Muziek

Elektronik_dynamite

Badass junkie
Ellesdee zei:
Elektronik_dynamite zei:
Ellesdee zei:
wat je ook luistert... ga niet naar the streets luisteren als je paddo's op hebt...

en al helemaal niet dit liedje :

http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=1600
the streets kan opzich nog wel vind ik
iig met de muziek zelf heb ik ATM geen last
die clip is wel iets té erg voor paddos ja

mjah die haperingen zeg maar...
zorgen er voor dat ik ook mezelf en de tijd vooruit en achteruit voel gaan :confused:
daar heb ik geen last van :)

Ellesdee

Badass junkie
Elektronik_dynamite zei:
Ellesdee zei:
Elektronik_dynamite zei:
Ellesdee zei:
wat je ook luistert... ga niet naar the streets luisteren als je paddo's op hebt...

zorgen er voor dat ik ook mezelf en de tijd vooruit en achteruit voel gaan :confused:

ik dus wel als ik paddo's op heb...

normaal vind ik t liedje super... maar met paddo's nie

Elektronik_dynamite

Badass junkie
Ellesdee zei:
Elektronik_dynamite zei:
Ellesdee zei:
Elektronik_dynamite zei:
Ellesdee zei:

ik dus wel als ik paddo's op heb...

normaal vind ik t liedje super... maar met paddo's nie
het liedje is idd beter als je nuchter bent of stoned
met paddos word ie wel minder mooi idd

De Beatles in hun psychedelische fase zijn gewoonweg briljant.Vooral Sgt Peppers pfjoe dat luisterde ik voor het eerst toen ik op paddos zat nouw ik zat echt ff in happy pepperland hoor :grin:

En the doors /jimi hendrix zijn ook vet.Verder Pink floyd die kan je ook altijd lekker sturen in een trip; probeer maar ook eens hun eerdere werk en dan bedoel ik vooral de album a Saucerful of Secrets.
Progrock is echt de bom als tripmuziek :grin:

Verder heb ik one van metallica zelfs nog gehoord dacht dat ik misschien bad zou gaan maar integendeel:grin: hahahah ik werd er heeel vrolijk van lachtte de heeele wereld uit :grin: het is alleen wel met dat soort muziek zo dat als je de harde gitaren hoort het niet echt mooi kan klinken waarschijnlijk omdat je dan niet echt in de rockmood bent.

Ik raad je ook aan de klassiekers stairway to heaven en child in time te luisteren.

Verder wil ik nog wel allerlei muziek proberen zoals klassiek enzo.
Hiphop zou ik afraden wat mij betreft op paddos eigenlijk misschien beetje hetzelfde als wat ik zei bij metallica.

Jeller

Badass junkie
eigenlijk vind ik het vooral leuk om naar muziek te luisteren die je nog niet kent, anders weet je al wat er gaat komen en zijn er geen verassingen meer..

als je de muziek nog niet kent is het gelijk een mooie reis :)

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Met een Salvia trip heb ik meestal wat rustige muziek van Enya op de achtergrond draaien. Heerlijk!

Normaal draai ik meestal heavy metal enzo, maar dat verstoort de trip te veel denk ik

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Baukereg zei:
Sweet_Shadow zei:
Ozric Tentacles lijkt me ideaal in combinatie met paddo's.

Ik ken van Ozric alleen Jurrasic Shift. Opzich wel een leuk plaatje, maar niet erg trippy. Misschien heb jij nog aanraders voor mij? ...

Ik heb maar een kleine greep uit hun werk, ze bestaan ook al zo lang :) . Voor Roadburn had ik nog niet van ze gehoord, maar het optreden vond ik goed. Ik ken nu slechts een album, nl. Waterfall Cities. Ik heb ook een stukje geluisterd van Erpland en dit klonk heel anders. Waterfall Cities is cool, een nr. deed me denken aan Shpongle.

Bovenaan