OnderDeEik
Wijs gebruiker
Sowieso gaat lachgas echt lekker samen met ander spul... Keta, MDMA, LSD...
Ook echt like shhhhhhh.......boooom!
Reken er maar op dat 50 patronen zo op zijnRabbithole zei:Jaa, ik ben ook echt superblij met de mini-slagroomspuit + 50 patronen + balonnen die ik voor m'n verjaardag heb gekregen.![]()
Vigilante zei:Ik wil een cilinder met weetikveel hoeveel liter, slangetje eraan met een mondkapje wat ervoor zorgt dat je 50% N2O - 50% lucht naar binnen zuigt met elke ademhaling.
Heb in het verleden wel eens gezocht maar dan kom je toch bij industrieel en daar loopt het vast![]()
Vigilante zei:Normaal neem ik altijd 2 patronen en ga dan ook vaak even out. Dat is toch wel één van de meest bizarre space-momenten die ik ken, vooral icm acid.
Ga een langs de kringloop winkel. Vaak hebben die van die spuiten staan voor een schijntje. Gooi er een nieuw rubber is en je bent klaar.BLOEDLINK zei:Oke, een cracker is zo'n klein cilindertje waar je de inhoud van 1 capsule in kan laten lopen en dat moet je in een ballon zien te krijgen?
Die slagroomspuit gaat namelijk sowieso goed hoor ik uit verhalen en we kopen hem ws met 3 man, dus geld speelt dan een mindere rol. Ik ga hem alleen thuis gebruiken, dus hoe groot de spuit/cracker is boeit niet.
BLOEDLINK zei:Oke, een cracker is zo'n klein cilindertje waar je de inhoud van 1 capsule in kan laten lopen en dat moet je in een ballon zien te krijgen?
Die slagroomspuit gaat namelijk sowieso goed hoor ik uit verhalen en we kopen hem ws met 3 man, dus geld speelt dan een mindere rol. Ik ga hem alleen thuis gebruiken, dus hoe groot de spuit/cracker is boeit niet.
[Zeni] zei:"In een ballen zien te krijgen" -> ballonetje erop, beetje draaien, ballonnetje eraf nemen.... erg moeilijk is het niet :P
djvj zei:Je hoeft niet helemaal naar de makro om slagroom patronen te kopen of een slagroom spuit.
ga gewoon naar http://www.slagroompatronen.nl/ daar hebben ze alles voor vaage trippy shit die lach gas heet. Ik vind het zelf vooral leuk in combinatie met techno en nog een andere drug zoals speed of XTC. het geluid word dan heel erg vervormd als of iemand fast forward heeft gedrukt en je krijgt ook lichte hallucinaties.