N2O Nitrous Oxide

Elohtibbar

Badass junkie
Jaa, ik ben ook echt superblij met de mini-slagroomspuit + 50 patronen + balonnen die ik voor m'n verjaardag heb gekregen. :hearteyes:

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Rabbithole zei:
Jaa, ik ben ook echt superblij met de mini-slagroomspuit + 50 patronen + balonnen die ik voor m'n verjaardag heb gekregen. :hearteyes:
Reken er maar op dat 50 patronen zo op zijn :grin:

Alweer anderhalf jaar geleden dat ik voor het laatst lachgas heb gedaan. Zou het best nog eens willen doen. Helaas heeft mijn slagroomspuitbus het begeven :(

OnderDeEik

Wijs gebruiker
Een cracker is een goedkope oplossing... Het is dan alleen niet mogelijk om 2 capsules in een ballon te doen.

En over 50 capsules die zo weg zijn gesproken: Elke keer als ik een doos haal is die doos diezelfde dag nog leeg. Als ik niks heb is er ook geen drang om het te halen (en dat is maar goed ook :P).

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Met een beetje oefenen krijg je zo 3 capsules in een ballon met een cracker. Ballon dicht knijpen, ding eraf draaien, nieuwe capsule erin, aandraaien et voila.

OnderDeEik

Wijs gebruiker
Dat ging bij mij nooit goed... Maar dat kan dan aan eigen slungeligheid en het hebben van kleine ballonnen liggen.
Laten we het er maar op houden dat zoiets met een slagroomspuit gemakkelijker gaat. :P

Elohtibbar

Badass junkie
Ik heb absoluut geen probleem met rustig aan doen met balonnen, ik doe meestal ook best lang met een doosje van 10. Heb eergisteren 2 patronen genomen en sindsdien niks meer, maar dit weekend zullen er misschien een paar doorheen gaan. Maar ik kan nog wel even vooruit met die doos van 50. :)

Vigilante

Wijs gebruiker
Ik wil een cilinder met weetikveel hoeveel liter, slangetje eraan met een mondkapje wat ervoor zorgt dat je 50% N2O - 50% lucht naar binnen zuigt met elke ademhaling.
Heb in het verleden wel eens gezocht maar dan kom je toch bij industrieel en daar loopt het vast :(

Pammer

Bewuste gebruiker
Vigilante zei:
Ik wil een cilinder met weetikveel hoeveel liter, slangetje eraan met een mondkapje wat ervoor zorgt dat je 50% N2O - 50% lucht naar binnen zuigt met elke ademhaling.
Heb in het verleden wel eens gezocht maar dan kom je toch bij industrieel en daar loopt het vast :(

Wat je kan doen is de ballon vullen met N2O en vervolgens een buis kopen dat je aan je ballon verbindt. In deze buis prik je een gaatje in dat je altijd met je vinger dicht kan houden en zo heb je bij het inhaleren ook luchttoevoer.

Vigilante

Wijs gebruiker
Het gaat mij om een kwartier lachgas te kunnen 'ademen', zoals t ook wel eens in het ziekenhuis wordt gebruikt.

Normaal neem ik altijd 2 patronen en ga dan ook vaak even out. Dat is toch wel één van de meest bizarre space-momenten die ik ken, vooral icm acid.

-tomz0r

Belezen gebruiker
Vigilante zei:
Normaal neem ik altijd 2 patronen en ga dan ook vaak even out. Dat is toch wel één van de meest bizarre space-momenten die ik ken, vooral icm acid.

Samen met acid is het ziek inderdaad, maar niet fijn. Vind jij van wel?

[Zeni]

Experimenterende gebruiker
Koop een cracker imo. Is iets meer gepruts omdat je via ballonnen moet werken maar kost maar een derde van hetgeen jij daar laat zien.

BLOEDLINK

Oke, een cracker is zo'n klein cilindertje waar je de inhoud van 1 capsule in kan laten lopen en dat moet je in een ballon zien te krijgen?

