lotske1984-
Wijs gebruiker
Is het dan makkelijk om terug te beginne werken.?het opstaan en volhouden enz..
Je staat in ploege he.?Alleen als jij mentaal dat aankan. Ik heb 3 maanden en 2 weken thuis gezeten. Ben nu sinds 2 weken weer fulltime aan het werk. Lichamelijk is het heel zwaar maar ik red het omdat ik het zelf wil. En hoe langer je werkt hoe makelijker het word. Je lichaam moet ook wennen.
Nee dat niet. Ik heb dan geen werk met een 9 tot mentaliteit. Maar begin wel standaard om 8 uur, tenzij de vrachtwagens die ik moet lossen vroeger komen. En ben altijd een andere tijd klaar.Je staat in ploege he.?
Aaaah ok..maar ga de eerste weken maar 3 dagen werken per week de rest verlof nemen..dan kan ik wat rusten he..Nee dat niet. Ik heb dan geen werk met een 9 tot mentaliteit. Maar begin wel standaard om 8 uur, tenzij de vrachtwagens die ik moet lossen vroeger komen. En ben altijd een andere tijd klaar.
Als jij het wil, dan kun je Het! Afgezien van je lichaam het gaat er om hoe je er mentaal in staat. En al ga je werken heb je het de eerste weken gewoon heel zwaar lichamelijk maar dan moet je het niet opgeven!
Ja maar die 10 000 mensen weten niet dat speed energie geeft wij wel he..maar ik zal er proberen wat in te geloven..het moet lukken..positief blijven he..Wel er werken 10 000 en mensen in ploegen zonder speed te gebruiken... en die doen het met een tasje koffie of zelfs zonder koffie...
Denk aan al die mensen, dus waarom zou jij geen normaal waak slaap ritme meer kunnen aanhouden en een job? Denk dat een dagbesteding je goed gaat doen
Ja maar die 10 000 mensen weten niet dat speed energie geeft wij wel he..maar ik zal er proberen wat in te geloven..het moet lukken..positief blijven he..
Zou zo graag leuke dingen wille doen..maar heb niet echt vrienden waar mee ik het kan doen..daar vringt het schoentje wat..zit nu op kreta buite de eerste dag heb ik geen zucht meer gehad naar speed..Je houd werken veel beter vol zonder drugs joh. Gewoon genoeg slapen en rusten en het
Iiefst sporten, gevarieerd eten, leuke dingen plannen/doen in je vrije tijd, dan is je werk/leven het makkelijkst (minst moeilijk) te handlen.
Dat kan wel is een probleem zijn mee de morgent post dat ik de motivatie van een lijn speed ga missen..wat weet nu als ik terug in belgie ben gaat de zucht weral terug komen..en dan dat slechte weer daar word je nog eens deprie van ook..Miste vooral de instant motivatie die een lijn speed je kan geven.
Verder vond ik het ook weer fijn en prettig om juist me wat normaler te voelen dan altijd zo chemisch.
Maar het juist 'nuchter' iets bereiken of de dag doorkomen gaf me meer voldoening dan met 'Middelen'
Jammer te horen dat de vrienden niet hebt om wat leuks te mee doenZou zo graag leuke dingen wille doen..maar heb niet echt vrienden waar mee ik het kan doen..daar vringt het schoentje wat..zit nu op kreta buite de eerste dag heb ik geen zucht meer gehad naar speed..
Ja kreta is idd leuk..maar zodra ik terug in belgie ben slaat de eenzaamheid toe..vind ik ook jammer dat ik niet echte vrienden geb waar ik verl same mee kan doen..ik kan er mss ontmoeten maar ga nimmer uit..Jammer te horen dat de vrienden niet hebt om wat leuks te mee doenmaar wat niet is kan nog komen. Je kunt natuurlijk wel leuke dingen voor jezelf te doen plannen. Kreta klinkt al goed in ieder geval.
Wat afleiding of een (word al bang van het woord) Hobby... kan ook zorgen voor afleiding/voldoening.Ja kreta is idd leuk..maar zodra ik terug in belgie ben slaat de eenzaamheid toe..vind ik ook jammer dat ik niet echte vrienden geb waar ik verl same mee kan doen..ik kan er mss ontmoeten maar ga nimmer uit..
Ja een eerdaags terug gaan werke pffff..het leve is niet alleen werke he..er moet toch ook plezier zijn in het leven anders houde da nie vol..herval is groter dan..Wat afleiding of een (word al bang van het woord) Hobby... kan ook zorgen voor afleiding/voldoening.
Ik ben er zelf ook niet zo goed in en heb ook niet zoveel vrienden dus kan me het goed voorstellen..
