Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ligt aan of ik thuissetting heb of een festival. Op een festival MOET ik Techno! En dan niet TE hard maar ook niet te soft. In de thuissetting maakt t me niet veel uit als t maar geen jankmuziek is.
X thuis vind ik niks meer zeker niet in een groepje.
Miss komt dit omdat we de 1,5mg kg regel niet hantereb naar indd altijd het zwaarste namen.
Die originele Net uit de trommel rollende speciale 1 malige druk ferrari dubbele dosis
& de originele tesla paars driehoekje en nintendo we hebben er hier en daar nog wat maar gemiddelde temp low vocht en lichte circulatie is dat afdoende? Geen idee om mdma of het in die pillen kleine beetje bindmiddel vocht aantrekt?
Aah fuck man echt compleet uit me bol op een feest
Maar nee niet de harde bass of melodie
Uren volg ik de lazers en lampen in slomo dan weer versneld of gemixxed wat een pracht gezicht!
YO KEV HOE WAS HET? Wie draaide het beste?
Die rode lamp int midden haha
OT. Een echte stamper over hier. Als ik op een feestje slik dan ga ik gegarandeerd naar het betere stampwerk, hardcore dus! Hardstyle/rawstyle kan ook.
Thuis is het dan weer andere koek. Trance, house, retro, dub, ... alle muziek die me doet lachen/klappertanden of oogjes draaien van euforie mag blijven afspelen
Op zeezout bijvoorbeeld hebben ze ook vaak een beetje funky disco achtige techno, super super super fijn!
Seth Zwartsh is ook enorm adembenemend om live te zien.
Ik was afgelopen oud en nieuw bij drift nieuwjaarsdans en daar was een live optreden van 2 mannen die techno beats maakten, 1 op de piano en de ander op drums. Ge wel dig!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.