dus ja, therapie ga ik wel krijgen en veel ook heb ik zo het idee :beer: Over alternatieve medicijnen gesproken: ik krijg methadon maar dit maakt mij strontziek dus ben ik nu aan het afbouwen. Heel misschien ga ik binnenkort aan de baclofen. Kijken of dat helpt. Ik moet sowieso medicijnen gaan slikken tot 2020, want als ik dat niet doe schend ik mijn voorwaarden en moet ik alsnog twee jaar gaan zitten. Maar ik zit niet op medicatie en therapie te wachten eerlijk gezegd. Ik wil gewoon benzo's, coke en XTC gebruiken :(

Yaizer

Bewuste gebruiker
Jaren lang in behandeling geweest. Nog de komende 4 jaar therapie! Misschien is het beter als ze stoppen met geld pompen in jou, een verslaafde die niet wil stoppen.

Stop met gebruiken of ga lekker gebruiken en zit je twee jaar uit.

Totaal niet aanvallend bedoeld het is gewoon de waarheid. Stop met het proberen omzeilen hiervan. Als jij je gebruik, of een drug vinden die ze niet vinden, op het spel zetten voor een twee jaar van je leven. Be my guest.

mariocart zei:
Tja, heb net een jarenlange behandeling achter de rug. Doordat ik laatst was betrapt op drugsgebruik moet ik de komende jaren in behandeling bij VNN (verslavingskliniek noord-nederland). Dus ja, therapie ga ik wel krijgen en veel ook heb ik zo het idee :beer: Over alternatieve medicijnen gesproken: ik krijg methadon maar dit maakt mij strontziek dus ben ik nu aan het afbouwen. Heel misschien ga ik binnenkort aan de baclofen. Kijken of dat helpt. Ik moet sowieso medicijnen gaan slikken tot 2020, want als ik dat niet doe schend ik mijn voorwaarden en moet ik alsnog twee jaar gaan zitten. Maar ik zit niet op medicatie en therapie te wachten eerlijk gezegd. Ik wil gewoon benzo's, coke en XTC gebruiken :(

Yaizer

Bewuste gebruiker
Jaren lang in behandeling geweest. Nog de komende 4 jaar therapie! Misschien is het beter als ze stoppen met geld pompen in jou, een verslaafde die niet wil stoppen.

Stop met gebruiken of ga lekker gebruiken en zit je twee jaar uit.

Totaal niet aanvallend bedoeld het is gewoon de waarheid. Stop proberen het te omzeilen.. Als jij je gebruik, of een drug vinden die ze niet vinden, op het spel zetten voor een twee jaar van je leven. Be my guest.

mariocart zei:

mariocart

Ja, het slaat ook nergens op dat ze mij een peperdure behandeling geven terwijl ik het niet wil. Maar zo werkt dat in Nederland als je sterk verminderd toerekeningsvatbaar word verklaard door het Pieterbaan centrum. Dan geeft de rechter je een milde gevangenisstraf en een lange behandeling. Een maatregel. Ik vind het ook nergens op slaan. Sterker nog, straks in 2020 ga ik door met gebruiken. Want ik hou teveel van drugs om dat zomaar even uit mijn leven te bannen.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
mariocart zei:
Ja, het slaat ook nergens op dat ze mij een peperdure behandeling geven terwijl ik het niet wil. Maar zo werkt dat in Nederland als je sterk verminderd toerekeningsvatbaar word verklaard door het Pieterbaan centrum. Dan geeft de rechter je een milde gevangenisstraf en een lange behandeling. Een maatregel.

Tsja ik weet niet of dat nergens op slaat. Er zal vast een aanleiding voor geweest zijn om je die straf op te leggen, die krijg je niet omdat je een politieagent een mierenneuker noemt...

Misschien is het ook wel fijn dat je die behandeling en controles krijgt want het alternatief is een gevangenisstraf en ik denk dat je daar nog minder gelukkig wordt.. of niet?

mariocart

van een gevangenisstraf word ik niet beter van. alleen slechte mensen worden daar beter van, ik niet. en die behandeling is zoals ze met mensen zoals mij omgaan, alleen heeft een dure behandeling weinig zin als je niet gemotiveerd bent. het kost de belastingbetaler een hoop geld en mij maken ze er ongelukkig mee. behandeling is een beetje mooi lullen en je krijgt al gauw weer je vrijheden terug. maar een gevangenisstraf is ook niet alles. maar mij een beetje verplichten om nuchter te zijn slaat helemaal nergens op. ik ben stoned gebeuren en zo ga ik ook weer dood.

Alza54

Newbie
Wat je ook kan doen 3-4 dagen naar gebruik is UC doen maar daarvoor bv sochtends 2x een kan water opdrinken
Je staat op sochtends ;drinken drinken en drinken ( wel je ochtend urine uitplassen) en dan nog een keer plassen en hup je urine is al wat verdund. Daarna kan 2 opdrinken 1,5 liter en nog een keer plassen en je urine is bijna blanco. hierna kan je die uc doen.
Ik zit in dezelfde positie als jou.
Als ik dit ritueel niet uitvoer ben ik soms na 7 dagen nog negatief!

Bovenaan