Ja een eerdaags terug gaan werke pffff..het leve is niet alleen werke he..er moet toch ook plezier zijn in het leven anders houde da nie vol..herval is groter dan..
Ja een eerdaags terug gaan werke pffff..het leve is niet alleen werke he..er moet toch ook plezier zijn in het leven anders houde da nie vol..herval is groter dan..
2 october..ja maar moet het aankunnen zonder speed he. Ben ik bang voor eigenlijk..Het leven is zeker niet alleen werken, maar werken hoort (helaas) wel bij het leven en daar kan plezier prima naast bestaan. Komt echt wel goed hoor Lotske! Kans op herval is juist minder groot als je een dagindeling hebt.
Wanneer begint je werk weer?
2 october..ja maar moet het aankunnen zonder speed he. Ben ik bang voor eigenlijk..
-Weggejorist- ivm privacyGa je starten met een nieuwe baan, of ga je werk doen wat je al deed? Iets gaan doen wat je echt interessant vindt kan ook al veel uitmaken. En op je werk kun je met wat geluk ook fijne nieuwe mensen ontmoeten.
weggejorist ivm privacy
Ok bedankt voor je steun.!Het zal wel moeilijk worden maar het zal ook een andere ervaring worden. Dat hoeft niet perse negatief te zijn zoals je er nu overdenkt. Ik denk als je weer aan de slag gaat dat het je zal helpen bij het afkicken.
En de herinneringen had ik zelf niet zo , vooral dat ik dingen anders ervaarde. Vond het ene leuker en het ander minder leuk met of zonder..
Laad je op en probeer je te motiveren zodat je met een positief gevoel weer kan beginnen !
Vind het eigenlijk niet zo verstandig dat je hier open en bloot je werkgever vernoemd en er nog bij verklaard dat je daar al altijd onder invloed gewerkt hebt , ik zou daar toch nbeetje mee oppassen in jouw plaatsweggejorist
Oei ja mss wel..maar kan bericht nimmer verwijderen..Vind het eigenlijk niet zo verstandig dat je hier open en bloot je werkgever vernoemd en er nog bij verklaard dat je daar al altijd onder invloed gewerkt hebt , ik zou daar toch nbeetje mee oppassen in jouw plaats
Is gebeurd bedankt voor tip..Lotske misschien even op 'meld' klikken bij je eigen bericht en mods vragen om te verwijderen.
Gelukkig is het een groot bedrijf dus zal wel meevallen LotskeVind het eigenlijk niet zo verstandig dat je hier open en bloot je werkgever vernoemd en er nog bij verklaard dat je daar al altijd onder invloed gewerkt hebt , ik zou daar toch nbeetje mee oppassen in jouw plaats
Done graag gedaan ivm privacy.Oei ja mss wel..maar kan bericht nimmer verwijderen..
Wat is u probleem gvd.!blijf dan weg van het forum als ge u aan mensen stoort gvd.!Inmiddels heb ik al veel over je gelezen, en stoor ik mij er enorm aan, hoe je telkens weer een nieuw topic opent...
hou hem toch dicht.!Lotske, ik ben hier niet alleen voor jou als je dat soms bedoelt. Ik vind alleen dat je de boel enorm vervuilt door telkens in herhaling te treden. Doe iets met de adviezen die je krijgt, in plaats van weer een nieuw topic te starten met een zin of sleutelwoord
Ja sorry hoor is toch normaal dat ik mee twijfels zit enz..en dat het voor mij allemaal nieuw ga zijn.!daarom sa jullie goeie drugs kunne krijge daarom ik nie he.!en wie zegd dat ik niks mee jullie advies nie op opvolg..heb ik dd maatstz maand nog een nieuw toppic gemaak.?denk het nie.!Er zit waarheid in wat Biebke zegt, je vraagt maar en je vraagt maar, en telkens krijg je heel redelijke en verstandige adviezen van geduldige mensen die je keer op keer in de wind slaat.
Doe idd iets met die adviezen, en haal er voldoening uit in oktober van elke dag dat je nuchter werkt, zie elke nuchtere dag gewerkt als een micro prestatie die je dichter bij je ultiem doel brengen ... een nuchter leven waarin je prive en professioneel nuchter bent.
Babystapjes Lotske, elke dag kan je iets doen nu om het aapje op je rug eraf te krijgen.
Er bestaat geen goede speed meer nu goed.!en heeft allemaal niks meeSorry en nu duidelijk ? Kan geen touw vastknopen uit jouw zin. Goeie drugs, wij wel en jij niet? Wat is dat voor een war taal??
kan al raden hoe jij eruit ziet en sminkpop tot en met en denkt dat ze het is.!Sorry en nu duidelijk ? Kan geen touw vastknopen uit jouw zin. Goeie drugs, wij wel en jij niet? Wat is dat voor een war taal??