Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Lotske, er zit ook wel wat in wat hier over jou wordt gezegd. Ik heb Biebke een (tijdelijke) ban gegeven omdat hij/zij in mijn ogen te ver ging met die belediging, maar jij mag dingen ook wel wat netter brengen en je wat minder gauw aangevallen voelen. Aub hier een beetje op letten.
Lotske, er zit ook wel wat in wat hier over jou wordt gezegd. Ik heb Biebke een (tijdelijke) ban gegeven omdat hij/zij in mijn ogen te ver ging met die belediging, maar jij mag dingen ook wel wat netter brengen en je wat minder gauw aangevallen voelen. Aub hier een beetje op letten.
Zal ik doen..maar heb veel probleme gehad in het verleden en zat mee hoop vrage en die heb ik gesteld..ben nu voor de moment clean dus dat zal niet meer voorvallen..
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.