Die slagroomspuit gaat namelijk sowieso goed hoor ik uit verhalen en we kopen hem ws met 3 man, dus geld speelt dan een mindere rol. Ik ga hem alleen thuis gebruiken, dus hoe groot de spuit/cracker is boeit niet.

Drientje

DF-koning
BLOEDLINK zei:
Oke, een cracker is zo'n klein cilindertje waar je de inhoud van 1 capsule in kan laten lopen en dat moet je in een ballon zien te krijgen?

Die slagroomspuit gaat namelijk sowieso goed hoor ik uit verhalen en we kopen hem ws met 3 man, dus geld speelt dan een mindere rol. Ik ga hem alleen thuis gebruiken, dus hoe groot de spuit/cracker is boeit niet.
Ga een langs de kringloop winkel. Vaak hebben die van die spuiten staan voor een schijntje. Gooi er een nieuw rubber is en je bent klaar.

[Zeni]

BLOEDLINK zei:

Als noch geld noch grootte er toe doet dan koop je hem toch gewoon ? Dan zijn er geen vragen meer.
"In een ballen zien te krijgen" -> ballonetje erop, beetje draaien, ballonnetje eraf nemen.... erg moeilijk is het niet :P

BLOEDLINK

Spul gaat trouwens fucking hard, niet normaal.
Je voelt ook gewoon wanneer je harder gaat en ook hoe hard, maar dat gebeurt binnen enkele seconden.

Ik durf bijna te zeggen trip^2, alleen dan maar voor 5-10sec 'echte tijd' 2-3min 'tijd in je hoofd'.
Echt een aanrader!

djvj

Newbie
Je hoeft niet helemaal naar de makro om slagroom patronen te kopen of een slagroom spuit.

ga gewoon naar http://www.slagroompatronen.nl/ daar hebben ze alles voor vaage trippy shit die lach gas heet. Ik vind het zelf vooral leuk in combinatie met techno en nog een andere drug zoals speed of XTC. het geluid word dan heel erg vervormd als of iemand fast forward heeft gedrukt en je krijgt ook lichte hallucinaties.

djvj zei:
Je hoeft niet helemaal naar de makro om slagroom patronen te kopen of een slagroom spuit.

ga gewoon naar http://www.slagroompatronen.nl/ daar hebben ze alles voor vaage trippy shit die lach gas heet. Ik vind het zelf vooral leuk in combinatie met techno en nog een andere drug zoals speed of XTC. het geluid word dan heel erg vervormd als of iemand fast forward heeft gedrukt en je krijgt ook lichte hallucinaties.

Wij bestellen regelmatig slagroompatronen en he tis echt de moeite waard om even de prijzen te vergelijken (en kijk dan ook even naar de verzendkosten)

www.Wapwereld.nl is erg duur, en hebben op dit moment alleen doosjes van 24 stuks, dozen van 50 niet op voorraad. Levertijd soms langer dan een week.

www.slagroompatronen.nl 3 doosjes € 41,50 , 6 doosjes € 69,50 en per 12 € 138,50 + 12,50 verzendkosten = € 151,00. Levertijd meestal 3 - 4 werkdagen,

www.livebetter.nl heeft de beste prijzen: 3 doosjes € 37,50, 6 doosjes € 67,95 en 12 € 129,95. + € 8,95 verzendkosten = 138,90. Dus bijna 12 euro goedkoper en geen kosten voor ideal. Levertijd 1 tot 2 dagen.

c20user

Newbie
effe vraagje brave mensen , ik zit met een probleem mn slagroom systeem is kapot , en ik heb geen zon cracker is er een enige manier ik nog altijd mn ballons kan opvullen? met dank bij voorbaat om op dit te reageren

FNJB

Newbie
Re: N2O Nitrous Oxide patronen

Passen die slagroom patronen op elke slagroomspuit?
Ik heb nog een SPARKLETS CREAM MAID die met dat soort gaspatronen werkt, maar zijn de maten allemaal gelijk? :confused:

Bovenaan